Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Konginkankaan tappajat  (Luettu 33819 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Hölmö...
Meillä taksikuskit laatii itse ne aikataulut ja on kyllä tehty logistisesti järkeviksi, ehkä heidän kannaltaan. Kakarat haetaan kotoa 1 h 10 min ennen koulun alkua ja torpataa sinne pihalle 10 minuutin päästä kun matkaa on se 7 kilometriä. Sitte haetaan seuraava satsi. Pykälät saadaan juuri täytettyä kun koulumatkaan ei kulu päivässä enempää kuin 2,5 tuntia. Käytännössä viedään lapset aamuisin itse, saavat nukkua tunnin pitempään. Alle 5 kilometrin koulumatkoihin ei täällä enää saa edes alakoululaiset kuljetusta. Kuka aikuinen kävelisi 10 km päivässä työpaikalle?

Maatalousaikuisilla on ajokortit... ja meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla ostetut autot... ja niiden maatalousaikuisten läskien kakaroiden olis oikeen hyvä kävellä... edes kouluun ja takasin... sit niitä voidaan taas illan tullen kuskata "harkkoihin"  :o :o :o

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vs: Hölmö...
Meillä taksikuskit laatii itse ne aikataulut ja on kyllä tehty logistisesti järkeviksi, ehkä heidän kannaltaan. Kakarat haetaan kotoa 1 h 10 min ennen koulun alkua ja torpataa sinne pihalle 10 minuutin päästä kun matkaa on se 7 kilometriä. Sitte haetaan seuraava satsi. Pykälät saadaan juuri täytettyä kun koulumatkaan ei kulu päivässä enempää kuin 2,5 tuntia. Käytännössä viedään lapset aamuisin itse, saavat nukkua tunnin pitempään. Alle 5 kilometrin koulumatkoihin ei täällä enää saa edes alakoululaiset kuljetusta. Kuka aikuinen kävelisi 10 km päivässä työpaikalle?

Maatalousaikuisilla on ajokortit... ja meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla ostetut autot... ja niiden maatalousaikuisten läskien kakaroiden olis oikeen hyvä kävellä... edes kouluun ja takasin... sit niitä voidaan taas illan tullen kuskata "harkkoihin"  :o :o :o
ei se auliksellekkaan pahaa tekis tuo kävely jos ei vaan ois noita vihamiehiä väijymässä ??? ??? ??? ???
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Konginkankaan tappajat
Kai oon sitten epänormaali kun kahvit tarjoon rekkakuskeille, mut aina ne on kiitelly kun huoltsikan kahvit jää kuulema toiseks. Ja on muutama vaki autoilija joka kuljettaa koneita, kummasti vaan kyydit järjestyy kun ottaa yhteyttä ni muistavat nimen. Itse on tullut rahdit hommattua kun tulee huomattavasti halvemmaksi. Muistan takavuosina kun Kuusjoelta soittivat että tavarat saa tulla hakeen, ni trukkikuskit ihmeissään kun kolme saman autoilijan rekkaa tuli riviin minuutilleen ja itse sitten vkl aikana purin itse kuormat.
Ei se ole ihmekään ettei niitä kuljetuksia pysty ilmoittelemaan edes viikon tarkkuudella kun joka torpassa pitää hörpätä kahvit ja liksa juoksee >:(
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Aulis Anttila

• Vieras
Hölöhölö...
ei se auliksellekkaan pahaa tekis tuo kävely jos ei vaan ois noita vihamiehiä väijymässä ??? ??? ??? ???

Mä kävelen päivittäin useamman kilsan... ku on noita menoja  :P :P   ::) ::)   ;D ;D

nilihaara

• Vieras
Kai oon sitten epänormaali kun kahvit tarjoon rekkakuskeille, mut aina ne on kiitelly kun huoltsikan kahvit jää kuulema toiseks. Ja on muutama vaki autoilija joka kuljettaa koneita, kummasti vaan kyydit järjestyy kun ottaa yhteyttä ni muistavat nimen. Itse on tullut rahdit hommattua kun tulee huomattavasti halvemmaksi. Muistan takavuosina kun Kuusjoelta soittivat että tavarat saa tulla hakeen, ni trukkikuskit ihmeissään kun kolme saman autoilijan rekkaa tuli riviin minuutilleen ja itse sitten vkl aikana purin itse kuormat.
Ei se ole ihmekään ettei niitä kuljetuksia pysty ilmoittelemaan edes viikon tarkkuudella kun joka torpassa pitää hörpätä kahvit ja liksa juoksee >:(
[/quote ei noita ole tarvinnu hyvin vartoo ja lannoiterekka kulkee 20 cm lumessa jos ei satu olemaan paikalla, on se nähty. Viljakuorman hakijankin olen kahvittanut ja kiitoksena hän on soittanu kotkasta paljonko oli painoa. Parhaillaan on kuorma täytetty 25 min, olivat kattonu kellosta -07 syksyllä.

nilihaara

• Vieras
Ihan älytöntä haukkua ammattimiehiä kohtaan. Luin nuo jutut taaksepäin ja lopetan, naurettavaa. :-X :-X ??? ???

D-Tune

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kaukenmaailman vinkujia riittää... taitaa olla et sellaset helpommin eksyykin foorumeille purkamaan pahaa oloaan.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Hölöhölö...

Mä kävelen päivittäin useamman kilsan... ku on noita menoja  :P :P   ::) ::)   ;D ;D

tuntomerkkinä hankkijan lippis  8)

Teroman

Kuljetus hommiin hakeutuu Semmoinen pohjasakka jolla ei oo missään muualla mitään käyttöä,,,,,,Å

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa

Kuljetus hommiin hakeutuu Semmoinen pohjasakka jolla ei oo missään muualla mitään käyttöä,,,,,,Å

On tuossa osittain perää. Kuljetuspuoli on manneilla amiksessa suuressa suosiossa  ;D Liittyy varmasti pieneen hiaceen.
http://www.youtube.com/watch?v=V1U1sKRLvh4

mlahti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitä nopeammin lähtevät sen parempi. >:(

eikö se sitten olis parempi että net ei ees tulis?

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Rekka --- miehillä ei åå Aivåja laisinkaan,,,,,,,Å

HUH
 :'(

Taksimiesten kusipäisyydestä: Meidän piha on lasten koulukuljetusten noutopaikka. Naapurin lapset kävelee sinne parisataa metriä. No ei siinä mitään mutta kun se taksi yleensä ajaa siitä niiden kotiportin edestä meidän pihalle. Tosin silloin se taksi tulee yksityistietä johon ei varmasti kuulu tieosakkaana. Aamulla tämän nyt ehkä ymmärtää mutta iltapäivällä kun tuo ne kotiin ajaa sen portin ohi meidän pihaan ja naapurin lapset siitä kävelee takaisin sen taxin perässä kun se taas sitä kautta ajaa pois. Ihan kuin ne kuskit ei jo tietäisi missä ne kakarat asuu varsinkin kun ne joskus aamulla tulee aikaisemmin ja näkee kun ne juoksee sieltä naapurista taksille. Siellä naapurin kotiportilla pääsee kylllä kääntymään  ja jos meidän lapset on kyydissä niin joutuisi tietysti pysähtymään yhden ylimääräisen kerran???
sulla on yhtä murheen täyttämä elämä kuin minä ittellä :D  meidän kunnassa on aikataulu koulukyydeillä ja siinä on pysäkit ihan järkevin välein nottei joka tuvan kohdalla pysähdytä. toki kuskit joustavat pyynnöstä jos jalka paketissa yms syy
Tuossa on järkeä yhtä vähän kun tavallisen tyhmällä taksisuharillakin >:( Millähän perusteella ne nostaa palkan, urakallako?

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

On tuossa osittain perää. Kuljetuspuoli on manneilla amiksessa suuressa suosiossa  ;D Liittyy varmasti pieneen hiaceen.
Koskas olet mustalaismiehen nähnyt ajavan autoa? Ei ainakaan muistu mieleen. Esallakin naiskuski kun kävi Porvoon Mäkillä. Luultavasti syy että ovat aina kännissä tai sitten ei ole ajokorttia kun sitä ei kai luku/kirjoitustaidottomille anneta :-\
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Aulis Anttila

• Vieras
Osaajat...

On tuossa osittain perää. Kuljetuspuoli on manneilla amiksessa suuressa suosiossa  ;D Liittyy varmasti pieneen hiaceen.
Koskas olet mustalaismiehen nähnyt ajavan autoa? Ei ainakaan muistu mieleen. Esallakin naiskuski kun kävi Porvoon Mäkillä. Luultavasti syy että ovat aina kännissä tai sitten ei ole ajokorttia kun sitä ei kai luku/kirjoitustaidottomille anneta :-\

Niinpä niin... maanviljelijöillä sentään näyttää netti pelittävän yötäpäivää... ja lomittaja kirjottelee meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla sanelusta tänne totuuksia  :o :o :o

Viimeksi muokattu: 12.01.11 - klo:16:09 kirjoittanut Aulis Anttila

TDK

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Tulipas taas viikona aikana käytyä parissa talossa. Kaffet tarjottiin (juotiin mukista ulkona ruuvin pyörimistä seuraillen) ja antoisat keskustelut käytiin. Ilmotin kummallekkin kippauksen jälkeen painon ja kiitokset tuli. Kumpaankin taloon menen toistekki.

Jos piha on pieni ku persereikä, ruuvi rannetta vahva tuhti ja isäntä patalaiska kuspää nii jää painot ilmoittelematta. 2 ensimmäistä menettelee jos isäntä edes on kaverina, juttelee mukavia ja tarjoaa ne sumpit. Syksyllä yhdes paikkaa kun auto uppos pihaan isäntä ilmoitti ettei ole hänen ongelma. Huuteli perään että tasota piha ku saat romus pois... Ja vielä pitäs tämmösille sekunnintarkasti ilmottaa HAH.
Mun kahvin juonti ei paljo vaikuta rahtihinnoitteluun.