Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Potkukelkkareitit  (Luettu 3625 kertaa)

Bentti

  • Vieras
Potkukelkkareitit
Milloinkas potkukelkkailijoille perustetaan omat valtakunnalliset reitistöt?  maastoliikennelaissa on ketkupolkkailijat unohdettu tyystin.

Kansanedustajat herätys!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Potkukelkkareitit
Tämä on totta!

Riittääkö potkukelkoille metrinen ura  ??? Käytetäänkö uraa kesällä pyöräpotkukelkkaurana  ??? Saavatko rollaattorin käyttäjät käyttää tuota uraa vai onko heidän painuminen hästfittaniin  ???

Kuulemma nuo urat pakkolunastetaan välillä kirkko-pankki-osula-hautuumaa-pankki-osula-ukkokoti joka taajamassa vuoden 2012 alussa  ???

sorkkis

  • Vieras
Vs: Potkukelkkareitit
Aloitetaan huomenna , kaavoitetaan Minä Itten metsät . Metsässä ei voi kelkkailla joten kaadetaan puut pois ja myydään . Ryypätään rahat , sehän me osataan . Minä Ittelle ostetaan kanki jolla hän voi poistaan kannot . Kun työ on tehty istutetaan uusimetsä . Kuka helvetin kelkkailemaan rupeis .

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Potkukelkkareitit
Ei pentele nyt laiteta huumorilla vakavaa aihetta.

Siis villakoiran ydin on, millä perusteella valitaan ne etuoikeutetut harrastajaryhmät, joiden tarpeisiin voidaan säätää järeää lakitekstiä?

Lämmitetyt vesistöt kuviokellujille ja vesiskootteriajureille...
Katetut ampumaradat joka kylään..
Opetetut rusakot metsästäjille, joilla on heikkotasoinen koira (osaa jänis itse tulla) haulikkomiehen lähelle)
Kyllä näitä riittää

Bentti

  • Vieras
Vs: Potkukelkkareitit
Ei pentele nyt laiteta huumorilla vakavaa aihetta.

Siis villakoiran ydin on, millä perusteella valitaan ne etuoikeutetut harrastajaryhmät, joiden tarpeisiin voidaan säätää järeää lakitekstiä?

Lämmitetyt vesistöt kuviokellujille ja vesiskootteriajureille...
Katetut ampumaradat joka kylään..
Opetetut rusakot metsästäjille, joilla on heikkotasoinen koira (osaa jänis itse tulla) haulikkomiehen lähelle)
Kyllä näitä riittää

Ja hirvenmetsästäjille pitää valtion varoin rakentaa hirvenmetsästyshallit,  muuttuu sekin harrastus miellyttävämmäksi.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vastaus...
millä perusteella valitaan ne etuoikeutetut harrastajaryhmät, joiden tarpeisiin voidaan säätää järeää lakitekstiä?

Iso apu on Kepun jäsenkortti... vaikka ei jäsen olisikaan  ;D ;D ;D
+
Kepun puoluetoimistoon on palautettu jopa 15 000 puolueen jäsenkorttia. Puolue on ilmoittanut, että väärille ihmisille lähetettyjä jäsenkortteja olisi palautettu "joitakin tuhansia".
- Varmaan tuo suuruusluokka pitää paikkansa, puoluesihteeri Timo Laaninen myöntää.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Potkukelkkareitit
Ei pentele nyt laiteta huumorilla vakavaa aihetta.

Siis villakoiran ydin on, millä perusteella valitaan ne etuoikeutetut harrastajaryhmät, joiden tarpeisiin voidaan säätää järeää lakitekstiä?

Lämmitetyt vesistöt kuviokellujille ja vesiskootteriajureille...
Katetut ampumaradat joka kylään..
Opetetut rusakot metsästäjille, joilla on heikkotasoinen koira (osaa jänis itse tulla) haulikkomiehen lähelle)
Kyllä näitä riittää
Näin on. Minä vastustan kaikkea mikä loukkaa minun suvereenia omistusoikeutta omaisuuteeni. Kunnioitan myös naapurin vastaavaa omistusoikeutta ja jos tarvetta on, niin asiasta keskustellaan suoraan asianomaisen tahon kanssa. Jos mä haluan ajaa traktorilla/moottorikelkalla/napakelkalla tms aparaatilla naapurini metsässä, niin mä soitan ensimmäisenä naapurilleni, en MTK:hon.
Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Potkukelkkareitit
Napakelkalla  ;D

Kyllä myös napakelkkailijoille pitää saada joka kylään tekoallas johon kelkka voidaan talveksi jäädyttää. Ja sitten halli päälle jotta harrastus onnistuu mylös kesällä  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Potkukelkkareitit
SS !   olekko jotenkii poikkeava kun ite otat yhteyttä asianosaiseen etkä heti vain soita valtionsyyttäjälle?         aika outoa touhua tollanen!     mitä net virkamiähet sitten tekee?   peukalot sijoiltaan!

          ei vaineskaan!   kyllä sitä pitää ottaa luokalle se joka tekee mielestäni väärin eikä jotain valtion/kunnan instannnia!                   ja kelkat upotettava .... päijänteeseen, hesalaisten juomaveteen! ;D

Luomulissu

  • Vieras
Vs: Potkukelkkareitit
Ei pentele nyt laiteta huumorilla vakavaa aihetta.

Siis villakoiran ydin on, millä perusteella valitaan ne etuoikeutetut harrastajaryhmät, joiden tarpeisiin voidaan säätää järeää lakitekstiä?

Lämmitetyt vesistöt kuviokellujille ja vesiskootteriajureille...
Katetut ampumaradat joka kylään..
Opetetut rusakot metsästäjille, joilla on heikkotasoinen koira (osaa jänis itse tulla) haulikkomiehen lähelle)
Kyllä näitä riittää
Näin on. Minä vastustan kaikkea mikä loukkaa minun suvereenia omistusoikeutta omaisuuteeni. Kunnioitan myös naapurin vastaavaa omistusoikeutta ja jos tarvetta on, niin asiasta keskustellaan suoraan asianomaisen tahon kanssa. Jos mä haluan ajaa traktorilla/moottorikelkalla/napakelkalla tms aparaatilla naapurini metsässä, niin mä soitan ensimmäisenä naapurilleni, en MTK:hon.
   Minunkin nurmikkoni tulee kärsimään, kun joku potkukelkkailijan  kuvatus oikaisi reittiään Minun tonttini kautta! Valitanko asiasta MTK:n, vai minne ???

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Potkukelkkareitit
Myöskään pulkan vetäjiä ei kannata unohtaa niille on myös saatava reitit, nyt kun tämä vesilahden vaiva on näitä reittejä ottanut asiakseen niin eikös ne mene siinä samalaa vaivalla?

               ;D ;D ;D ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Potkukelkkareitit
Ei pentele nyt laiteta huumorilla vakavaa aihetta.

Siis villakoiran ydin on, millä perusteella valitaan ne etuoikeutetut harrastajaryhmät, joiden tarpeisiin voidaan säätää järeää lakitekstiä?


Paitsi ettei mummot harrasta potkukelkkailua. Kyseessä on työmatka kinkereille, ja ompeluseuraan  ;D

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2137
Vs: Potkukelkkareitit
Koirien kusetusreitit myös heti maakuntakaavoihin oikeusvaikkutteisina

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3610
Vs: Potkukelkkareitit


Lämmitetyt vesistöt kuviokellujille ja vesiskootteriajureille...
Katetut ampumaradat joka kylään..
Opetetut rusakot metsästäjille, joilla on heikkotasoinen koira (osaa jänis itse tulla) haulikkomiehen lähelle)
Kyllä näitä riittää


sisäpilkkihalli lisättäköön listaan....

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Potkukelkkareitit


Lämmitetyt vesistöt kuviokellujille ja vesiskootteriajureille...
Katetut ampumaradat joka kylään..
Opetetut rusakot metsästäjille, joilla on heikkotasoinen koira (osaa jänis itse tulla) haulikkomiehen lähelle)
Kyllä näitä riittää


sisäpilkkihalli lisättäköön listaan....
Onko herralla vielä jotain toiveita kalalajien suhteen?  ;D
Nothing is Something Worth Doing