Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Massey Ferguson  (Luettu 12077 kertaa)

Karju

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 501
Vs: Massey Ferguson
Niiden tarttis saada portaaton  ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins.

Aika moni nykyinen massikkamies ostaisi tuommoisen, myös muiden merkkien omistajat. En nyt meinaa että sillä markkinoita vallattais mutta varmasti olisi myyvä kone.


Aika moni ehkä tuleva massikkamies jättäis sen ostamatta tuon perkinsin vuoksi... Minä mukaanlukien!
Minä kans 8)

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Massey Ferguson
 massikka perkkinssillä =katoava luonnonvara

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Massey Ferguson
No sittehän Kaurajoelta katoaa öljysoratietkin, kun ei kukaan enää öljyä niitä.  ::) ::) ::)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Massey Ferguson
Niiden tarttis saada portaaton  ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins.

Aika moni nykyinen massikkamies ostaisi tuommoisen, myös muiden merkkien omistajat. En nyt meinaa että sillä markkinoita vallattais mutta varmasti olisi myyvä kone.


Aika moni ehkä tuleva massikkamies jättäis sen ostamatta tuon perkinsin vuoksi... Minä mukaanlukien!
Minä kans 8)

Valmetin moottoreihin tehdään lukemattoman monta kertaa enemmän remontteja kuin perkinsseihin. Perkinsit ovat luotettavia moottoreita.  En ostaisi verkua, jossa sisudiisseli. Talossa on ollut puolentoistakymmentä perkinsiä eikä niihin ole tarvinnut remonttia tehdä lukuunottamatta 35:sta, jonka moottorin merkistä en edes tiedä.  Tuntejakin on sentään kertynyt ja hommat ovat olleet moninaiset.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Massey Ferguson

Niiden tarttis saada portaaton  ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins.


Aika moni ehkä tuleva massikkamies jättäis sen ostamatta tuon perkinsin vuoksi... Minä mukaanlukien!

Valmetin moottoreihin tehdään lukemattoman monta kertaa enemmän remontteja kuin perkinsseihin. Perkinsit ovat luotettavia moottoreita.  En ostaisi verkua, jossa sisudiisseli. Talossa on ollut puolentoistakymmentä perkinsiä eikä niihin ole tarvinnut remonttia tehdä lukuunottamatta 35:sta, jonka moottorin merkistä en edes tiedä.  Tuntejakin on sentään kertynyt ja hommat ovat olleet moninaiset.
[/quote]

  Takuuvarmasti siinä 35.vitosessa on se perkins,kyllä se oli aikoinaan kova merkki ainakin noihin vallun koneisiin veraten ehkä niitäkin tehdään jossain kiinassa nykyään,minä olen menneen maailman miehiä,mutta eräitäkin merkkejä kokeneena ja valmet-klubilaisena(onks sellaista enää olemassa? )jäsenenä en nyt niin ihmeesti kehuisi tuota sisua.

  Kyllä moottorit tehdään vielä(ja toivottavasti)edelleenkin saksassa,mwm ,man,jontikka on kylä paska,niitä on joskus menneisyydessä jopa oltu korjaamassakin,mutta maailmahan muuttuu niinkuin tää muukin elämä,saattaahan sitä joku firma terästyäkin..

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: Massey Ferguson
Siirtyykö Perkins miehet nyt Landiniin? Taitaa niissäkin isommissa olla joku muu: Cummins? (Liian laiska googlettamaan).
Grow the feed, not the weeds!

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Massey Ferguson
Ei. Perkinssimiehet ostaa käytettyjä perkinssiverkuja, ja ajaa niillä elämänsä loppuun asti, onnellisena! :D

Eikös niissä uusissa perkinsseissä lue vähän liikaa kiinaa siinä valmistuskyltissä? :o

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Massey Ferguson
Ei. Perkinssimiehet ostaa käytettyjä perkinssiverkuja, ja ajaa niillä elämänsä loppuun asti, onnellisena! :D

Eikös niissä uusissa perkinsseissä lue vähän liikaa kiinaa siinä valmistuskyltissä? :o

  Noinhan se taitaa olla.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Massey Ferguson
Niiden tarttis saada portaaton  ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins.

Aika moni nykyinen massikkamies ostaisi tuommoisen, myös muiden merkkien omistajat. En nyt meinaa että sillä markkinoita vallattais mutta varmasti olisi myyvä kone.


Aika moni ehkä tuleva massikkamies jättäis sen ostamatta tuon perkinsin vuoksi... Minä mukaanlukien!
Minä kans 8)

Valmetin moottoreihin tehdään lukemattoman monta kertaa enemmän remontteja kuin perkinsseihin. Perkinsit ovat luotettavia moottoreita.  En ostaisi verkua, jossa sisudiisseli. Talossa on ollut puolentoistakymmentä perkinsiä eikä niihin ole tarvinnut remonttia tehdä lukuunottamatta 35:sta, jonka moottorin merkistä en edes tiedä.  Tuntejakin on sentään kertynyt ja hommat ovat olleet moninaiset.

No eikai niihin tarvia remonttia tehdä jos talon joka Verkulle tulee 100-200 tuntia vuodessa ajoa. Landehanden talouskin taitaa olla oikein vanhanliiton massikkatalo jollaisen markilta löytyy keskimäärin 6 eri ikäistä massikkaa.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Mäksä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: Massey Ferguson
Perkinssi ehkä kestää, mutta siinä on se kolikon toinen puoli sitten, eli voimattomuus. Pienitilavuuksisia ja vääntöä ei minkään vertaa.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Massey Ferguson
Perkinssi ehkä kestää, mutta siinä on se kolikon toinen puoli sitten, eli voimattomuus. Pienitilavuuksisia ja vääntöä ei minkään vertaa.

Onko 6,6 litrainen perkinssi pienempitilavuuksinen kuin 6,6 litranen valumöltti?
Kui mää ain olen paras?

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Massey Ferguson
Perkinssi ehkä kestää, mutta siinä on se kolikon toinen puoli sitten, eli voimattomuus. Pienitilavuuksisia ja vääntöä ei minkään vertaa.

Onko 6,6 litrainen perkinssi pienempitilavuuksinen kuin 6,6 litranen valumöltti?
¤¤¤On,siellä perkiisselis on joka männän päällä desi öljyä.Tekee kuutoskoneessa 0,6 litraa ;D

Mäksä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: Massey Ferguson
Perkinssi ehkä kestää, mutta siinä on se kolikon toinen puoli sitten, eli voimattomuus. Pienitilavuuksisia ja vääntöä ei minkään vertaa.

Onko 6,6 litrainen perkinssi pienempitilavuuksinen kuin 6,6 litranen valumöltti?

Kyllähän ne perinteiset perkinssit on olleet 4 litran nelosia ja 6 litran kutosia.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Massey Ferguson
Ei. Perkinssimiehet ostaa käytettyjä perkinssiverkuja, ja ajaa niillä elämänsä loppuun asti, onnellisena! :D

Eikös niissä uusissa perkinsseissä lue vähän liikaa kiinaa siinä valmistuskyltissä? :o

  Noinhan se taitaa olla.

Sama täällä. Mutta perkinshän kestää, kestää, kestää....

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Massey Ferguson
MF päivittää koko mallisarjan.
MF:n mallisarjojahan ovat kaikki raktoreista vähänki tietävät päivitelleet! Varsinki sitä 3000-sarijaa...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."