Onhan toi aika vaikea yhtälö, periaatteessa kysymys on hyvin yksinkertaisesta toiminnasta johon ei sisälly mitään haitekkia tai muuta erityisosaamista, palkat on kumminkin kuten ministereillä ja sama ongelma kaikissa kansallisissa yhtiöissä Euroopassa, kilpailu markkinoilla on kova kun mukana on myös nämä halpalentoyhtiöt jotka haluaa osansa kakusta, lippujen hinnat laskee paljon nopeammin mitä tuottavuus muuten nousee, joten paine palkkakulujen laskemiseen on olemassa ja se pysyvä.
Veikkaampa että näiden kansallisten yhtiöiden aika on ohi, halpalentoyhtiöt lentää halvemmille kentille, vanhemmilla koneilla ja saavat työvoimansa murto-osalla siitä hinnasta, mitä esim. Finnair maksaa omastaan, tuskin ihmiset pitemmän päälle suostuvat maksamaan siitä tuplasti enempi, että yhtiö on kotimainen
![Huh ???](https://uusi.keskustelukanava.agronet.fi/agronet/Smileys/default/huh.gif)
?
Oulu avasi pelin, avaamalla toisen kentän syöttöliikenteelle ulkomaille, Balttilainen yhtiö lennättää porukan Riikaan ja sieltä sitten jokapuolelle maailmaa ...
Helsingin monopoli ja Finnairin kermankuorinta on taakse jäänyttä elämää ...
Satasella Oulusta Riikaan ja sieltä saa hotellihuoneen samaan kauppaan, miksi helvetissä pitäisi koukata Helsingin kautta, jos on menossa vaikka Kanarialle
![Huh ???](https://uusi.keskustelukanava.agronet.fi/agronet/Smileys/default/huh.gif)
?