Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitäpä teette ellette ole Agronetissä ?  (Luettu 1943 kertaa)

Loordi Fordson

• Vieras
Arvon raatilaiset, vastauksia. Joskus tulee mieleen, että muutamat ovat kuin "Robin Hoodeja", jotka iskevät puskasta. Eli kyttäävät, ja kirjautuvat Agroon. Herää kysymys, eikö teillä ole töitä, eikö teillä ole muuta elämää ? Eräillä näköjään ei......Väliajat luetaan MaasTullia, Iltalehteä jne....

Sepedeus

• Vieras
Vs: Mitäpä teette ellette ole Agronetissä ?
Arvon raatilaiset, vastauksia. Joskus tulee mieleen, että muutamat ovat kuin "Robin Hoodeja", jotka iskevät puskasta. Eli kyttäävät, ja kirjautuvat Agroon. Herää kysymys, eikö teillä ole töitä, eikö teillä ole muuta elämää ? Eräillä näköjään ei......Väliajat luetaan MaasTullia, Iltalehteä jne....

Sun kannattaisi hieman perehtyä nykytekniikkaan. On se vaan niin perusteellisen hyvä ,ettei teillä oon 3G verkkoa ;D

Teroman

Mää Itte oon Soitto Taitoa kehitellyt väliajat,,,,,,,,,,,,,,,

Haluatteko kuulla ?

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Å,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,å,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Å,,,,,,,,,,,,,,,,ÅÅÅ,å

Loordi Fordson

• Vieras
Oha se 3G-verkko. Mutta enempi olen huolissani näistä meidän  nuorista tuottajista, +60 vee  ;D ;D...Sepe ei taida vielä olla siinä iässä ? Teroman onkin soittava konekauppias, hää ei ole luvussa mukana....

Sepedeus

• Vieras
Oha se 3G-verkko. Mutta enempi olen huolissani näistä meidän  nuorista tuottajista, +60 vee  ;D ;D...Sepe ei taida vielä olla siinä iässä ? Teroman onkin soittava konekauppias, hää ei ole luvussa mukana....

No nyt sulla on kyllä turhat huolet. Agro pitää dementian loitolla ;D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Arvon raatilaiset, vastauksia. Joskus tulee mieleen, että muutamat ovat kuin "Robin Hoodeja", jotka iskevät puskasta. Eli kyttäävät, ja kirjautuvat Agroon.
Eeeihän tätä tartte olla nopiana lukijana koko ajan kyttäämäsä. Sillon tällön tekkee muutaman desantointia torjuvan täsmäiskun, niin saapi piisata.

Toista se on voimmakolomikola. Net on päätoimisesti täälä. Niilä ku ei ole sitä elämää...     ;)

Viimeksi muokattu: 20.01.11 - klo:18:40 kirjoittanut Antidesantti

"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Luomulissu

• Vieras

No nyt sulla on kyllä turhat huolet. Agro pitää dementian loitolla ;D
  Luin tuon ja ajattelin oitis kirjautua minäkin.    ::)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mikä on elämä?

pilkkimies

• Vieras
Ihan kaikenlaista tulee tehtyä,ja jopa pilkilläkin käytyä.Ei lainkaan mitään pakottavaa tarvetta olla agronetissa aamukolmelta ja linkitellä iltalehden lööppejä.On muutakin elämää ja 3G verkkokin.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
tänään kertoivat ratiossa että töllö on suurin tietolähte soomipojalle!       heh, ja miä kun en kato töllöä nin kun en ole agrossa nin oon töissä tai nukun tai ajan tota perkuleen valkeaa paskaa tien sivuun! >:(

hei, muuten onko jo vaasan seutu päässy esille lumien keskeltä?