Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Näin nyt ,mutta miten vaalien jälkeen.  (Luettu 1082 kertaa)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011010612962012_uu.shtml
Onhan tämä ollut arkipäivää jo vuosia Suomessa ,täälläkin olen siitä monesti kirjoittanut.
Pelkäätkö vanhuutta syytä olisi.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Näin nyt ,mutta miten vaalien jälkeen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011010612962012_uu.shtml
Onhan tämä ollut arkipäivää jo vuosia Suomessa ,täälläkin olen siitä monesti kirjoittanut.
Pelkäätkö vanhuutta syytä olisi.
Vaikka vanhusten hoidossa onkin suuria puutteita niin tuossa esitellyn kaltaiset tapaukset ovat yleensä ottaen erittäin vahvasti karrikoituja ja sensaatiohakuisesti uutisoituja.
  Jos joku minulle läheinen jätetään kuolemaan tai ilman hoitoa tjsp. niin minä tuon asiaa esille kyllä ihan omalla nimellä ja vaikka osoitteen ja puhelinnumeron kera.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Se on nyt aika tunnettu asia että esim. terveyskeskuksissa sellaiset potilaat, joilla ei ole omaisia tai he eivät käy omaistaan katsomassa, saavat huonompaa hoitoa kuin ne, joille sitä osataan vaatia omaisten toimesta.

Esim. jos potilas on hidas syömään tai juomaan, kiireessä heidän syöttämiseen ei käytetä riittävästi aikaa. On aika yleistä että vuodepotilaat kärsivät nestehukasta, juuri em. syystä.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja perusravinnosta on puutetta!   johan ennen joulua oli ratiossakin ( vaikka onkii kokkareitten miehittämä ) juttua siitä että esim. etelän hoitolaitoksissa kärsivät jopa keripukista!   hei haloo, nyt on jo 2000 luku aika pitkällä!                                ja eräät vaatii että pohosen asukkaiden pitäis asua etelässä!     ei perkele!    kohta lätty lätisee!

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
ja perusravinnosta on puutetta!   johan ennen joulua oli ratiossakin ( vaikka onkii kokkareitten miehittämä ) juttua siitä että esim. etelän hoitolaitoksissa kärsivät jopa keripukista!   hei haloo, nyt on jo 2000 luku aika pitkällä!                                ja eräät vaatii että pohosen asukkaiden pitäis asua etelässä!     ei perkele!    kohta lätty lätisee!

Niin, mehän eletään hyvinvointiyhteiskunnassa ja tämä on kaikin puolin mahdotonta.