Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VANHASEN JALKA  (Luettu 3421 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: VANHASEN JALKA
tai metsäveljiä?

pilkkimies

• Vieras
Ne nuo herrat hyppää heti lääkäriin,ku vähän kolottaa.Minä olen hoitanut monta tukosta itse.Apteekista saa sellaista voidetta,mikä sulattaa tukoksen ja parantaa tulehduksen.Ja vielä ilman reseptiä. :D
Sulla ei sitten OIKEAA veritulppaa ole ollut.Veritulppa ei ole mikään tulehdus vaan syvä laskimotukos.
Jos on tulppa jalassa siihen ei käsikauppa rasvat auta,mutta tietysti ne lievittää mummon suonikohjuisten säärien kolotusta kun oikein vielä uskoo.
Se on silleen Simmo että kun tulee tulppa jalkaan ja se lähtee sieltä liikkeelle,hengenlähtö on lähellä tai jopa ainut vaihtoehto. >:(Kovin on mennyt jo persusten opit päähän näemmä. :P

Viimeksi muokattu: 20.01.11 - klo:20:44 kirjoittanut pilkkimies

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Onko kepun tupailta nykyään sitten tulppailta  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ne nuo herrat hyppää heti lääkäriin,ku vähän kolottaa.Minä olen hoitanut monta tukosta itse.Apteekista saa sellaista voidetta,mikä sulattaa tukoksen ja parantaa tulehduksen.Ja vielä ilman reseptiä. :D
Sulla ei sitten OIKEAA veritulppaa ole ollut.Veritulppa ei ole mikään tulehdus vaan syvä laskimotukos.
Jos on tulppa jalassa siihen ei käsikauppa rasvat auta,mutta tietysti ne lievittää mummon suonikohjuisten säärien kolotusta kun oikein vielä uskoo.
Se on silleen Simmo että kun tulee tulppa jalkaan ja se lähtee sieltä liikkeelle,hengenlähtö on lähellä tai jopa ainut vaihtoehto. >:(Kovin on mennyt jo persusten opit päähän näemmä. :P

Mistäs sää Simmon voiteet tiärät.

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onko kepun tupailta nykyään sitten tulppailta  ???

Melkee.Se on tuppi tulppa ilta.