Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtra T151e  (Luettu 18028 kertaa)

TomppaH

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 82
Vs: Valtra T151e
Jos oikeesti jossain pajassa saadaan ohjelmoimalla muutettua ratas laatikko 40-50 niin olen erittäin kiinnostunut ja potentiaalinen asiakas.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: Valtra T151e
Jos oikeesti jossain pajassa saadaan ohjelmoimalla muutettua ratas laatikko 40-50 niin olen erittäin kiinnostunut ja potentiaalinen asiakas.
Voi olla vähän isompi juttu kuin Nuffiildin laitto... :)

TomppaH

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 82
Vs: Valtra T151e
Jos oikeesti jossain pajassa saadaan ohjelmoimalla muutettua ratas laatikko 40-50 niin olen erittäin kiinnostunut ja potentiaalinen asiakas.
Voi olla vähän isompi juttu kuin Nuffiildin laitto... :)

Ei kato, töpseli vaan kiinni nuffin laatikkoon ja hups, tulee lisää hammasta pyöriin ja mennään kovempaa... okei, tiedän tapauksen ajalta kauan sitten, pyyhkästiin jurttia tehtaalle ajaessa 75km/h 165 verkulla tutkaan. Oli veto kärryssä, jostain bedfordista tehty sano vaari.. istuin sylissä ja tämä tarina on tosi. Samalla kylälä meni ainakin yks Taavetti poikki ja kuski kuoli, vaarin tuttu oli mutta minen kerenny tutustua.

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2358
Vs: Valtra T151e
Jos oikeesti jossain pajassa saadaan ohjelmoimalla muutettua ratas laatikko 40-50 niin olen erittäin kiinnostunut ja potentiaalinen asiakas.
Voi olla vähän isompi juttu kuin Nuffiildin laitto... :)

Ei kato, töpseli vaan kiinni nuffin laatikkoon ja hups, tulee lisää hammasta pyöriin ja mennään kovempaa... okei, tiedän tapauksen ajalta kauan sitten, pyyhkästiin jurttia tehtaalle ajaessa 75km/h 165 verkulla tutkaan. Oli veto kärryssä, jostain bedfordista tehty sano vaari.. istuin sylissä ja tämä tarina on tosi. Samalla kylälä meni ainakin yks Taavetti poikki ja kuski kuoli, vaarin tuttu oli mutta minen kerenny tutustua.

Von Sasakoski tekisi ton rempan juhannusyönä pelkkä Macgyver- veitsi työkaluinaan.
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Valtra T151e
on se kyllä ihme miten tuollanen virma kuin valtu jaksaa tehä noita epäkelpoi koneita isännille!   eikö se voisi net tehä jo tehtaalla valmiiks kun ei enää tartte samanalaista vilunkia kuin ennen kun laitto niitä jarruja päälle...
Notta eehän tuo mittee haettoo jos Suolaharesta lähtiissä on hepoja 40 hukassa. 😂

Mualaisjuntti

  • Vieras
Vs: Valtra T151e
on se kyllä ihme miten tuollanen virma kuin valtu jaksaa tehä noita epäkelpoi koneita isännille!   eikö se voisi net tehä jo tehtaalla valmiiks kun ei enää tartte samanalaista vilunkia kuin ennen kun laitto niitä jarruja päälle...
Notta eehän tuo mittee haettoo jos Suolaharesta lähtiissä on hepoja 40 hukassa. 😂

 
Sittä ei meijjän 565 olis ennää kovinkaan tehokas. Meijjän kone olikin Hourulassa tehty.

MKR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 235
Vs: Valtra T151e
Jos oikeesti jossain pajassa saadaan ohjelmoimalla muutettua ratas laatikko 40-50 niin olen erittäin kiinnostunut ja potentiaalinen asiakas.

Jos ei kierrä sitä 2350rpm mitä ainakin nuo vanhemmat ei e-mallit kiertää vakiona, saadaan kierroksilla sitä vauhtia lisää. Tuskin sinne rattaita varsinkaan vaihteistoon vaihdellaan jos muutos tehdään moottorinohjauksessa. Näin ainakin vanhemmissa Vatroissa onnistuu. Noita on tullut Valtralta sellasenakin ettei suurimmalla vaihteella ota täysiä kierroksia, eli oli jostain syystä 50km/h laatikko vaikka oli ostettu 40 kone. Kaverin Valtraan tuli aikanaan lisävauhtia vahingossa kun vaihdettin moottorinohjausboksi takuuseen ja uudessa boksissa ei oltukaan muistettu laittaa kierrosrajoitusta viimeiselle vaihteelle.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: Valtra T151e
Jos oikeesti jossain pajassa saadaan ohjelmoimalla muutettua ratas laatikko 40-50 niin olen erittäin kiinnostunut ja potentiaalinen asiakas.

Jos ei kierrä sitä 2350rpm mitä ainakin nuo vanhemmat ei e-mallit kiertää vakiona, saadaan kierroksilla sitä vauhtia lisää. Tuskin sinne rattaita varsinkaan vaihteistoon vaihdellaan jos muutos tehdään moottorinohjauksessa. Näin ainakin vanhemmissa Vatroissa onnistuu. Noita on tullut Valtralta sellasenakin ettei suurimmalla vaihteella ota täysiä kierroksia, eli oli jostain syystä 50km/h laatikko vaikka oli ostettu 40 kone. Kaverin Valtraan tuli aikanaan lisävauhtia vahingossa kun vaihdettin moottorinohjausboksi takuuseen ja uudessa boksissa ei oltukaan muistettu laittaa kierrosrajoitusta viimeiselle vaihteelle.
Johan on tarina. Valmetilta voi tulla pihalle mitä vaan. Kollega sai 93:n, jossei kytkin kestänyt ollenkaan. En muista montako kertaa sitä auottiin, mutta sitten paljastui, että moottorista lähti voimaa pihalle aika paljon enemmän kuin piti. Sitten kun tehot pudotettiin normiarvoihin, niin alkoi kytkin kestää. Isäntä oli tosin pettynyt, kun kävi ilmi, ettei se kone ollutkaan niin väkevä kuin aikaisemmin.

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Valtra T151e
Jos oikeesti jossain pajassa saadaan ohjelmoimalla muutettua ratas laatikko 40-50 niin olen erittäin kiinnostunut ja potentiaalinen asiakas.

Jos ei kierrä sitä 2350rpm mitä ainakin nuo vanhemmat ei e-mallit kiertää vakiona, saadaan kierroksilla sitä vauhtia lisää. Tuskin sinne rattaita varsinkaan vaihteistoon vaihdellaan jos muutos tehdään moottorinohjauksessa. Näin ainakin vanhemmissa Vatroissa onnistuu. Noita on tullut Valtralta sellasenakin ettei suurimmalla vaihteella ota täysiä kierroksia, eli oli jostain syystä 50km/h laatikko vaikka oli ostettu 40 kone. Kaverin Valtraan tuli aikanaan lisävauhtia vahingossa kun vaihdettin moottorinohjausboksi takuuseen ja uudessa boksissa ei oltukaan muistettu laittaa kierrosrajoitusta viimeiselle vaihteelle.

40 km/h 1700 kierroksella on Ecospeed-malli, ihan on saanut varustelistalta raksia sen 40km/h malliin isommissa T-sarjalaisissa jo sahköjakajapumpun aikaan.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.