Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ihmemies on peruttu!  (Luettu 1879 kertaa)

mah

• Vieras
Vs: Ihmemies on peruttu!
Voi ei..... :'( Mutta onneksi tuli lemmenlaiva ja kapteeni stubb. Vai stubing? Samanlainen hymy heillä kyllä on. Stubb on melkein kuin kuin tubbs, ässä vain siirtyy viimeiseksi. Joka oli miamivicessä, rico tubbs. Siinä oli myös sonny crockett, eli don johnson. Don johnson on hauska nimi. Niinkuin kodinputkimiesten kummisetä? Don johnssonihan lauleskeli myös, sillä oli se tiukka hitti heartbeat. Se on myös hyvä sarja, se heartbeat. Lemmenlaivaa tuotti muuten aaron spelling. Sillä on paljon tosi tiukkoja teeveesarjoja. Melroseplace, charlien enkelit, siskoni on noita, twinpeaks....Parasta on beverlyhills, 90210. Se oli minun lempparisarja. Kelly oli minun lempiemäntä. Ja Valerie. Brendasta en niin tykännyt. :'(

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Voi ei..... :'( Mutta onneksi tuli lemmenlaiva ja kapteeni stubb. Vai stubing? Samanlainen hymy heillä kyllä on. Stubb on melkein kuin kuin tubbs, ässä vain siirtyy viimeiseksi. Joka oli miamivicessä, rico tubbs. Siinä oli myös sonny crockett, eli don johnson. Don johnson on hauska nimi. Niinkuin kodinputkimiesten kummisetä? Don johnssonihan lauleskeli myös, sillä oli se tiukka hitti heartbeat. Se on myös hyvä sarja, se heartbeat. Lemmenlaivaa tuotti muuten aaron spelling. Sillä on paljon tosi tiukkoja teeveesarjoja. Melroseplace, charlien enkelit, siskoni on noita, twinpeaks....Parasta on beverlyhills, 90210. Se oli minun lempparisarja. Kelly oli minun lempiemäntä. Ja Valerie. Brendasta en niin tykännyt. :'(
Hi, I'm Brandon and I'm an alcoholic  :'( Koskettavinta beverlyä ikinä  :'(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Bentti

• Vieras
Simo jonnuhuonelta hei!  Nyt Jonnut  tarjouksessa vain 99 999;-  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=pmJFvToyMaE&feature=related

Viimeksi muokattu: 27.01.11 - klo:17:59 kirjoittanut Bentti

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
muistaako kukaan vielä  brahan syntisiä ihmisiä -sarjaa?    sitä tuli "pelättyä" silloin mustavalkoiseen aikaan!                          mikähän se nyt oliskaan kun kaikki vähänkin rasismiin viittaava on kielletty;

värineutraali-tv!