Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: mike - 20.12.10 - klo:19:47
-
MF päivittää koko mallisarjan.
Portaattomien osuus kasvaa.
Keväällä myyntiin.
Valtralta tulossa robottitraktori...
Siinä sitä sitten ihmetellään..
"mihinkäs *****hun se meirän valametti lähti?"
-
MF päivittää koko mallisarjan.
Portaattomien osuus kasvaa.
Keväällä myyntiin.
Valtralta tulossa robottitraktori...
Siinä sitä sitten ihmetellään..
"mihinkäs *****hun se meirän valametti lähti?"
Sehän taitaa sitten ventti jäädä pronssille siinä konsernissa..
-
MF päivittää koko mallisarjan.
Portaattomien osuus kasvaa.
Keväällä myyntiin.
Valtralta tulossa robottitraktori...
Siinä sitä sitten ihmetellään..
"mihinkäs *****hun se meirän valametti lähti?"
Sehän taitaa sitten ventti jäädä pronssille siinä konsernissa..
ei kai tässä vuoden vanhaa konetta vaan joudu päivittämään...
-
Ehdottomasti pitää päivittää. Peltouskottavuus kateellisten kanssaviljelijöiden silmissä on menetetty ikiajoiksi jos alentuu ajelemaan vanhalla mallilla. Meneppä jo nyt vuodenvaihteessa laittamaan riittävästi ennakkorahaa sisään, niin voit sitten uutena vuotena kehuskella ostaneesi julkaisemattoman mallin jo ennakkoon. krediitit nousee, kansa täpinöi ympärilläsi ja jonnukuskit joutuvat tavaamaan uutta pakkoinvestointia suunnitellessaan agribonuskaupan kuvastoa, jopa innokkaammin kuin johara knives illustratedin juhlanumeroa vessassa. ::)
-
Niiden tarttis saada portaaton ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins.
Aika moni nykyinen massikkamies ostaisi tuommoisen, myös muiden merkkien omistajat. En nyt meinaa että sillä markkinoita vallattais mutta varmasti olisi myyvä kone.
-
iiden tarttis saada portaaton ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins./quote]
Ja siihen sitten luiskanokka!
-
iiden tarttis saada portaaton ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins./quote]
Ja siihen sitten luiskanokka!
Lupaan tilata ihan heti kun tulee
-
iiden tarttis saada portaaton ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins./quote]
Ja siihen sitten luiskanokka! Ja lasikatto + tehokas hydrauliikka. Kuulostais hyvältä idealta!
-
iiden tarttis saada portaaton ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins./quote]
Ja siihen sitten luiskanokka! Ja lasikatto + tehokas hydrauliikka. Kuulostais hyvältä idealta!
Mikä on sitten tehokas hydrauliikka. Oma luiskanokkanen lasikattonen 6255 on 110l pumpuilla ja tuntuis riittävän. Ikää vaan alkaa olemaan ja voimaa tarvis olla just tuo ~125 heposta.
-
Niiden tarttis saada portaaton ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins.
Aika moni nykyinen massikkamies ostaisi tuommoisen, myös muiden merkkien omistajat. En nyt meinaa että sillä markkinoita vallattais mutta varmasti olisi myyvä kone.
Aika moni ehkä tuleva massikkamies jättäis sen ostamatta tuon perkinsin vuoksi... Minä mukaanlukien!
-
iiden tarttis saada portaaton ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins./quote]
Ja siihen sitten luiskanokka! Ja lasikatto + tehokas hydrauliikka. Kuulostais hyvältä idealta!
Mikä on sitten tehokas hydrauliikka. Oma luiskanokkanen lasikattonen 6255 on 110l pumpuilla ja tuntuis riittävän. Ikää vaan alkaa olemaan ja voimaa tarvis olla just tuo ~125 heposta.
Kyllä tuo 110 litranen riittäis tuollaseen varsin hyvin. Esim. uusi, tulossa oleva pieni Ttv-deutzi on pilattu todennäköisesti liian pienellä hydepumpulla.
-
Useampi ostaisi juuri tuon perkinsin takia.
-
Niiden tarttis saada portaaton ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins.
Aika moni nykyinen massikkamies ostaisi tuommoisen, myös muiden merkkien omistajat. En nyt meinaa että sillä markkinoita vallattais mutta varmasti olisi myyvä kone.
Aika moni ehkä tuleva massikkamies jättäis sen ostamatta tuon perkinsin vuoksi... Minä mukaanlukien!
Juu. Muuten ihan hyvältä vaikuttava setti, mutta perkins..ei kiitos.
-
Niiden tarttis saada portaaton ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins.
Aika moni nykyinen massikkamies ostaisi tuommoisen, myös muiden merkkien omistajat. En nyt meinaa että sillä markkinoita vallattais mutta varmasti olisi myyvä kone.
Aika moni ehkä tuleva massikkamies jättäis sen ostamatta tuon perkinsin vuoksi... Minä mukaanlukien!
Juu. Muuten ihan hyvältä vaikuttava setti, mutta perkins..ei kiitos.
Kummatkin neloset koettu, ei kiitos sisu-diesel.
-
Niiden tarttis saada portaaton ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins.
Aika moni nykyinen massikkamies ostaisi tuommoisen, myös muiden merkkien omistajat. En nyt meinaa että sillä markkinoita vallattais mutta varmasti olisi myyvä kone.
Aika moni ehkä tuleva massikkamies jättäis sen ostamatta tuon perkinsin vuoksi... Minä mukaanlukien!
Juu. Muuten ihan hyvältä vaikuttava setti, mutta perkins..ei kiitos.
Kummatkin neloset koettu, ei kiitos sisu-diesel.
Enkä mä nyt mitään kalluppia tästä halunnut, fakta vaan on että noille olisi ostajia. Valtraa saa sen omalla laatikolla ja sisulla niin sen takia erottava (myyvä) tekijä olisi juurikin tuo Perkins.
Samasta syystä uuteen fenttiin ei tullut Sisua, tämän kerroin jo kauan ennen mallin julkaisua ja mulle kertojina oli moottoritehtaan miehet, joku saattaa muistaa (joku nauroi että eivät tiedä mitään, kuis kävi....). Toivon vaan että saisivat saman tempun pikkunelos-portaattomalle.
Eli IC-Turbo ~125hp Perkins, 110ltr 200bar hydrauliikka, Sähkölohkot, luiskanokka ja lasikatto, jousitus ja 50km/h. Missäs se kynä olikaan. ;)
-
Niiden tarttis saada portaaton ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins.
Aika moni nykyinen massikkamies ostaisi tuommoisen, myös muiden merkkien omistajat. En nyt meinaa että sillä markkinoita vallattais mutta varmasti olisi myyvä kone.
Aika moni ehkä tuleva massikkamies jättäis sen ostamatta tuon perkinsin vuoksi... Minä mukaanlukien!
Minä kans 8)
-
massikka perkkinssillä =katoava luonnonvara
-
No sittehän Kaurajoelta katoaa öljysoratietkin, kun ei kukaan enää öljyä niitä. ::) ::) ::)
-
Niiden tarttis saada portaaton ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins.
Aika moni nykyinen massikkamies ostaisi tuommoisen, myös muiden merkkien omistajat. En nyt meinaa että sillä markkinoita vallattais mutta varmasti olisi myyvä kone.
Aika moni ehkä tuleva massikkamies jättäis sen ostamatta tuon perkinsin vuoksi... Minä mukaanlukien!
Minä kans 8)
Valmetin moottoreihin tehdään lukemattoman monta kertaa enemmän remontteja kuin perkinsseihin. Perkinsit ovat luotettavia moottoreita. En ostaisi verkua, jossa sisudiisseli. Talossa on ollut puolentoistakymmentä perkinsiä eikä niihin ole tarvinnut remonttia tehdä lukuunottamatta 35:sta, jonka moottorin merkistä en edes tiedä. Tuntejakin on sentään kertynyt ja hommat ovat olleet moninaiset.
-
Niiden tarttis saada portaaton ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins.
Aika moni ehkä tuleva massikkamies jättäis sen ostamatta tuon perkinsin vuoksi... Minä mukaanlukien!
Valmetin moottoreihin tehdään lukemattoman monta kertaa enemmän remontteja kuin perkinsseihin. Perkinsit ovat luotettavia moottoreita. En ostaisi verkua, jossa sisudiisseli. Talossa on ollut puolentoistakymmentä perkinsiä eikä niihin ole tarvinnut remonttia tehdä lukuunottamatta 35:sta, jonka moottorin merkistä en edes tiedä. Tuntejakin on sentään kertynyt ja hommat ovat olleet moninaiset.
[/quote]
Takuuvarmasti siinä 35.vitosessa on se perkins,kyllä se oli aikoinaan kova merkki ainakin noihin vallun koneisiin veraten ehkä niitäkin tehdään jossain kiinassa nykyään,minä olen menneen maailman miehiä,mutta eräitäkin merkkejä kokeneena ja valmet-klubilaisena(onks sellaista enää olemassa? )jäsenenä en nyt niin ihmeesti kehuisi tuota sisua.
Kyllä moottorit tehdään vielä(ja toivottavasti)edelleenkin saksassa,mwm ,man,jontikka on kylä paska,niitä on joskus menneisyydessä jopa oltu korjaamassakin,mutta maailmahan muuttuu niinkuin tää muukin elämä,saattaahan sitä joku firma terästyäkin..
-
Siirtyykö Perkins miehet nyt Landiniin? Taitaa niissäkin isommissa olla joku muu: Cummins? (Liian laiska googlettamaan).
-
Ei. Perkinssimiehet ostaa käytettyjä perkinssiverkuja, ja ajaa niillä elämänsä loppuun asti, onnellisena! :D
Eikös niissä uusissa perkinsseissä lue vähän liikaa kiinaa siinä valmistuskyltissä? :o
-
Ei. Perkinssimiehet ostaa käytettyjä perkinssiverkuja, ja ajaa niillä elämänsä loppuun asti, onnellisena! :D
Eikös niissä uusissa perkinsseissä lue vähän liikaa kiinaa siinä valmistuskyltissä? :o
Noinhan se taitaa olla.
-
Niiden tarttis saada portaaton ~125hp IC-Turbo 4-pyttynen perkinssin koneella tehty massikka myyntiin. Ei sisudiesel vaan perkins.
Aika moni nykyinen massikkamies ostaisi tuommoisen, myös muiden merkkien omistajat. En nyt meinaa että sillä markkinoita vallattais mutta varmasti olisi myyvä kone.
Aika moni ehkä tuleva massikkamies jättäis sen ostamatta tuon perkinsin vuoksi... Minä mukaanlukien!
Minä kans 8)
Valmetin moottoreihin tehdään lukemattoman monta kertaa enemmän remontteja kuin perkinsseihin. Perkinsit ovat luotettavia moottoreita. En ostaisi verkua, jossa sisudiisseli. Talossa on ollut puolentoistakymmentä perkinsiä eikä niihin ole tarvinnut remonttia tehdä lukuunottamatta 35:sta, jonka moottorin merkistä en edes tiedä. Tuntejakin on sentään kertynyt ja hommat ovat olleet moninaiset.
No eikai niihin tarvia remonttia tehdä jos talon joka Verkulle tulee 100-200 tuntia vuodessa ajoa. Landehanden talouskin taitaa olla oikein vanhanliiton massikkatalo jollaisen markilta löytyy keskimäärin 6 eri ikäistä massikkaa.
-
Perkinssi ehkä kestää, mutta siinä on se kolikon toinen puoli sitten, eli voimattomuus. Pienitilavuuksisia ja vääntöä ei minkään vertaa.
-
Perkinssi ehkä kestää, mutta siinä on se kolikon toinen puoli sitten, eli voimattomuus. Pienitilavuuksisia ja vääntöä ei minkään vertaa.
Onko 6,6 litrainen perkinssi pienempitilavuuksinen kuin 6,6 litranen valumöltti?
-
Perkinssi ehkä kestää, mutta siinä on se kolikon toinen puoli sitten, eli voimattomuus. Pienitilavuuksisia ja vääntöä ei minkään vertaa.
Onko 6,6 litrainen perkinssi pienempitilavuuksinen kuin 6,6 litranen valumöltti?
¤¤¤On,siellä perkiisselis on joka männän päällä desi öljyä.Tekee kuutoskoneessa 0,6 litraa ;D
-
Perkinssi ehkä kestää, mutta siinä on se kolikon toinen puoli sitten, eli voimattomuus. Pienitilavuuksisia ja vääntöä ei minkään vertaa.
Onko 6,6 litrainen perkinssi pienempitilavuuksinen kuin 6,6 litranen valumöltti?
Kyllähän ne perinteiset perkinssit on olleet 4 litran nelosia ja 6 litran kutosia.
-
Ei. Perkinssimiehet ostaa käytettyjä perkinssiverkuja, ja ajaa niillä elämänsä loppuun asti, onnellisena! :D
Eikös niissä uusissa perkinsseissä lue vähän liikaa kiinaa siinä valmistuskyltissä? :o
Noinhan se taitaa olla.
Sama täällä. Mutta perkinshän kestää, kestää, kestää....
-
MF päivittää koko mallisarjan.
MF:n mallisarjojahan ovat kaikki raktoreista vähänki tietävät päivitelleet! Varsinki sitä 3000-sarijaa... ::)
-
MF päivittää koko mallisarjan.
Portaattomien osuus kasvaa.
Keväällä myyntiin.
Valtralta tulossa robottitraktori...
Siinä sitä sitten ihmetellään..
"mihinkäs *****hun se meirän valametti lähti?"
´
Käykös siinä näin?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010122212908003_uu.shtml
-
Verkunkarkailu on hyvin tyypillinen vaiva ;D
-
Sehän taitaa sitten ventti jäädä pronssille siinä konsernissa..
Ei jää. Fentti tuo markkinoille uudet, entistä enemmän kullatut mallisarjat. Erityisesti Broilertilallisille suunnitellut mallit muuttuvat ulkonäöllisesti muistuttamaan alan imagoa. Konepellit on päällystetty aidolla 24 karaatin kultakerroksella, ei ole pelkoa broilerinlantaa kuormatessa, että kaasut syövyttäisivät maalipintaa. Platinan osuutta on myös tuntuvasti lisätty, näin on saatu selvä eroavaisuus tavallisista ns. traktoreista. Kabiinin lasipinta on käsitelty itsestäänpuhdistuvalla nanotekniikkaan perustuvalla NASA:n kehittelemällä aineella. Siihen ei lika tartu, joten valkoiset hansikkaat eivät likaannu ikkunaa kuuratessa. Vanhaa ei ole kuin hintalapussa, alvin osuus on nyt sama, mihin Fendt-kuskit ovat tottuneet aiemmin kauppakirjan loppusumassa, mutta sitä tuskin moni vankkumaton edistyksellinen edes huomaa! HMTT.
-
Sehän taitaa sitten ventti jäädä pronssille siinä konsernissa..
Ei jää. Fentti tuo markkinoille uudet, entistä enemmän kullatut mallisarjat. Erityisesti Broilertilallisille suunnitellut mallit muuttuvat ulkonäöllisesti muistuttamaan alan imagoa. Konepellit on päällystetty aidolla 24 karaatin kultakerroksella, ei ole pelkoa broilerinlantaa kuormatessa, että kaasut syövyttäisivät maalipintaa. Platinan osuutta on myös tuntuvasti lisätty, näin on saatu selvä eroavaisuus tavallisista ns. traktoreista. Kabiinin lasipinta on käsitelty itsestäänpuhdistuvalla nanotekniikkaan perustuvalla NASA:n kehittelemällä aineella. Siihen ei lika tartu, joten valkoiset hansikkaat eivät likaannu ikkunaa kuuratessa. Vanhaa ei ole kuin hintalapussa, alvin osuus on nyt sama, mihin Fendt-kuskit ovat tottuneet aiemmin kauppakirjan loppusumassa, mutta sitä tuskin moni vankkumaton edistyksellinen edes huomaa! HMTT.
Onko totta? ::)
-
Onko totta?
Oo´on. Lisäksi hyttiä on levitetty jotta protkoparoni mahtuu istumaan appelssiinit kainaloissa.
-
Sehän taitaa sitten ventti jäädä pronssille siinä konsernissa..
Ei jää. Fentti tuo markkinoille uudet, entistä enemmän kullatut mallisarjat. Erityisesti Broilertilallisille suunnitellut mallit muuttuvat ulkonäöllisesti muistuttamaan alan imagoa. Konepellit on päällystetty aidolla 24 karaatin kultakerroksella, ei ole pelkoa broilerinlantaa kuormatessa, että kaasut syövyttäisivät maalipintaa. Platinan osuutta on myös tuntuvasti lisätty, näin on saatu selvä eroavaisuus tavallisista ns. traktoreista. Kabiinin lasipinta on käsitelty itsestäänpuhdistuvalla nanotekniikkaan perustuvalla NASA:n kehittelemällä aineella. Siihen ei lika tartu, joten valkoiset hansikkaat eivät likaannu ikkunaa kuuratessa. Vanhaa ei ole kuin hintalapussa, alvin osuus on nyt sama, mihin Fendt-kuskit ovat tottuneet aiemmin kauppakirjan loppusumassa, mutta sitä tuskin moni vankkumaton edistyksellinen edes huomaa! HMTT.
;D ;Dolihan rykäsy :P
-
Perkinssi ehkä kestää, mutta siinä on se kolikon toinen puoli sitten, eli voimattomuus. Pienitilavuuksisia ja vääntöä ei minkään vertaa.
Onko 6,6 litrainen perkinssi pienempitilavuuksinen kuin 6,6 litranen valumöltti?
Kyllähän ne perinteiset perkinssit on olleet 4 litran nelosia ja 6 litran kutosia.
Poistuneet tuotannosta jo 2003.
Siinä se sitten nähtiin........
-
Onko totta?
Oo´on. Lisäksi hyttiä on levitetty jotta protkoparoni mahtuu istumaan appelssiinit kainaloissa.
Ooo`n ;D ;D
-
Eikös vasta -07 vaihtunut p:n kutoset 6,6 litraisiin.
-
Onko totta?
Oo´on. Lisäksi hyttiä on levitetty jotta protkoparoni mahtuu istumaan appelssiinit kainaloissa.
Ei pidä paikkaansa! Soitin Valtralle ja kysyin, sanoivat että joku on nyt sua juksannut!
-
Onko totta?
Oo´on. Lisäksi hyttiä on levitetty jotta protkoparoni mahtuu istumaan appelssiinit kainaloissa.
Ei pidä paikkaansa! Soitin Valtralle ja kysyin, sanoivat että joku on nyt sua juksannut!
Massikkakauppiaat ovat sen hoksannet jo kauan sitten, että Timpaa on helppo juksata. :D ;D