Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maastoliikennelain puolustaja  (Luettu 12317 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Maastoliikennelain puolustaja
Tuli lueskeltua kaverin luona MTK- Reppu-sivua, keskustelupalstaa.  Siellä kangasalustalainen safarikelkkayrittäjä Asko Keskinen puolusti kovasti suunniteltua Maastoliikennelakia.

Keskisen tuo kirjoituksessaan hyvin julki mitä jo on tiedettykin, kelkkayrittäjät  ovat ajaneet MTK:n sisällä uutta sosialisointilakia, maanomistajilla ei ole mitään oikeuksia, kunhan muutamat matkailuyrittäjät saavat tehdä bisnestä toisen maaomaisuudella.  


Keskinen mukaan "yhteisö" hyväksyy pakkolunastukset-.

http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/asko+keskinen/11242750

http://www.safke.com/index.php?option=com_easybook&Itemid=59

http://www.safke.com/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=45

Nähtäväksi jää, miten EU suhtautuu tämmöiseen pakko-ottoon,  Suomihan sai EU-liittymisen yhteydessä poikkeusluvan "jokamiesoikeudelle", mitä maanomistajat vaativat törkeitten väärinkäytösten vuoksi  nyt EU-lle lähettämissään kirjelmissä poistettavaksi. Pitää siirtyä yleiseurooppalaiseen käytäntöön, jolloin toisen maalla ja vesistössä ei saa kulkea ilman omistajan lupaa.

Keskisen väite, että Maastoliikennelain vastustajat olisivat saaneet kohtuuttoman paljon palstatilaa MaasTullissa, on vähintäinkin omituinen. Sensijaan MTK:n johto on asettunut selkeästi tämän sosialisointilain taakse.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/12/fi_FI/Marttila_puolustaa_maastoliikennelakia/

Marttila kirjoittaa paskaa: jos laki hyväksytään, niin maanomistajalta ei tarvitse kysyä yhtään mitään toisin kuin Marttila väittää.

Viimeksi muokattu: 24.01.11 - klo:09:11 kirjoittanut minä-itte

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Maastoliikennelain puolustaja
Tuli lueskeltua kaverin luona MTK- Reppu-sivua, keskustelupalstaa.  Siellä kangasalustalainen safarikelkkayrittäjä Asko Keskinen puolusti kovasti suunniteltua Maastoliikennelakia.

Keskisen tuo kirjoituksessaan hyvin julki mitä jo on tiedettykin, kelkkayrittäjät  ovat ajaneet MTK:n sisällä uutta sosialisointilakia, maanomistajilla ei ole mitään oikeuksia, kunhan muutamat matkailuyrittäjät saavat tehdä bisnestä toisen maaomaisuudella.  


Keskinen mukaan "yhteisö" hyväksyy pakkolunastukset-.

http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/asko+keskinen/11242750

http://www.safke.com/index.php?option=com_easybook&Itemid=59

http://www.safke.com/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=45

Nähtäväksi jää, miten EU suhtautuu tämmöiseen pakko-ottoon,  Suomihan sai EU-liittymisen yhteydessä poikkeusluvan "jokamiesoikeudelle", mitä maanomistajat vaativat törkeitten väärinkäytösten vuoksi  nyt EU-lle lähettämissään kirjelmissä poistettavaksi. Pitää siirtyä yleiseurooppalaiseen käytäntöön, jolloin toisen maalla ja vesistössä ei saa kulkea ilman omistajan lupaa.

Keskisen väite, että Maastoliikennelain vastustajat olisivat saaneet kohtuuttoman paljon palstatilaa MaasTullissa, on vähintäinkin omituinen. Sensijaan MTK:n johto on asettunut selkeästi tämän sosialisointilain taakse.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/12/fi_FI/Marttila_puolustaa_maastoliikennelakia/

Marttila kirjoittaa paskaa: jos laki hyväksytään, niin maanomistajalta ei tarvitse kysyä yhtään mitään toisin kuin Marttila väittää.

paljonkos tuollainen safariyritäjä on saanut tukia tuohon yritykseensä ja
paljonko maksaa  veroja


MTK  puolustaa kelkkareittejä  koska kepu niitä  kelkkatehtaaasta saatuja
vaalirahoja vastaan lupasi maat kelkkailijoille :o

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelain puolustaja
Tuli lueskeltua kaverin luona MTK- Reppu-sivua, keskustelupalstaa.  Siellä kangasalustalainen safarikelkkayrittäjä Asko Keskinen puolusti kovasti suunniteltua Maastoliikennelakia.

Keskisen tuo kirjoituksessaan hyvin julki mitä jo on tiedettykin, kelkkayrittäjät  ovat ajaneet MTK:n sisällä uutta sosialisointilakia, maanomistajilla ei ole mitään oikeuksia, kunhan muutamat matkailuyrittäjät saavat tehdä bisnestä toisen maaomaisuudella.  


Keskinen mukaan "yhteisö" hyväksyy pakkolunastukset-.

http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/asko+keskinen/11242750

http://www.safke.com/index.php?option=com_easybook&Itemid=59

http://www.safke.com/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=45

Nähtäväksi jää, miten EU suhtautuu tämmöiseen pakko-ottoon,  Suomihan sai EU-liittymisen yhteydessä poikkeusluvan "jokamiesoikeudelle", mitä maanomistajat vaativat törkeitten väärinkäytösten vuoksi  nyt EU-lle lähettämissään kirjelmissä poistettavaksi. Pitää siirtyä yleiseurooppalaiseen käytäntöön, jolloin toisen maalla ja vesistössä ei saa kulkea ilman omistajan lupaa.

Keskisen väite, että Maastoliikennelain vastustajat olisivat saaneet kohtuuttoman paljon palstatilaa MaasTullissa, on vähintäinkin omituinen. Sensijaan MTK:n johto on asettunut selkeästi tämän sosialisointilain taakse.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/12/fi_FI/Marttila_puolustaa_maastoliikennelakia/

Marttila kirjoittaa paskaa: jos laki hyväksytään, niin maanomistajalta ei tarvitse kysyä yhtään mitään toisin kuin Marttila väittää.

paljonkos tuollainen safariyritäjä on saanut tukia tuohon yritykseensä ja
paljonko maksaa  veroja


MTK  puolustaa kelkkareittejä  koska kepu niitä  kelkkatehtaaasta saatuja
vaalirahoja vastaan lupasi maat kelkkailijoille :o

  Näinhän se luultavasti meni. Samalla lupasivat jotta saamelaisille ei anneta mitään ;D

minä-itte

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelain puolustaja
Keskinen elvistelee, kuinka maanomistajat ovat antaneet vapaaehtoisesti luvan kelkkaurille maallaan.

Keskinen "unohtaa" mainita, että maanomistajien lupa on yleensä vuoden, parin mittainen, ei ikuinen.

Uusi maastoliikennelaki muuttaa nämä urat "ikuisiksi" rasite-kelkkareiteiksi, jolloin maanomistajalta on viety määräämisoikeus maapohjaansa  toisin kuin MTK:n pj Marttila valheellisesti väittää.  

... ja mitä tekee MTK:n Tornberg:

http://www.ikkunasuomenluontoon.fi/node/17154

Moottorikelkkareittejä muutetaan mönkijäreiteiksi...eikä maanomistajalla ole mitään sanomista, jos tämä MTK-Keskisen maastoliikennelaki hyväksytään.

http://yle.fi/alueet/oulu/2010/11/moottorikelkkauria_muutetaan_reiteiksi_2129439.html

Viimeksi muokattu: 24.01.11 - klo:10:58 kirjoittanut minä-itte

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelain puolustaja
Kyllä se on nimenomaan maanomistajan etu, että kelkat saadaan pois maastoista, samoin kelkkailijoiden etu, että kelkkailureittejä on kattavasti ja lajin harrastaminen turvallista, sekä ohjattua ja valvottua.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelain puolustaja
Kyllä se on nimenomaan maanomistajan etu, että kelkat saadaan pois maastoista,

TOTTA


samoin kelkkailijoiden etu, että kelkkailureittejä on kattavasti ja lajin harrastaminen turvallista, sekä ohjattua ja valvottua.

EI OLE MAANOMISTAJIEN ASIA JÄRJESTÄÄ MOOTTORIKELKKAREITTEJÄ HUVIKÄYTTÖÖN JA TOISTEN BISNEKSENTEKOON!


JoHaRa

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelain puolustaja
Jatkuva metsässä ramppaaminen aiheuttaa juuristovikoja. 6 metrinen reitti metsässä aiheuttaa vahinkoja myös lähipuustolle, ennen kaikkea kuuselle.. Kukas tuon vahingon maksaa  ::) Ei kukaan. 

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelain puolustaja
Jatkuva metsässä ramppaaminen aiheuttaa juuristovikoja. 6 metrinen reitti metsässä aiheuttaa vahinkoja myös lähipuustolle, ennen kaikkea kuuselle.. Kukas tuon vahingon maksaa  ::) Ei kukaan. 

Eihän siellä metässä kukaan ramppaa, kun on reitti mitä pitkin kulkea ...
Kelkkailu kuuluu reiteille, myös siellä etelässä ????

minä-itte

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelain puolustaja
Jatkuva metsässä ramppaaminen aiheuttaa juuristovikoja. 6 metrinen reitti metsässä aiheuttaa vahinkoja myös lähipuustolle, ennen kaikkea kuuselle.. Kukas tuon vahingon maksaa  ::) Ei kukaan. 

Eihän siellä metässä kukaan ramppaa, kun on reitti mitä pitkin kulkea ...
Kelkkailu kuuluu reiteille, myös siellä etelässä ????

Tehkööt kelkkailijat reitit omille mailleen, niin OK.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelain puolustaja
Jatkuva metsässä ramppaaminen aiheuttaa juuristovikoja. 6 metrinen reitti metsässä aiheuttaa vahinkoja myös lähipuustolle, ennen kaikkea kuuselle.. Kukas tuon vahingon maksaa  ::) Ei kukaan. 

Eihän siellä metässä kukaan ramppaa, kun on reitti mitä pitkin kulkea ...
Kelkkailu kuuluu reiteille, myös siellä etelässä ????

Tehkööt kelkkailijat reitit omille mailleen, niin OK.

Lapissahan tämä ei ole mikään ongelma, reitit on jo tehty ja reitistö on hyvin kattava, ongelma kai enempi on se, että kuka maksaa rakennetun reitistön ylläpidon ja tämän lain myötä maksajaksi tulee todennäköisesti valtio, kuten on maksaja muissakin liikennereiteissä.

Naturalis

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelain puolustaja

 ongelma kai enempi on se, että kuka maksaa rakennetun reitistön ylläpidon ja tämän lain myötä maksajaksi tulee todennäköisesti valtio, kuten on maksaja muissakin liikennereiteissä.
Ei ole ongelma! Kelkoille ja mönkijöille käyttömaksut ja verot kuten autoissakin tosin kymmenkertaisina...

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelain puolustaja
Tuli lueskeltua kaverin luona MTK- Reppu-sivua, keskustelupalstaa.  Siellä kangasalustalainen safarikelkkayrittäjä Asko Keskinen puolusti kovasti suunniteltua Maastoliikennelakia.

Keskisen tuo kirjoituksessaan hyvin julki mitä jo on tiedettykin, kelkkayrittäjät  ovat ajaneet MTK:n sisällä uutta sosialisointilakia, maanomistajilla ei ole mitään oikeuksia, kunhan muutamat matkailuyrittäjät saavat tehdä bisnestä toisen maaomaisuudella.  


Keskinen mukaan "yhteisö" hyväksyy pakkolunastukset-.

http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/asko+keskinen/11242750

http://www.safke.com/index.php?option=com_easybook&Itemid=59

http://www.safke.com/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=45

Nähtäväksi jää, miten EU suhtautuu tämmöiseen pakko-ottoon,  Suomihan sai EU-liittymisen yhteydessä poikkeusluvan "jokamiesoikeudelle", mitä maanomistajat vaativat törkeitten väärinkäytösten vuoksi  nyt EU-lle lähettämissään kirjelmissä poistettavaksi. Pitää siirtyä yleiseurooppalaiseen käytäntöön, jolloin toisen maalla ja vesistössä ei saa kulkea ilman omistajan lupaa.

Keskisen väite, että Maastoliikennelain vastustajat olisivat saaneet kohtuuttoman paljon palstatilaa MaasTullissa, on vähintäinkin omituinen. Sensijaan MTK:n johto on asettunut selkeästi tämän sosialisointilain taakse.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/12/fi_FI/Marttila_puolustaa_maastoliikennelakia/

Marttila kirjoittaa paskaa: jos laki hyväksytään, niin maanomistajalta ei tarvitse kysyä yhtään mitään toisin kuin Marttila väittää.

No, voi hevonhelevetti minkälaisessa seurassa minä-itte, kaveri kuuluu MTK:on !!!
Ny meni varmaha luotto Pirkanmaalaasiin, saattaa olla vaikka kepu, tuo kaveri....

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8660
  • You're a slave to money then you die
Vs: Maastoliikennelain puolustaja
Jos joku ehdottaa kelkkareittiä omaan metsään, niin kannattaa vastakysymyksenä tiedustella että voisitkohan sinäkin käydä polkemassa hänen vaimoaan? Tai jos haluat olla korrektimpi, niin sittenhän voi tiedustella sitä mahdollisuutta alkaa pelaamaan vaikka krokettia hänen puutarhassaan...  ;D

Viimeksi muokattu: 24.01.11 - klo:14:38 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelain puolustaja
Jatkuva metsässä ramppaaminen aiheuttaa juuristovikoja. 6 metrinen reitti metsässä aiheuttaa vahinkoja myös lähipuustolle, ennen kaikkea kuuselle.. Kukas tuon vahingon maksaa  ::) Ei kukaan. 

Eihän siellä metässä kukaan ramppaa, kun on reitti mitä pitkin kulkea ...
Kelkkailu kuuluu reiteille, myös siellä etelässä ????

Höh. Kyllähän puiden juuret kasvavat tuonne reitillekkin-> Jossa ne tallaantuvat ja lahoaminen alkaa. Moottorikelkka ei tuota tee, mutta tulevaisuudessa mönkijät ruopivat juuret paljaiksi.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelain puolustaja
Tuli lueskeltua kaverin luona MTK- Reppu-sivua, keskustelupalstaa.  Siellä kangasalustalainen safarikelkkayrittäjä Asko Keskinen puolusti kovasti suunniteltua Maastoliikennelakia.

Keskisen tuo kirjoituksessaan hyvin julki mitä jo on tiedettykin, kelkkayrittäjät  ovat ajaneet MTK:n sisällä uutta sosialisointilakia, maanomistajilla ei ole mitään oikeuksia, kunhan muutamat matkailuyrittäjät saavat tehdä bisnestä toisen maaomaisuudella.  


Keskinen mukaan "yhteisö" hyväksyy pakkolunastukset-.

http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/asko+keskinen/11242750

http://www.safke.com/index.php?option=com_easybook&Itemid=59

http://www.safke.com/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=45

Nähtäväksi jää, miten EU suhtautuu tämmöiseen pakko-ottoon,  Suomihan sai EU-liittymisen yhteydessä poikkeusluvan "jokamiesoikeudelle", mitä maanomistajat vaativat törkeitten väärinkäytösten vuoksi  nyt EU-lle lähettämissään kirjelmissä poistettavaksi. Pitää siirtyä yleiseurooppalaiseen käytäntöön, jolloin toisen maalla ja vesistössä ei saa kulkea ilman omistajan lupaa.

Keskisen väite, että Maastoliikennelain vastustajat olisivat saaneet kohtuuttoman paljon palstatilaa MaasTullissa, on vähintäinkin omituinen. Sensijaan MTK:n johto on asettunut selkeästi tämän sosialisointilain taakse.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/12/fi_FI/Marttila_puolustaa_maastoliikennelakia/

Marttila kirjoittaa paskaa: jos laki hyväksytään, niin maanomistajalta ei tarvitse kysyä yhtään mitään toisin kuin Marttila väittää.

No, voi hevonhelevetti minkälaisessa seurassa minä-itte, kaveri kuuluu MTK:on !!!
Ny meni varmaha luotto Pirkanmaalaasiin, saattaa olla vaikka kepu, tuo kaveri....

Ei kuulu enää, mutta tunnarit toimii.