Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nyt se syy sitten selvisi  (Luettu 2618 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Nyt se syy sitten selvisi

http://www.iltasanomat.fi/terveys/Ik%C3%A4vien%20rannekipujen%20takana%20saattaa%20olla%20seksi/art-1288357352356.html
Eipä kirurgi mitään maininnut ,kun leikkasi mun kädestä tuon rannekanavan 1½ kk sitten. Vieläkään ei ole tunto täysin palannut. No onhan sitä tullu tähän ikään jo siitä eestä naitua ;D

Sitä minä en käsitä ,kuinka naisten ranteet seksissä niin koville joutuvat. Ja isot tissit kuulemma myös lisää riskiä.
Eihän selällään makaaminen luulisi niin raskasta olevan, eikä ratsastaminen. Kattokaa nyt vähän ,kuinka sitä rakasta vaimoanne naitte, ette aiheuta vahinkoa. ;D

sorkkis

• Vieras
Vs: Nyt se syy sitten selvisi

http://www.iltasanomat.fi/terveys/Ik%C3%A4vien%20rannekipujen%20takana%20saattaa%20olla%20seksi/art-1288357352356.html
Eipä kirurgi mitään maininnut ,kun leikkasi mun kädestä tuon rannekanavan 1½ kk sitten. Vieläkään ei ole tunto täysin palannut. No onhan sitä tullu tähän ikään jo siitä eestä naitua ;D

Sitä minä en käsitä ,kuinka naisten ranteet seksissä niin koville joutuvat. Ja isot tissit kuulemma myös lisää riskiä.
Eihän selällään makaaminen luulisi niin raskasta olevan, eikä ratsastaminen. Kattokaa nyt vähän ,kuinka sitä rakasta vaimoanne naitte, ette aiheuta vahinkoa. ;D

Se on käteen veto mikä rannekipuja aiheuttaa .  ;D ;D ;D ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta mikä aiheuttaa kipua oikeaan käteen?               liika seksi tyhmistää molemmat!   mutta hällä väliä johan sen totesi kanervikekii!

Sepedeus

• Vieras

Tuota en älynnyt, että Sorkkis kun vetää käteen ,niin emännällä on rannekanavaoireyhtymä. Aina sitä viisastu joka päivä ;D

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Tyylistä riippuen, kyllä siinä ranne tulee ottavalla osapuolella kipeäksi  ;D

sorkkis

• Vieras

Tuota en älynnyt, että Sorkkis kun vetää käteen ,niin emännällä on rannekanavaoireyhtymä. Aina sitä viisastu joka päivä ;D
Ehei . Sulla on kuulokin heikentynyt , runkkaaminen vie senkin .  ;D ;D ;D

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Mutta jos on sepellä vanhuuttaan oksantynkä niin kuihtunut, että sokeripalalla pitää houkutella esiin (ammuksetkin enää lämpimiä hönkäyksiä, ja pullanmuruja) niin eipä siinä ole enää mitään, mistä pitää kiinni  ;D

sorkkis

• Vieras
Mutta jos on sepellä vanhuuttaan oksantynkä niin kuihtunut, että sokeripalalla pitää houkutella esiin (ammuksetkin enää lämpimiä hönkäyksiä, ja pullanmuruja) niin eipä siinä ole enää mitään, mistä pitää kiinni  ;D
:D :D :D :D

A.R.Vaja

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Onkos hän se kuuluisa sotapäällikkö,Bonaparte

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin
Onkos hän se kuuluisa sotapäällikkö,Bonaparte

totennäköisesti.  ::)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
jos olisin viisaampi niin saattaisin loukkaantua tuosta;   oksantynkä!        noooo, mänköön nyt tämän kerran kun et kuiteska ihan tosissas...

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
jos olisin viisaampi niin saattaisin loukkaantua tuosta;   oksantynkä!        noooo, mänköön nyt tämän kerran kun et kuiteska ihan tosissas...

pienmunaset on aina herkkähipiäisiä, ja tuhkamunat :)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ai jaa!   nooo, miun sitten pitää pitää pienempää suuta kun sulle haastan, että et taas kihaha!

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ai jaa!   nooo, miun sitten pitää pitää pienempää suuta kun sulle haastan, että et taas kihaha!

Koskas noin on käyny?  ;)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
tuossa joskus kesälläkö se nyt oli.... sullahan keittää aina kun pikkasen arvosteleepi mielipitettä...