Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe *****ilusta "mestarin" titteli  (Luettu 4724 kertaa)

KeljuK.Kojootti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75
*****ilusta "mestarin" titteli
Vähän suoraan sanottuna vituttaa, että semmoiselle ja sellaisille nimimerkeille laitetaan "mestari" titteli joka on haukkunut viran puolesta vuosikaudet maanviljelijöitä, kuten Aulis Anttila.

Mikä helvetti teitä foorumin ylläpitäjiä vaivaa? Ihan totta?
Yli aidan matalimmasta kohdasta

minä-itte

  • Vieras
Vs: *****ilusta "mestarin" titteli
Vähän suoraan sanottuna vituttaa, että semmoiselle ja sellaisille nimimerkeille laitetaan "mestari" titteli joka on haukkunut viran puolesta vuosikaudet maanviljelijöitä, kuten Aulis Anttila.

Mikä helvetti teitä foorumin ylläpitäjiä vaivaa? Ihan totta?

Kaikki mikä ei tapa, vahvistaa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65871
Vs: *****ilusta "mestarin" titteli
ja on se vaan niin säälittävää lukea henkilöiden joiden maailma on vain tuon navan ympärillä "mielipiteitä" joilla ei ole mitään todellista yhtä elämän kanssa!                     vain miettiä vuorokaudet läpeensä mitä paskaa voisi kirjoitella toisista yrittävistä ja vielä pahempaa kepulaisista!

                       noooo, näillä kirjoitajilla on vain niin rajoittunut eko että ei voi hyväksyä millään lailla toisia!

Jätkä

  • Vieras
Vs: *****ilusta "mestarin" titteli
Eihän nuo Auliksen puheet kuulosta *****ilulta vaan samalta kuin humalaisen puheet jolta on jäänyt sama levy päälle, kuka sellaisista örinöistä välittää. *****ilun pitää olla sellaista että toisen päivä on kokonaan mennyt pilalle,  siinä vinkki niille jos mestariksi joku haluaa.

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: *****ilusta "mestarin" titteli
Vähän suoraan sanottuna vituttaa, että semmoiselle ja sellaisille nimimerkeille laitetaan "mestari" titteli joka on haukkunut viran puolesta vuosikaudet maanviljelijöitä, kuten Aulis Anttila.

Mikä helvetti teitä foorumin ylläpitäjiä vaivaa? Ihan totta?

 *** Aulishan on mestari lajissaan. Tottunut ja paatunut paskanjauhaja.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: *****ilusta "mestarin" titteli
Aulis on tyypillinen ammattiliiton tyhyjäpää, arvostelee kaikenlaista toimintaa mutta itellä ei ole mitään käsitystä siitä, mitä pitäisi tehdä ????
Se ei ole tehnyt yhtään kirjoitusta siitä, miten ongelmia ratkaistaan tai kannattavuutta parannetaan, mutta kaikenlaisia paska-aloituksia kepu puolueen toimminnasta Kekkosen aikakaudelta se kyllä kaivelee ...

Kai se hoitaisi maatalouden ongelmat samalla kaavalla kuin paperiliitto hoiti metsätalouden ongelmat, eli istuisi työpaikat ja toiminnan ulkomaille ????

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: *****ilusta "mestarin" titteli
Eihän nuo Auliksen puheet kuulosta *****ilulta vaan samalta kuin humalaisen puheet jolta on jäänyt sama levy päälle, kuka sellaisista örinöistä välittää. *****ilun pitää olla sellaista että toisen päivä on kokonaan mennyt pilalle,  siinä vinkki niille jos mestariksi joku haluaa.

http://www.youtube.com/watch?v=CXEJN2mOCUstäsä teil *****ilun/vitutuksen mestari aukki on huopatossuluuseri 8)

http://www.youtube.com/watch?v=AocOh3b1-Pg&feature=relatedhalpa kopio sossuliitosta aukki änkyttää :'(

Viimeksi muokattu: 18.12.10 - klo:11:36 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

KeljuK.Kojootti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75
Vs: *****ilusta "mestarin" titteli
minä-itte kartuttaa tietenkin omaa saldoaan kohti "mestariutta". Taitaa kyllä tulla bänni ennen sitä.

Tilastot kertovat omaa karua kieltään minä-itten osalta:  http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=profile;u=4738;sa=statPanel

minä-itte on kyllä todellinen paskanjauhaja. 530 viestiä vapaassa sanassa, muissa osioissa 0 viestiä. Jos minä olisin moderaattori ja jos joku viljelijä olisi sitä, niin laittaisin bännit ja porttikiellot noin 50 viestiä ennen mestariutta.
Yli aidan matalimmasta kohdasta

minä-itte

  • Vieras
Vs: *****ilusta "mestarin" titteli
minä-itte kartuttaa tietenkin omaa saldoaan kohti "mestariutta". Taitaa kyllä tulla bänni ennen sitä.

Tilastot kertovat omaa karua kieltään minä-itten osalta:  http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=profile;u=4738;sa=statPanel

minä-itte on kyllä todellinen paskanjauhaja. 530 viestiä vapaassa sanassa, muissa osioissa 0 viestiä. Jos minä olisin moderaattori ja jos joku viljelijä olisi sitä, niin laittaisin bännit ja porttikiellot noin 50 viestiä ennen mestariutta.

Just justa, sananvapaus lakkautettava niinkuin Neuvostoliitossa aikoinaan.

Olihan Kekkosslovakiassakin sananvapaus hyvin rajoitettua, punamullan aikana.

sorkkis

  • Vieras
Vs: *****ilusta "mestarin" titteli
minä-itte kartuttaa tietenkin omaa saldoaan kohti "mestariutta". Taitaa kyllä tulla bänni ennen sitä.

Tilastot kertovat omaa karua kieltään minä-itten osalta:  http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=profile;u=4738;sa=statPanel

minä-itte on kyllä todellinen paskanjauhaja. 530 viestiä vapaassa sanassa, muissa osioissa 0 viestiä. Jos minä olisin moderaattori ja jos joku viljelijä olisi sitä, niin laittaisin bännit ja porttikiellot noin 50 viestiä ennen mestariutta.

Just justa, sananvapaus lakkautettava niinkuin Neuvostoliitossa aikoinaan.

Olihan Kekkosslovakiassakin sananvapaus hyvin rajoitettua, punamullan aikana.
Oliko . Härrikyyde. Nalle ainaskin oli sitä mieltä et sanavapauden rajoittaminen oli hyvästä . Nykyään mies jahtaa opituen saajia .

Mikkään ei eiräille riitä .  >:(

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: *****ilusta "mestarin" titteli
äläkääs nyt, tulee aulikselta paljon asiaakin..tosin raakasti arvioiden ainaki puolet sen teksteistä on pelkkää solvausta. eipä niihin kiinnitä enää etes huomiota..tai hällä ja väliä.. ::)
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: *****ilusta "mestarin" titteli
Toi AA:n viestien asiapitoisuus on mitä ilmeisimmin jäänyt aika monelta huomaamatta. Ehkä kyse onkin aikaisemmin esille tuomastani fanituksen periaatteesta....

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: *****ilusta "mestarin" titteli
herranen aeka, lukkooko joku nuita tesantin kirjotuksie? Eihä vappaasta sanasta kannata aukasta ku joku harva topikkki
Elämä on parasta kometiijjaa

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: *****ilusta "mestarin" titteli
Vähän suoraan sanottuna vituttaa, että semmoiselle ja sellaisille nimimerkeille laitetaan "mestari" titteli joka on haukkunut viran puolesta vuosikaudet maanviljelijöitä, kuten Aulis Anttila.

Mikä helvetti teitä foorumin ylläpitäjiä vaivaa? Ihan totta?

aalis on kirjoittajaryhmä jonka yksittäiset jäsenet on tunnistettavissa kirjoituksistaan

kaikki nuo ovat kepulaisia  jotka tekevät työtään esittämällä inhokokkaria

ja kepuuuuuulaiset uskoo ;D ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: *****ilusta "mestarin" titteli
Jaetaan *****ilusta tittelitä muuallakin  ???

http://www.*****ilunsm.fi/