Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 26.01.11 - klo:12:17Lainaus käyttäjältä: bdr-529 - 26.01.11 - klo:11:51BenZ valitti että hesassa on jo citykanit riesana. Eikä huomaa että luonto näin huutaa apua. Susilauma hoitaisi citykanit ja paskovat rakit äkkiä kestävään tasapainoon Susi on huono kaneja saalistamaan. Ilves on parempi. Meillä on tässä pihailves. Tappanut talven mittaan 3 metsäkaurista. Lähin raato autotallin takana. Nyt sille on tappotuomio tulossa. Rusakoita se ei näköjään saa paksusta hangesta kovin hyvin kiinni. Kauris sille helpompi saalis. Joo, kauriin se nappaa todella helposti, täällä oli muutama vuosi sitten 13 kauriin lauma ja kolme ilvestä pisteli sen poskeensa reilun kuukauden aikana, oikeastaan homma on liiankin helppo ilvekselle, kun se saa ne ruokintapaikalta.Syvässä lumessa ei kauriilla ole paljon mahdollisuuksia.Tosin en kyllä kaipaa kauriitakaan, mihin niitä tarvitaan ...
Lainaus käyttäjältä: bdr-529 - 26.01.11 - klo:11:51BenZ valitti että hesassa on jo citykanit riesana. Eikä huomaa että luonto näin huutaa apua. Susilauma hoitaisi citykanit ja paskovat rakit äkkiä kestävään tasapainoon Susi on huono kaneja saalistamaan. Ilves on parempi. Meillä on tässä pihailves. Tappanut talven mittaan 3 metsäkaurista. Lähin raato autotallin takana. Nyt sille on tappotuomio tulossa. Rusakoita se ei näköjään saa paksusta hangesta kovin hyvin kiinni. Kauris sille helpompi saalis.
BenZ valitti että hesassa on jo citykanit riesana. Eikä huomaa että luonto näin huutaa apua. Susilauma hoitaisi citykanit ja paskovat rakit äkkiä kestävään tasapainoon
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 26.01.11 - klo:10:47Lainaus käyttäjältä: roadrunner - 26.01.11 - klo:10:41Yksi susilauma sopisi AA:n pihalle Juu, laitoin juuri tilaukseen. Susista en niinkään tiedä... tulkoon nyt sitten, mutta Salolaisen Pertin mielipide vahinkoeläimistä oli viisas ja tietävä - ja mäpäs oonki nähny karhun täällä etelässä... eikä se karhu ollu sekulisakin haaskalle houkuttelema elukka
Lainaus käyttäjältä: roadrunner - 26.01.11 - klo:10:41Yksi susilauma sopisi AA:n pihalle Juu, laitoin juuri tilaukseen.
Yksi susilauma sopisi AA:n pihalle
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 26.01.11 - klo:10:31Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 26.01.11 - klo:10:29Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 26.01.11 - klo:10:28Kyllä tänä päivänä kannattaa miettiä kolme kertaa liittyykö mihinkään luontoon liittyvään järjestöön jäseneksi. Helvetin hourupäät, jonkun on aina sahattava omaa oksaa tässä maassa. Hulluinta hommassa on, että yhteiskunta tukee rahallisesti näitä hörhöjärjestöjä. Hölöhölö teille molemmille... luontofasisteille sieltä pahimmasta päästä, saatana juu Nii justii, Kaisaniemen puistoon mahtuisi yksi susiyhdyskunta. Voisivat syödä ensin citykanit pois.....
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 26.01.11 - klo:10:29Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 26.01.11 - klo:10:28Kyllä tänä päivänä kannattaa miettiä kolme kertaa liittyykö mihinkään luontoon liittyvään järjestöön jäseneksi. Helvetin hourupäät, jonkun on aina sahattava omaa oksaa tässä maassa. Hulluinta hommassa on, että yhteiskunta tukee rahallisesti näitä hörhöjärjestöjä. Hölöhölö teille molemmille... luontofasisteille sieltä pahimmasta päästä, saatana juu
Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 26.01.11 - klo:10:28Kyllä tänä päivänä kannattaa miettiä kolme kertaa liittyykö mihinkään luontoon liittyvään järjestöön jäseneksi. Helvetin hourupäät, jonkun on aina sahattava omaa oksaa tässä maassa. Hulluinta hommassa on, että yhteiskunta tukee rahallisesti näitä hörhöjärjestöjä.
Kyllä tänä päivänä kannattaa miettiä kolme kertaa liittyykö mihinkään luontoon liittyvään järjestöön jäseneksi. Helvetin hourupäät, jonkun on aina sahattava omaa oksaa tässä maassa.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 26.01.11 - klo:12:24Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 26.01.11 - klo:10:47Lainaus käyttäjältä: roadrunner - 26.01.11 - klo:10:41Yksi susilauma sopisi AA:n pihalle Juu, laitoin juuri tilaukseen. Susista en niinkään tiedä... tulkoon nyt sitten, mutta Salolaisen Pertin mielipide vahinkoeläimistä oli viisas ja tietävä - ja mäpäs oonki nähny karhun täällä etelässä... eikä se karhu ollu sekulisakin haaskalle houkuttelema elukka Salolais-Pertti ei tiedä luonnosta eikä eläimistä yhtikäs mitään!
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 26.01.11 - klo:13:32Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 26.01.11 - klo:12:24Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 26.01.11 - klo:10:47Lainaus käyttäjältä: roadrunner - 26.01.11 - klo:10:41Yksi susilauma sopisi AA:n pihalle Juu, laitoin juuri tilaukseen. Susista en niinkään tiedä... tulkoon nyt sitten, mutta Salolaisen Pertin mielipide vahinkoeläimistä oli viisas ja tietävä - ja mäpäs oonki nähny karhun täällä etelässä... eikä se karhu ollu sekulisakin haaskalle houkuttelema elukka Salolais-Pertti ei tiedä luonnosta eikä eläimistä yhtikäs mitään!Enemmän ku kaikki Mansen kaurahatut yhteensä, sano juu
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 26.01.11 - klo:10:31Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 26.01.11 - klo:10:29Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 26.01.11 - klo:10:28Kyllä tänä päivänä kannattaa miettiä kolme kertaa liittyykö mihinkään luontoon liittyvään järjestöön jäseneksi. Helvetin hourupäät, jonkun on aina sahattava omaa oksaa tässä maassa. Hulluinta hommassa on, että yhteiskunta tukee rahallisesti näitä hörhöjärjestöjä. Hölöhölö teille molemmille... luontofasisteille sieltä pahimmasta päästä, saatana juu Mie voisin Aulis sulle kuule vähän esitellä tätä suomen maaseutua lapin perukoita myöten, katottais milloinka menee Anttilan mamman pojalta kuset housuun.
Viimeksi muokattu: 26.01.11 - klo:14:24 kirjoittanut Aulis Anttila
Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 26.01.11 - klo:14:15Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 26.01.11 - klo:10:31Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 26.01.11 - klo:10:29Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 26.01.11 - klo:10:28Kyllä tänä päivänä kannattaa miettiä kolme kertaa liittyykö mihinkään luontoon liittyvään järjestöön jäseneksi. Helvetin hourupäät, jonkun on aina sahattava omaa oksaa tässä maassa. Hulluinta hommassa on, että yhteiskunta tukee rahallisesti näitä hörhöjärjestöjä. Hölöhölö teille molemmille... luontofasisteille sieltä pahimmasta päästä, saatana juu Mie voisin Aulis sulle kuule vähän esitellä tätä suomen maaseutua lapin perukoita myöten, katottais milloinka menee Anttilan mamman pojalta kuset housuun. Olen liikkunut elämäni aikana varsin paljon Suomen luonnossa - ja maaseudulla - aina noita "mainostamiasi" Lapin perukoita myöten... eikä se tarkoita vain Leviä ... enkä ole reissuillani niin kännissä ollut, että olisin kussut housuuni
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 26.01.11 - klo:12:24Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 26.01.11 - klo:10:47Lainaus käyttäjältä: roadrunner - 26.01.11 - klo:10:41Yksi susilauma sopisi AA:n pihalle Juu, laitoin juuri tilaukseen. Susista en niinkään tiedä... tulkoon nyt sitten, mutta Salolaisen Pertin mielipide vahinkoeläimistä oli viisas ja tietävä - ja mäpäs oonki nähny karhun täällä etelässä... eikä se karhu ollu sekulisakin haaskalle houkuttelema elukka Kihomato näkee ennemmin auringon, kun pertti suden
Eiköhän tuossa jo tälle päivälle. On se nyt kumma kun etelän kovakaulat alkaa määrätä mitä pohjoisessa tehdään. Että pistää vihaks nuo pellet. Pitäkäähän Aulis nuhteessa, mie meen hitsaa koukkupäätyy.
Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 26.01.11 - klo:15:10 Eiköhän tuossa jo tälle päivälle. On se nyt kumma kun etelän kovakaulat alkaa määrätä mitä pohjoisessa tehdään. Että pistää vihaks nuo pellet. Pitäkäähän Aulis nuhteessa, mie meen hitsaa koukkupäätyy. No juu mut se teidä Marttilanne yrittää määrätä kelkkareittejä meidän maille. Saisitte hakea tyypin pois