Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Metsästysseura  (Luettu 44182 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Metsästysseura
Kuulutteko?



Täälläpäin suunnitellaan uutta metsästysseuraa, johon maanomistajat otetaan automaattisesti jäseniksi, metsästävät tai ei.

Tulee pikkuisen tolkkua "eläintensuojeluun".

Aulis Anttila

  • Vieras
Kielto...
Kuulutteko?
Täälläpäin suunnitellaan uutta metsästysseuraa, johon maanomistajat otetaan automaattisesti jäseniksi, metsästävät tai ei. Tulee pikkuisen tolkkua "eläintensuojeluun".

Tommonen natsipopoo on kiellettävä lailla... ja maat valtiolle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Kielto...
Kuulutteko?
Täälläpäin suunnitellaan uutta metsästysseuraa, johon maanomistajat otetaan automaattisesti jäseniksi, metsästävät tai ei. Tulee pikkuisen tolkkua "eläintensuojeluun".

Tommonen natsipopoo on kiellettävä lailla... ja maat valtiolle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aulis. Meilläpäin tuota kutsutaan sosialisoinniksi, jota harrastaa sosialistit. Pysyppä erossa niistä hommista.  8)

Meidän metsästyseurassa on niin vanhat säännöt, että ollaan vielä saatu pidettyä valta maanomistajilla. Äänestystilanteissa maanomistajilla on nimittäin normaalin mies ja ääni systeemin lisäksi, ääni jokaista alkaavaa 25ha kohti.  ;D Tarkistettiin yhdistysrekisteristä (tarkastavat säännöt siellä) ovatko vielä lailliset ja yllätykseksi olivat.  :o Kaikkien maanomistajien ottaminen jäsenksi ei välttämättä kannata, kun kaupunkilaisomistajissa moni on metsästyksen vastustaja.  :'(

Juu eli kuulun seuraan ja metsästän.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kielto...
Kuulutteko?
Täälläpäin suunnitellaan uutta metsästysseuraa, johon maanomistajat otetaan automaattisesti jäseniksi, metsästävät tai ei. Tulee pikkuisen tolkkua "eläintensuojeluun".

Tommonen natsipopoo on kiellettävä lailla... ja maat valtiolle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haista Veee....ajattelin junailla Auliksen ko. seuran jäseneksi.  ;D

Naturalis

  • Vieras
Vs: Kielto...
Haista Veee....ajattelin junailla Auliksen ko. seuran jäseneksi.  ;D
Ajomieheks susiturkki päällä... ;D

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: Metsästysseura
maat kuuluu, minä en ;)

Puraat

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 379
  • Että tämmönen Tapaus
Vs: Metsästysseura
En kuulu, enkä metsästä,,,,enää.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Metsästysseura
maat kuuluu, minä en ;)

 Sama täällä.
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Metsästysseura
maat kuuluu, minä en ;)

 Sama täällä.

Jeps, kun pistää nimensä vuokrasopimukseen, niin viiteen vuoteen ei maanomistajalta kysytä mitään.

....ja kun metsästysseuroissa on paljon näitä kaupunkilaissossuja...

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Metsästysseura

Jeps, kun pistää nimensä vuokrasopimukseen, niin viiteen vuoteen ei maanomistajalta kysytä mitään.

Mitä siltä tarttis kysyä?
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

minä-itte

  • Vieras
Vs: Metsästysseura

Jeps, kun pistää nimensä vuokrasopimukseen, niin viiteen vuoteen ei maanomistajalta kysytä mitään.

Mitä siltä tarttis kysyä?

Aina käy silloin mielessä, kun näkee parikymmentä peuraa kaurapellossa...ja taimikot syötynä.....ja auton nokkaa lytyssä...pihasta marjapensaat riivitty....puut tyhjennetty omenoista...kukkapenkit tuhottu....ja metsästysseura ei hae kovin paljoa peuran kaatolupia, taatakseen jatkossakin helpon metsästämisen.....ja ampujat vain pukkeja, jolloin peurojen tolkuton lisääntyminen turvataan.... mainittakoon, että jäljellejääneet peurapukit "hotavat" monta lehmää

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Metsästysseura

Jeps, kun pistää nimensä vuokrasopimukseen, niin viiteen vuoteen ei maanomistajalta kysytä mitään.

Mitä siltä tarttis kysyä?

Aina käy silloin mielessä, kun näkee parikymmentä peuraa kaurapellossa...ja taimikot syötynä.....ja auton nokkaa lytyssä...pihasta marjapensaat riivitty....puut tyhjennetty omenoista...kukkapenkit tuhottu....ja metsästysseura ei hae kovin paljoa peuran kaatolupia, taatakseen jatkossakin helpon metsästämisen.....ja ampujat vain pukkeja, jolloin peurojen tolkuton lisääntyminen turvataan.... mainittakoon, että jäljellejääneet peurapukit "hotavat" monta lehmää
Ei teidän seudulta saa kyl peuroja ampulla loppumaan...  ::) Tuo pukkijahti on kyl ongelma, mut tänä vuonna tuli jo riistapiiristä määräys kuinka monta aikuisen lupaa pitää käyttää naaraisiin. Että pikkuhiljaa parempaan suuntaan... Lupien hakumääristä en osaa sanoa. Me haetaan aina enempi kuin saadaan. Pari vuotta sitten teillä päin oli kuulemma ongelma, kun ei ollu kelejä niin eivät saaneet ammuttua. Nyt on pari talvee ollu kyl hyviä kytistelykelejä.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Metsästysseura

Jeps, kun pistää nimensä vuokrasopimukseen, niin viiteen vuoteen ei maanomistajalta kysytä mitään.

Mitä siltä tarttis kysyä?

"Otakko lihaa"
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

minä-itte

  • Vieras
Vs: Metsästysseura

Jeps, kun pistää nimensä vuokrasopimukseen, niin viiteen vuoteen ei maanomistajalta kysytä mitään.

Mitä siltä tarttis kysyä?

"Otakko lihaa"

Makulihan kautta ihan syötävää

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Metsästysseura

Jeps, kun pistää nimensä vuokrasopimukseen, niin viiteen vuoteen ei maanomistajalta kysytä mitään.

Mitä siltä tarttis kysyä?
.

"Otakko lihaa"
Meil on lista mikä mennään järjestyksessä läpi. Jokainen hirviporukkaan kuulumaton maanomistaja saa lihapalan kerran viidessä vuodessa. Lisäks pidetään "peijaiset" joka viides vuosi

Viimeksi muokattu: 25.12.10 - klo:13:49 kirjoittanut SomeBody77

Ensin rahahommat, sitten omille pelloille