Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe N-sarjan lohkolämmitin  (Luettu 13077 kertaa)

kujala

  • Vieras
Vs: N-sarjan lohkolämmitin
Katoppas, nyt on muutkin huomanneet ettei aina kihise eikä lämmitä.
Vanhan vuoden puolella oli tuota ongelmaa ja sain ohjeeksi käyttää lyhempää ja vahvempaa johtoa (ei partakoneenjohtoa).
Ja mennä korvalääkärille.
Nyt kotona kovalla pakkasella oli jäänyt kone kylmäksi kun piti lähteä ajoon.
Räpläsin liitäntäjohtoa, Defan pienipäinen, ja alkoi pihistä. Puolen tunnin päästä starttasi.
Moottoritekniikka paikkasi sähötekniikkaa.
Se pieni pistotulppa+sirot liittimet ei sittenkään saa kontaktia, ehkä pakkasen ja kopertuneiden kumiosien takia. Katsokaapa paljonko liitäntänastoissa on joustoa vanhoihin verrattuna.
Sisätiloissa ja lämpöisessä varmaan pelittelee. >:(
Turha tietysti vedota takuisiin tai muuten rutista valmistajan suuntaan, vanha piuha, samanikäinen ehkä kuin traktorikin...ja myydäänhän niitä varaosina, ehkä 30€?

Semmoinen ilkeys kyllä tuli mieleen, että kiinnostaisikohan sähköturvallisuusviranomaisia, voihan se ollakin suojamaadoituksen nasta joka ei saa kontaktia >:( >:( >:(

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: N-sarjan lohkolämmitin
05 hytin suunnitteli sama mies joka myös piirsi Volvo 740 mallin.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

IsoK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Vs: N-sarjan lohkolämmitin
Katoppas, nyt on muutkin huomanneet ettei aina kihise eikä lämmitä.
Vanhan vuoden puolella oli tuota ongelmaa ja sain ohjeeksi käyttää lyhempää ja vahvempaa johtoa (ei partakoneenjohtoa).
Ja mennä korvalääkärille.
Nyt kotona kovalla pakkasella oli jäänyt kone kylmäksi kun piti lähteä ajoon.
Räpläsin liitäntäjohtoa, Defan pienipäinen, ja alkoi pihistä. Puolen tunnin päästä starttasi.
Moottoritekniikka paikkasi sähötekniikkaa.
Se pieni pistotulppa+sirot liittimet ei sittenkään saa kontaktia, ehkä pakkasen ja kopertuneiden kumiosien takia. Katsokaapa paljonko liitäntänastoissa on joustoa vanhoihin verrattuna.
Sisätiloissa ja lämpöisessä varmaan pelittelee. >:(
Turha tietysti vedota takuisiin tai muuten rutista valmistajan suuntaan, vanha piuha, samanikäinen ehkä kuin traktorikin...ja myydäänhän niitä varaosina, ehkä 30€?

Semmoinen ilkeys kyllä tuli mieleen, että kiinnostaisikohan sähköturvallisuusviranomaisia, voihan se ollakin suojamaadoituksen nasta joka ei saa kontaktia >:( >:( >:(
Noista piuhoista tuli mieleen, että kyllä ne on aika tyyriitä. Just ostin Defa-laisen ja makso honkkarissa melkein 3-kymppiä, vähän pidempi olis ollut 10€ kalliimpi. Osat ei voi maksaa paljoa eli on kate kohdallaan.

Jompero

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 706
Vs: N-sarjan lohkolämmitin
T161A ainakin lähtee hyvin käyntiin. Kompura vaan pitää pirun rumaa ääntä kun -30 astees lyö käyntiin. Ilman roikkaa on jouduttu kokeilemaan -18 astees. Vanha 8150 ei olisi lähteny...

Startti. 8550 oli kans tosi takkunen saada käyntiin edes pikkupakkasilla mutta joku täälä vinkkas että T-sarjaan laitettu alennusvaihteellinen startti, sopii heittämällä ja vaihdon jälkeen napsahtaa käyntiin niikun volkkarin kone

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: N-sarjan lohkolämmitin
Ei oo enää mun mures...

kaju

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 144
  • Pohjalla on hyvä olla, ei voi vajota alemmas
Vs: N-sarjan lohkolämmitin
Meillä ollu kaikissa valtroissa calix
vanheneminen on pakollista
aikuistuminen vapaaehtoista