Kai oon sitten epänormaali kun kahvit tarjoon rekkakuskeille, mut aina ne on kiitelly kun huoltsikan kahvit jää kuulema toiseks. Ja on muutama vaki autoilija joka kuljettaa koneita, kummasti vaan kyydit järjestyy kun ottaa yhteyttä ni muistavat nimen. Itse on tullut rahdit hommattua kun tulee huomattavasti halvemmaksi. Muistan takavuosina kun Kuusjoelta soittivat että tavarat saa tulla hakeen, ni trukkikuskit ihmeissään kun kolme saman autoilijan rekkaa tuli riviin minuutilleen ja itse sitten vkl aikana purin itse kuormat.
Ei se ole ihmekään ettei niitä kuljetuksia pysty ilmoittelemaan edes viikon tarkkuudella kun joka torpassa pitää hörpätä kahvit ja liksa juoksee 
Tulipas taas viikona aikana käytyä parissa talossa. Kaffet tarjottiin (juotiin mukista ulkona ruuvin pyörimistä seuraillen) ja antoisat keskustelut käytiin. Ilmotin kummallekkin kippauksen jälkeen painon ja kiitokset tuli. Kumpaankin taloon menen toistekki.
Jos piha on pieni ku persereikä, ruuvi rannetta vahva tuhti ja isäntä patalaiska kuspää nii jää painot ilmoittelematta. 2 ensimmäistä menettelee jos isäntä edes on kaverina, juttelee mukavia ja tarjoaa ne sumpit. Syksyllä yhdes paikkaa kun auto uppos pihaan isäntä ilmoitti ettei ole hänen ongelma. Huuteli perään että tasota piha ku saat romus pois... Ja vielä pitäs tämmösille sekunnintarkasti ilmottaa HAH.
Mun kahvin juonti ei paljo vaikuta rahtihinnoitteluun.