Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veronpalautus  (Luettu 4188 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Veronpalautus
Kuin pian alkoholiveronpalautus tulee tilille  ???

Olen ostanut vuodessa 150 pullollista kossua (38%) ja myynyt pimeästi pontikkaa 250 litraa (90%) joten yhden tuntemani veroneuvojan mukaan minun pitäisi saada ainakin 200 € alkoholiveronpalautusta koska myyty ponu oli verovapaata.

Mäski on tehty B-alueen ohrasta mutta pontikka on tislattu C-alueella. 155000€ tuli hävittyä tukiaisissa koska oli nuo väärinpäin.

Joulukinkun (11,18 kg) ei tullut mitään sikatukia paitsi Prisman LAHJOITTAMA muovikassi. Onko sikatuki C-alueella siis vain 20 senttiä/11,18 kiloa sikaa. Eli 1,79 senttiä/kilo
JOS olisin ostanut pienemmän kinkun ja silti saanut kassin NIIN sikatuki/kinkkukilo olisi ollut HUOMATTAVASTI korkeampi.

Kyllä sorsittiin matkamiestä maan. Taas. Kyllä olisi muutakin valittamista mutta jääköön, prrrr..  >:(

Teroman

Vs: Veronpalautus

Kuukaudessa pitäisi tulla ,,,,,,,,,,,,?
 ???

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Veronpalautus
Alkoholiveronpulautus on kyl tuttu  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Veronpalautus
Alkoholiveronpulautus on kyl tuttu  ???

Onko alkoholiveronkulautus ennen tuota veronpulautusta  ???

Teroman

Vs: Veronpalautus

Naatiskelu,,,

liika naatiskelu

Pullautus
 8)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Veronpalautus

Naatiskelu,,,

liika naatiskelu

Pullautus
 8)



Jos on syöty hyviä käristemakkaroita ennen naatiskelua, niin kannattaa sitten pullauttaa hampaat yhdessä.
Sattumat jääpi suuhun, ja ne voi näinollen pureskella uudelleen ja sitärataa. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Veronpalautus
mikä on veronpalautus? ???

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Veronpalautus
Alkoholiveronpulautus on kyl tuttu  ???

Onko alkoholiveronkulautus ennen tuota veronpulautusta  ???
On. Ja monesti vielä veronpulautuksen saantiin vaikuttaa se nopeus ja määrä, millä alkomahoolia kulautat  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Veronpalautus
Tuurilla alkoholiveronpalautus tulee jo taksissa eikä tartte itte siivota  ???

mah

  • Vieras
Vs: Veronpalautus
Onko kortnei ollut ikinä lumikkihumalassa? Että heräisi seitsemän kääpiön kanssa? Tuhkimokännissä ainakin? Tulee kotiin ilman toista kenkää? Pienimerenneitokänni onko tuttu? Jalat on liimautunut yhteen ja haisee sillille? Onko joharalle käynyt kuin punahilkalle? Herää aamulla susiruman mummon vierestä? :'( Kunhan ei käy kuin ruususelle, että sammuu sadaksi vuodeksi.... :'(

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Veronpalautus
Mä olen joskus ottanut demarikännit  8) Mennyt kapakkaan oma taskumatti taskussa ja silti juonut tarjottuja paukkuja koko yön. Ja lopuksi haukkunut että olipa paskat bileet  8)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Veronpalautus
Nämä seuraavat ovat tutut: Kristoffer Kolumbus-känni:
Et tiedä minne olet matkalla, eikä sinulla ole perillä hajuakaan missä olet, mutta koko reissu menee valtion piikkiin.

Ruma ankanpoikanen-krapula:
Aamulla on vierellä väärät munat.  :D

Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

  • Vieras
Höh...
Mä olen joskus ottanut demarikännit  8) Mennyt kapakkaan oma taskumatti taskussa ja silti juonut tarjottuja paukkuja koko yön. Ja lopuksi haukkunut että olipa paskat bileet  8)

Noiha on kepukännit !!!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Höh...
Mä olen joskus ottanut demarikännit  8) Mennyt kapakkaan oma taskumatti taskussa ja silti juonut tarjottuja paukkuja koko yön. Ja lopuksi haukkunut että olipa paskat bileet  8)

Noiha on kepukännit !!!

Eikä oo!!! Kepukänneissä ollaan vaan olevinaan juovuksissa  >:(

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Höh...
Mä olen joskus ottanut demarikännit  8) Mennyt kapakkaan oma taskumatti taskussa ja silti juonut tarjottuja paukkuja koko yön. Ja lopuksi haukkunut että olipa paskat bileet  8)

Noiha on kepukännit !!!

Eikä oo!!! Kepukänneissä ollaan vaan olevinaan juovuksissa  >:(
Joo Cocacola lightilla hankitut kännit  >:(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.