Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Juha Marttila pelleilee vakavalla asialla  (Luettu 5131 kertaa)

minä-itte

• Vieras
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/12/fi_FI/Marttila_puolustaa_maastoliikennelakia/

"Marttilan mielestä lakiesitys ei heikennä suoraan maanomistajan asemaa missään suhteessa"

Nyt viljelijäväestö saa kärsiä siitä, että ämteekoolaiset valitsivat puheenjohtajakseen lappilaisen Marttilan.

A.R.Vaja

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Juha Marttila pelleilee vakavalla asialla
veeteemelillä urakkavaihde päällä kirjoitusripulin iskiessä

minä-itte

• Vieras
Täyttä paskaa:

”Moottoriajoneuvot ovat tulleet jäädäkseen Suomen luontoon. Lainsäädännön ohessa on syytä muistaa asennekasvatus. Maastoliikenteen hyväksyttävyys paranee vain lakien mukaisen toiminnan myötä”, Marttila kirjoittaa kolumnissaan."

>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Ihan sairasta tekstiä!

Viimeksi muokattu: 16.01.11 - klo:20:02 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

• Vieras
Alle 10% maanomistajista on MTK:n jäseniä.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eli mitä se mtk sitten voi asialle?          eikös etelässä ollut joku liike joka laittoi viljanhinnat ja tuet oikeille raiteille niin eikö se voisi vaikuttaa tähänkin asiaan?

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eli mitä se mtk sitten voi asialle?          eikös etelässä ollut joku liike joka laittoi viljanhinnat ja tuet oikeille raiteille niin eikö se voisi vaikuttaa tähänkin asiaan?
Kuinkas Ville Itälä (jumalasta seuraava) ei tee asialle mitään.

A.R.Vaja

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
veeteemeli soittaapi Ille Vitälälle ja asiat muuttuu

Loordi Fordson

• Vieras
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/12/fi_FI/Marttila_puolustaa_maastoliikennelakia/

"Marttilan mielestä lakiesitys ei heikennä suoraan maanomistajan asemaa missään suhteessa"

Nyt viljelijäväestö saa kärsiä siitä, että ämteekoolaiset valitsivat puheenjohtajakseen lappilaisen Marttilan.

Kärsimysten kautta vie tie pelastukseen, myös "minä-itten".....

minä-itte

• Vieras
Marttila on pahimmanluokan sosialisti!

A.R.Vaja

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
veeteemeli haluaisi mtk.n toimintaan mukaan ja jäseneksi,mutta häntä ei oteta sinne riitelemään

siitä puhe mistä puute vai mitä veeteemeli

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
On aivan varmaa, jotta valtio tarvitsee vastinetta uhrauksilleen, lakien ja byrogratian hoidosta.

Olettaako joku tosiaankin, jotta kyse olisi pelkästä moottorikelkkailusta, johon ei tulevaisuudessakaan kaikissa osin maata päästä joka talvi, tahi kausi jää kovin lyhkäiseksi.

Valtiolle käytännössä lunastettuja alueita tullaan aivan varmasti käyttämään myöskin ratsastustoimintaan sekä kansalaisten ulkoilu ja vaellusreitistönä.

Kun pahalle (lue kepu/mtk) antaa pikkusormen, se vie koko käden.

minä-itte

• Vieras
On aivan varmaa, jotta valtio tarvitsee vastinetta uhrauksilleen, lakien ja byrogratian hoidosta.

Olettaako joku tosiaankin, jotta kyse olisi pelkästä moottorikelkkailusta, johon ei tulevaisuudessakaan kaikissa osin maata päästä joka talvi, tahi kausi jää kovin lyhkäiseksi.

Valtiolle käytännössä lunastettuja alueita tullaan aivan varmasti käyttämään myöskin ratsastustoimintaan sekä kansalaisten ulkoilu ja vaellusreitistönä.

Marttila on pahemman luokan sosialisti!

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

[/quote]

Kuinkahan kauvan ne sitten säilyisivät valtion omistukseesa ennenkuin nekin myytäis ulkolaisille pääomasijoittajille..

minä-itte

• Vieras
Marttila puolustaa maastoliikennelakia:
”Ajamisen sallimisesta päättää maanomistaja”

Täyttä paskanjauhamista Marttilalta, maanomistaja ei päätä yhtään mitään sen jälkeen, kun maa on pakkolunastettu!