Katoppas, nyt on muutkin huomanneet ettei aina kihise eikä lämmitä.
Vanhan vuoden puolella oli tuota ongelmaa ja sain ohjeeksi käyttää lyhempää ja vahvempaa johtoa (ei partakoneenjohtoa).
Ja mennä korvalääkärille.
Nyt kotona kovalla pakkasella oli jäänyt kone kylmäksi kun piti lähteä ajoon.
Räpläsin liitäntäjohtoa, Defan pienipäinen, ja alkoi pihistä. Puolen tunnin päästä starttasi.
Moottoritekniikka paikkasi sähötekniikkaa.
Se pieni pistotulppa+sirot liittimet ei sittenkään saa kontaktia, ehkä pakkasen ja kopertuneiden kumiosien takia. Katsokaapa paljonko liitäntänastoissa on joustoa vanhoihin verrattuna.
Sisätiloissa ja lämpöisessä varmaan pelittelee.
Turha tietysti vedota takuisiin tai muuten rutista valmistajan suuntaan, vanha piuha, samanikäinen ehkä kuin traktorikin...ja myydäänhän niitä varaosina, ehkä 30€?
Semmoinen ilkeys kyllä tuli mieleen, että kiinnostaisikohan sähköturvallisuusviranomaisia, voihan se ollakin suojamaadoituksen nasta joka ei saa kontaktia