Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Finnairin lakko  (Luettu 9137 kertaa)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Finnairin lakko


   Kyllä se taitaa näin olla. Vielä kun lopetetaan tuo kannattamaton juustorahti venäjälle, niin saadaan suomi suht koht kondikseen ;D

Täysin samaa mieltä. Eikö kannattas sinunkin munas pestä ennen vennäälle menoa?  ;D Elä hyvä mies sitä sissijuustoa ennää sinne rahtaa.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Finnairin lakko
Kyl se nyt on finnairille loppu edessä.
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Finnairin lakko
Kyl se nyt on finnairille loppu edessä.

Uusi nimi Fin-air  ;D

Teroman

Vs: Finnairin lakko

FIN RyaN Air
 ::)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Finnairin lakko


   Kyllä se taitaa näin olla. Vielä kun lopetetaan tuo kannattamaton juustorahti venäjälle, niin saadaan suomi suht koht kondikseen ;D

Täysin samaa mieltä. Eikö kannattas sinunkin munas pestä ennen vennäälle menoa?  ;D Elä hyvä mies sitä sissijuustoa ennää sinne rahtaa.

   Kertaakaan en ole itärajaa ylittänyt, enkä ylitä. Mulla ei oo mitään ryssävihaa, mutta mun puolesta net saa olla aivan rauhassa.  ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Finnairin lakko
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
---lomalennot lennetään koko lakon ajan.Reittilentoja perutaan.

simmo

  • Vieras
Vs: Finnairin lakko



   Kertaakaan en ole itärajaa ylittänyt, enkä ylitä. Mulla ei oo mitään ryssävihaa, mutta mun puolesta net saa olla aivan rauhassa.  ;D
[/quote]-ihanko totta,etkö edes uteliaisuuttas?Kyllä minä olen käynyt 4-kertaa,mutta en tällä vuosituhannella,eikä kyllä mielikään pahemmin sinne tee. :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Lennot...
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
---lomalennot lennetään koko lakon ajan.Reittilentoja perutaan.

Katsotaan nyt... lennetäänkö  :P :P :P

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Finnairin lakko
Sieltä Riikasta on kai lähiaikoina perusteilla reittejä kauko-itäänkin, finnair taitaa todella olla tienhaarassa. :) :)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Lennot...
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
---lomalennot lennetään koko lakon ajan.Reittilentoja perutaan.

Katsotaan nyt... lennetäänkö  :P :P :P

Kyllä siellä on nyt valtioomistuksesta vastaavana ministerinä se lukutaitoinen jolla ei ole kirjoitustaitoa. Valtion kannataisi vaikka lahjoittaa Finnair aeroflotille. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

minä-itte

  • Vieras
Vs: Lennot...
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
---lomalennot lennetään koko lakon ajan.Reittilentoja perutaan.

Katsotaan nyt... lennetäänkö  :P :P :P

Finnairin tarjoilijapiiat kulkevat paperimiesten (Jouko Ahosen) viitoittamaa tietä kortistoon.

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Lennot...
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
---lomalennot lennetään koko lakon ajan.Reittilentoja perutaan.

Katsotaan nyt... lennetäänkö  :P :P :P

Jupilee,  lakko laajenee, maa- ja huoltopalveluja ei enää anneta muillekaan yhtiöille.

Jos lakko loppuu noin viikon kuluessa, niin pääsette Kp:sta eroon pariksi viikoksi.

Tämän, jos minkään pitäisi vauhdittaa neuvotteluja

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Finnairin lakko


   Kyllä se taitaa näin olla. Vielä kun lopetetaan tuo kannattamaton juustorahti venäjälle, niin saadaan suomi suht koht kondikseen ;D

Täysin samaa mieltä. Eikö kannattas sinunkin munas pestä ennen vennäälle menoa?  ;D Elä hyvä mies sitä sissijuustoa ennää sinne rahtaa.

   Kertaakaan en ole itärajaa ylittänyt, enkä ylitä. Mulla ei oo mitään ryssävihaa, mutta mun puolesta net saa olla aivan rauhassa.  ;D

venäjä kiittää ja tarvitsemmahan tääl junttinetisä yhden luuseri kääkän joka kuvittelee itsestänsä liikoja ja elää muuten harhaisessa omasa maailmassaan ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Finnairin lakko
Yhtenä Finnairin omistajista minua huolettaa lakko jonkin verran,mutta kustannuksia on pakko alentaa teki ay-liike mitä tahansa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Finnairin lakko
Yhtenä Finnairin omistajista minua huolettaa lakko jonkin verran,mutta kustannuksia on pakko alentaa teki ay-liike mitä tahansa.

kustannukset alenee ko myyrään firma jollekin joka sen vielä huolii 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?