Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lapin matkailu boikottiin?  (Luettu 8076 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Vs: Tietämys...
Yksi susilauma sopisi AA:n pihalle ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Juu, laitoin juuri tilaukseen.
Susista en niinkään tiedä... tulkoon nyt sitten, mutta Salolaisen Pertin mielipide vahinkoeläimistä oli viisas ja tietävä - ja mäpäs oonki nähny karhun täällä etelässä... eikä se karhu ollu sekulisakin haaskalle houkuttelema elukka  :P :P :P
Salolais-Pertti ei tiedä luonnosta eikä eläimistä yhtikäs mitään!

Enemmän ku kaikki Mansen kaurahatut yhteensä, sano juu  :P :P :P

Salolainen on tyypillinen stadilainen, joka luulee tietävänsä, mutta ei tiedä hölkäsenpölkäystä luonnosta.

Lintuja kiikaroimalla ei luontoa opi ymmärtämään. Toinen samanlainen besserwisser  on  Sirpa Pietikäinen, mutta ei ihan yhtä raitis.

kokoomukseenkin on kertynyt pellekokkareita kertoo vesilahden tarkkailija :P

Persuissa taitaa olla enempi noita pellekepuja, entisiä ...

pistäppä  nimiä esiin ???

No etköhän sinä ole lehtiä lukenu, niinkuin moni muukin ...

kirjoota edes muutama varoittavaksi esimerkiksi,  kyllä täällä sivua piisaa ::)

En ala ketään mainostaan, mutta ammattimiehiä noi entiset kepulaiset on näissä talousasioissa ja tukikeplotteluissa ...

Kekkosslovakian aikoihin ramppasi jatkuvasti pohjoisen karvalakkilähetystöjä pohjoisessa ja aina heltisi rahaa. Tehtiin komeat kunnantalolinnat, maataloudelle isot tukiaiset jne.

Sama tahti jatkui tuho-Ahon hallituksen aikana, kepulaiset neuvottelivat pohjoiseen korkeat maataloustuet, etelä jätettiin heitteille.

Seurauksena on ollut maatalouden painopisteen siirtyminen pohjoiseen.  ...ja kansa maksaa, sanoisi V. Vennamo.

emo-heikki

• Vieras
Vs: Lapin matkailu boikottiin?
Ei kuule kaivele yhtään, olen ollut aina sitä mieltä, että persut tekee vaan hyvää poliittiselle elämälle pääkaupunkiseudulla ja Uusis on paras mies teidän edustajaksi sieltä, se ei tunnemitään kepukaunoja kuten moni muut sielläpäin ...

Kun joku menee läpi kumminkin persujen riveistä Helsingissä, niin olkoon se sitten Uusis ????

Persut on tehneet paljon enempi tämän päivän poliittisessa elämässä, kuin esim. vasemmistoliitto viimeisen kymmenen vuoden aikana, ne on kääntäneet jo nyt kaikkien muiden puolueiden pakolais ja maahanmuuttopoltiikan ????

Minä todella toivon, että sen minkä kepu mahdollisesti häviää, persut voittaa, jos olen ihan  rehellinen ????
Miksi ihmeessä haluaisin ne äänet jollekin toiselle ryhmälle ...

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei kuule kaivele yhtään, olen ollut aina sitä mieltä, että persut tekee vaan hyvää poliittiselle elämälle pääkaupunkiseudulla ja Uusis on paras mies teidän edustajaksi sieltä, se ei tunnemitään kepukaunoja kuten moni muut sielläpäin ...

Kun joku menee läpi kumminkin persujen riveistä Helsingissä, niin olkoon se sitten Uusis ????

Persut on tehneet paljon enempi tämän päivän poliittisessa elämässä, kuin esim. vasemmistoliitto viimeisen kymmenen vuoden aikana, ne on kääntäneet jo nyt kaikkien muiden puolueiden pakolais ja maahanmuuttopoltiikan ????

Minä todella toivon, että sen minkä kepu mahdollisesti häviää, persut voittaa, jos olen ihan  rehellinen ????

ja huomenna taas hehkutat kepua  ::) ::) ::) ::)

emo-heikki

• Vieras

ja huomenna taas hehkutat kepua  ::) ::) ::) ::)

Ei ehkä mene niinkään kauaa ...