Mitenkä on muuten muilla Basildonilaisten omistajilla ollu tyytyväisyyttä polttoaineen kulutukseen? Itellä on koneita uusittu jonkun verran ja väittäsin että vähentyny on polttoaineen kulutukset tehtyä yksikköä kohden.
Lainaus käyttäjältä: nAGGI-nYLYGGI - 14.12.10 - klo:09:19Mitenkä on muuten muilla Basildonilaisten omistajilla ollu tyytyväisyyttä polttoaineen kulutukseen? Itellä on koneita uusittu jonkun verran ja väittäsin että vähentyny on polttoaineen kulutukset tehtyä yksikköä kohden.En omista, eikä varmaan kovin moni muukaan vielä, mutta: http://www.ivtinternational.com/news.php?NewsID=26596Kaikkien aikojen paras polttoainetalous DLG-testissä. Adblue tietty vielä päälle, mutta on tossa kokonaistaloudellisuuskin kohdallaan. Ja mikä tärkeintä, KOKO normi saavutetaan urealla, toisin kuin MF/Fendt/Valtra-osatolla, jossa vielä SCR-koneissakin on jonkunlainen pakokaasujen kierrätys (EGR) vaikkei siitä juuri huudellakaan. Alkaakohan JD:tä kuumottaa valitsemallaan tiellä?
No kunhan tekevät nuo saastelaitteet niin että ne pystyy helposti ohjelmoimaan pois päältä ja poistamaan niin silloin menee hyvin mutta toki joutuu maksamaan turhasta elektroniikasta ja romusta... Ompa se SCR tai joku hiukkasloukku niin se saa häipyä takuuajan jälkeen viimeistään
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 14.12.10 - klo:17:57 No kunhan tekevät nuo saastelaitteet niin että ne pystyy helposti ohjelmoimaan pois päältä ja poistamaan niin silloin menee hyvin mutta toki joutuu maksamaan turhasta elektroniikasta ja romusta... Ompa se SCR tai joku hiukkasloukku niin se saa häipyä takuuajan jälkeen viimeistään Tuskin ovat kovin hyvin disabloitavissa ainakaan SCR-järjestelmät, mutta sä nyt oletat liikaa, että EGR:t tulpattais ja muutkin tsydeemit poistettais traktorien enemmistöstä. Enemmistölle sillä on väliä, ettei SCR-koneiset pasko imusarjaa tai piippaa EGR-venttiiliä, ja siinä CNH johtaa tietä näköjään.