Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mistä tuntee feministin ?  (Luettu 1685 kertaa)

simmo

• Vieras
Mistä tuntee feministin ?
Mulla on vissiin vaisto.Kun näen tai juttelen muutaman sanan heikäläisen kanssa,niin heti tunnistan ja kylmät väreet kulkee selkäpiissä. :o Väistän heti viisaasti,ettei tarvi jutella pitempään.Huh??? Ykspäivä katsoin tv:stä ja yks sellainen ilmestyi ruutuun ilkeine ja koppavine irvistyksineen ,heti tunsin kylmän väristyksen.Kuuntelin kuitenkin vähän aikaan ,että olinko oikeassa.Kyllä olin,taas kerran.Vaistoni ei petä.Yritän kuitenkin olla vihaamatta heitä,mutta samaan sakkiin en mahdu,en sitte millään. ;D

emo-heikki

• Vieras
Vs: Mistä tuntee feministin ?
Femakoita on monenlaisia, nämä vasemmistomilitantit on pahinta linjaa ...

Teroman

Mistä tuntee Transiitin ?
 :'(

simmo

• Vieras
Mistä tuntee Transiitin ?
 :'(-siitä mulla ei ole kokemusta ;D

Teroman

Siin ei oo ruostetta tankkaus- korkin vieressä laisinkaan,,,,,,,
 8)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
vieläkös muuten ransiitteja tehdään?     en ole niin paljon noita kotteroita vahannu että ihan tän päivän tilannetta tietäisin!      tilulilua volsua kai vielä tehään?

Bentti

• Vieras
vieläkös muuten ransiitteja tehdään?     en ole niin paljon noita kotteroita vahannu että ihan tän päivän tilannetta tietäisin!      tilulilua volsua kai vielä tehään?

Nyt karkaa taas mopo autoihin, tarkoitus on tässä ketjussa ruotia feminismiä. :D

Sepedeus

• Vieras

Nyt karkaa taas mopo autoihin, tarkoitus on tässä ketjussa ruotia feminismiä. :D

http://www.youtube.com/watch?v=QBxFNwqNIzI

Teroman

Teroman

Mulla on vissiin vaisto.Kun näen tai juttelen muutaman sanan heikäläisen kanssa,niin heti tunnistan ja kylmät väreet kulkee selkäpiissä. :o Väistän heti viisaasti,ettei tarvi jutella pitempään.Huh??? Ykspäivä katsoin tv:stä ja yks sellainen ilmestyi ruutuun ilkeine ja koppavine irvistyksineen ,heti tunsin kylmän väristyksen.Kuuntelin kuitenkin vähän aikaan ,että olinko oikeassa.Kyllä olin,taas kerran.Vaistoni ei petä.Yritän kuitenkin olla vihaamatta heitä,mutta samaan sakkiin en mahdu,en sitte millään. ;D

Onk Femistinisti semmoinen kun ajaa naisasialiikkeen asioita  ?  Ja siis sortaa miehiä ?

Sortaako Lapsiakin ?  Entä koneita ja kasveja  ,,,,,,

Ajaa vain omaa femiinietuaan ?
 ???