Lainaus käyttäjältä: landehande - 05.12.10 - klo:18:49Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.12.10 - klo:13:37Uhkailet siis . Sehän sulta käy . Kattos pari vuotta sitten mulle ilmoitettiin että olen boikotissa koska kieltäidyin yhden tilan lomituksista . Onneks osataan vähän muutakin joten suurta haittaa ei tuosta ole ollut , päin vastoin . On tietysti mukava leikkiä suurta johtajaa sinunkin mutta kannattaa aina muistaa ken toiselle kuoppaa kaivaa hän itse siihen lankee .Kuopan reunalla oletkin . Ei, vaan: '' Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa!'' sano suntio. Sorkkis kuopassa, meikä reunalla . Kyllä mää kiipesin siitä kuopasta ylös . Mää luulen et .... ::)teitille muutamille ollaan pikkusen kiukkuisia mutta mitäs siitä . Sanoin meinaan kun siasapuu pyydettiin et toi boikotti on nyt päällänsä joten enpäs taida tulla .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.12.10 - klo:13:37Uhkailet siis . Sehän sulta käy . Kattos pari vuotta sitten mulle ilmoitettiin että olen boikotissa koska kieltäidyin yhden tilan lomituksista . Onneks osataan vähän muutakin joten suurta haittaa ei tuosta ole ollut , päin vastoin . On tietysti mukava leikkiä suurta johtajaa sinunkin mutta kannattaa aina muistaa ken toiselle kuoppaa kaivaa hän itse siihen lankee .Kuopan reunalla oletkin . Ei, vaan: '' Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa!'' sano suntio. Sorkkis kuopassa, meikä reunalla .
Uhkailet siis . Sehän sulta käy . Kattos pari vuotta sitten mulle ilmoitettiin että olen boikotissa koska kieltäidyin yhden tilan lomituksista . Onneks osataan vähän muutakin joten suurta haittaa ei tuosta ole ollut , päin vastoin . On tietysti mukava leikkiä suurta johtajaa sinunkin mutta kannattaa aina muistaa ken toiselle kuoppaa kaivaa hän itse siihen lankee .Kuopan reunalla oletkin .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.12.10 - klo:18:55Lainaus käyttäjältä: landehande - 05.12.10 - klo:18:49Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.12.10 - klo:13:37Uhkailet siis . Sehän sulta käy . Kattos pari vuotta sitten mulle ilmoitettiin että olen boikotissa koska kieltäidyin yhden tilan lomituksista . Onneks osataan vähän muutakin joten suurta haittaa ei tuosta ole ollut , päin vastoin . On tietysti mukava leikkiä suurta johtajaa sinunkin mutta kannattaa aina muistaa ken toiselle kuoppaa kaivaa hän itse siihen lankee .Kuopan reunalla oletkin . Ei, vaan: '' Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa!'' sano suntio. Sorkkis kuopassa, meikä reunalla . Kyllä mää kiipesin siitä kuopasta ylös . Mää luulen et .... ::)teitille muutamille ollaan pikkusen kiukkuisia mutta mitäs siitä . Sanoin meinaan kun siasapuu pyydettiin et toi boikotti on nyt päällänsä joten enpäs taida tulla . Mitäs sitä tuli töpeksittyä kun boikotti iski?
Jos nyt vielä kerran, Sorkkis, lyödään hyvän kinan jälkeen sovinnon kättä päälle. Mää luavutan kun sää hävisit! On sentään niin mukavaa juoda munkkikaffeet kosken teepeessä sun piikkiis.
Lainaus käyttäjältä: landehande - 05.12.10 - klo:19:52Jos nyt vielä kerran, Sorkkis, lyödään hyvän kinan jälkeen sovinnon kättä päälle. Mää luavutan kun sää hävisit! On sentään niin mukavaa juoda munkkikaffeet kosken teepeessä sun piikkiis. Jaa et kumpi hävis Lyödään kättäpäälle , mulle sopii. Käy vaan teepeessä mun piikkiin kaffeella.
Viimeksi muokattu: 05.12.10 - klo:20:22 kirjoittanut landehande
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.12.10 - klo:17:32Lainaus käyttäjältä: mah - 05.12.10 - klo:17:17Joo. Kauheeta kattoo kun kollit painii. Lande Hoo (Lieneekö sukua Iso Hoolle? ) varmaan kohta huomaa, että sorkkiksen kanssa väittely on yhtä hedelmällistä kuin pään seinään hakkaus. Sorkkis on niin kova jätkä. Jää teräsmies kakkoseksi. Sorkkis voi vaikka "hitsata" teräsmiestä kakkoseen. Onko se lintu vai lentokone , ei vaan Teräsmies huoltoon tulossa . Tulee hetkiä, kun on paras ettei sano, tai siis kirjoita, yhtään mitään.....
Lainaus käyttäjältä: mah - 05.12.10 - klo:17:17Joo. Kauheeta kattoo kun kollit painii. Lande Hoo (Lieneekö sukua Iso Hoolle? ) varmaan kohta huomaa, että sorkkiksen kanssa väittely on yhtä hedelmällistä kuin pään seinään hakkaus. Sorkkis on niin kova jätkä. Jää teräsmies kakkoseksi. Sorkkis voi vaikka "hitsata" teräsmiestä kakkoseen. Onko se lintu vai lentokone , ei vaan Teräsmies huoltoon tulossa .
Joo. Kauheeta kattoo kun kollit painii. Lande Hoo (Lieneekö sukua Iso Hoolle? ) varmaan kohta huomaa, että sorkkiksen kanssa väittely on yhtä hedelmällistä kuin pään seinään hakkaus. Sorkkis on niin kova jätkä. Jää teräsmies kakkoseksi. Sorkkis voi vaikka "hitsata" teräsmiestä kakkoseen.
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.12.10 - klo:20:07Lainaus käyttäjältä: landehande - 05.12.10 - klo:19:52Jos nyt vielä kerran, Sorkkis, lyödään hyvän kinan jälkeen sovinnon kättä päälle. Mää luavutan kun sää hävisit! On sentään niin mukavaa juoda munkkikaffeet kosken teepeessä sun piikkiis. Jaa et kumpi hävis Lyödään kättäpäälle , mulle sopii. Käy vaan teepeessä mun piikkiin kaffeella.
Ihanaa kun sovitte söpön riitanne
Joo tää on hyvä keskustelukanava,välillä keittää yli mutta sitten järkiinnytään ja osataan löysätä
Mutta kumpi voitti? Vaiko kampiko? Meinaan tuon landehanden verkun? Ja kukaan ei edes kuollut, tai joutunut banniin vai banniiniin vai banaaniin... Tämä viittaa siihen, että seuraa vielä "EKP 2; sorkkiksen koston ja landehanden pojan paluu..."