Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sivurajottimet  (Luettu 3214 kertaa)

keskomies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 616
Sivurajottimet
Nyt on sitten sivurajottimet maxxummista paloina, niimpä kyselisin et onko jämäköitä rajoittajia muissa koneissa ja onko viel saatavana sitä hydraulista sivurajoitinta. Ite aatellu hakee purkaamolta, mutta eipä oo enää niitä hyviä 5100 sarjan rajottajia saatavilla. Nii ja ikh:n pehmoilla ei kyllä mittää tee, toisel puolel semmonen oli nii paloina alta aikayksikön.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Sivurajottimet
Purkaamolta olen tasan yhdet sivurajoittimet tilannut, mutta sainkin kahdet, ensimmäiset, ja viimeset  ;D Semmoset loppuun runkatut, väljät paskat. Laiton ne kuitenkin niille kuuluville paikoilleen, eli jäteastiaan.

Ropsoni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 432
Vs: Sivurajottimet
Purkaamolta olen tasan yhdet sivurajoittimet tilannut, mutta sainkin kahdet, ensimmäiset, ja viimeset  ;D Semmoset loppuun runkatut, väljät paskat. Laiton ne kuitenkin niille kuuluville paikoilleen, eli jäteastiaan.

Öhhöhöö, olisko niiden pitäny muka uuden karheat olla, vai mitä oikein oletitkaan... :D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Sivurajottimet
Tuommoiset voi tehdä itse, saa just niin paksusta kun haluaa  :D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Sivurajottimet
Purkaamolta olen tasan yhdet sivurajoittimet tilannut, mutta sainkin kahdet, ensimmäiset, ja viimeset  ;D Semmoset loppuun runkatut, väljät paskat. Laiton ne kuitenkin niille kuuluville paikoilleen, eli jäteastiaan.

Öhhöhöö, olisko niiden pitäny muka uuden karheat olla, vai mitä oikein oletitkaan... :D


Positiivista oli, että molemmat orkkistapit oli yhä hitsatuilla ketjuilla kiinni. Toinen nysä niistä ylti peräti sisäputkeen asti.  ;D

Ana

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Sivurajottimet
Onko kukaan hommannu automaattisia rajoittimia varaosina uusia, kuinka suolaasen hintaasia mahtaa olla? maksumista näytti menneen jengat rajoottimesta.

keskomies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 616
Vs: Sivurajottimet
Huomenna selviää hinta ku kyselen varaosista, on kuitenki se alkuperäinen niin hyvä. Ja yks vaihtoehto ois mukon waltteri, vaan voi hinta olla suolanen.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Sivurajottimet
Tuommoiset voi tehdä itse, saa just niin paksusta kun haluaa  :D
Harrastuspohjalta voi lähteä tekemään jos on materiaalia. Vähimmällä pääsisi jos korjaisi hyvät alkuperäiset kuntoon ennen kun ne täysin hajoaa.
  Säädettävät hydrauliset vaatisi läpimenevän männänvarren että öljytilavuus olisi sama molemmin puolin. Noita ei taida löytyä ainakaan sopivilla mitoilla joten pitäisi koota osista, hintaa vaan tulee.