Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe massikan vetari  (Luettu 7435 kertaa)

peijooni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 96
Vs: massikan vetari
Danan akselit katkasee vetoakselin.. seon heikoin paikka. Carrarossa menee vetokehä halki ---> kaikki sisuskalut rikki eli n.4500e per puoli. Ei oo Massikan ongelma sen enempää ku muittenkaan merkkien.. Massikassa Danaa sekä Carraroa niinku muissaki paitsi Jontikassa taitaa olla joku omansa?

Ei sillä harvinaisia vikoja ovat mutta kuitenkin kuuluu tapahtuneen rikkoutumisia
deere kymppi sarjassa ainakin zf itsellä lukkorenkaasta pala hampaitten väliin.....
onneksi piha ajussa meni olis muuten saattanut tulla enempikin muusia....
onkos yleistä?

Mulla meni viime keväänä äestäessä kymppi sarjalaisesta zf:n navassa lukkorenkaan pala hampaiden väliin ja sieltä meni vaihtoon oikeastaan kaikki paitsi se iso rullalaakeri.

Purkaessa planeettapyöriä irti yks toinenkin lukkorengas meni poikki, kun vähän hipaisikin sitä pihdeillä.

Toiselle puolelle pitäis vissiin jo ennakkoon vaihtaa ne lukkorenkaat ennenkuin taas kolisee... tai jos saisin pois käsistäin tuon konehen pian niin ei tarvis siitä enää murehtia.
mites suunnanvaihto ongelma korjaantui?
Ammattilainen vuodesta 1990:)

Mäksä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: massikan vetari
Danan akselit katkasee vetoakselin.. seon heikoin paikka. Carrarossa menee vetokehä halki ---> kaikki sisuskalut rikki eli n.4500e per puoli. Ei oo Massikan ongelma sen enempää ku muittenkaan merkkien.. Massikassa Danaa sekä Carraroa niinku muissaki paitsi Jontikassa taitaa olla joku omansa?

Ei sillä harvinaisia vikoja ovat mutta kuitenkin kuuluu tapahtuneen rikkoutumisia
deere kymppi sarjassa ainakin zf itsellä lukkorenkaasta pala hampaitten väliin.....
onneksi piha ajussa meni olis muuten saattanut tulla enempikin muusia....
onkos yleistä?

Mulla meni viime keväänä äestäessä kymppi sarjalaisesta zf:n navassa lukkorenkaan pala hampaiden väliin ja sieltä meni vaihtoon oikeastaan kaikki paitsi se iso rullalaakeri.

Purkaessa planeettapyöriä irti yks toinenkin lukkorengas meni poikki, kun vähän hipaisikin sitä pihdeillä.

Toiselle puolelle pitäis vissiin jo ennakkoon vaihtaa ne lukkorenkaat ennenkuin taas kolisee... tai jos saisin pois käsistäin tuon konehen pian niin ei tarvis siitä enää murehtia.
mites suunnanvaihto ongelma korjaantui?

Uudet levyt taakseajon pakkaan... ja A4 sivullisen verran muuta isompaa ja pienempää tilpehööriä laatikkoon. Nyt ryntää taaksepäin heti, kun ajatteleekin suunnanvaihtimen siirtämistä pakille.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: massikan vetari
Kaverin isältä meni 6610 sontareestä etupyörännavasta lukitussokka poikki tuossa syksyllä. Ei se ihan halpa remppa ollut sekään kuulemma, jotain ylimääräistä oli kai käynyt rattaiden välissä pyörimässä  :'(
Oiskohan ideaa -10 sarjalaisten omistajien vaihtaa nuo sokat jo ennakkoon ? Eihän navan purku paha homma ole jos rakentaa vielä hallitunkkiin sopivan kannatinraudan napamöykkyä varten.

Massikan heikot akselit ei juuri yllätä, serkkulassa oli taannoin joku 600 sarjan neliveto verku sillä isommalla navalla ja siinä ei ne navat kestäneet kasassa.
 
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's