Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe EKP ....  (Luettu 12006 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: EKP ....
Kun on tarpeeks knöölejä ja mikinlangan pätkiä ristiin rastiin, niin siitä tulee nykytaiteen näköistä.  Pikku vihje sivupisnekselle!  :)

No empäs tiijä . Mutta Farmari kävi hitsaustyön noutamassa ja maksoi käteisellä . Kiitokset sain ja rahaa jonka vien paikallisees kauppaan , olutta ostan .  :)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: EKP ....
Kun on tarpeeks knöölejä ja mikinlangan pätkiä ristiin rastiin, niin siitä tulee nykytaiteen näköistä.  Pikku vihje sivupisnekselle!  :)

No empäs tiijä . Mutta Farmari kävi hitsaustyön noutamassa ja maksoi käteisellä . Kiitokset sain ja rahaa jonka vien paikallisees kauppaan , olutta ostan .  :)

Ai, pimmetä tuloako ilman kuittia?     :o

JoHaRa

  • Vieras
Vs: EKP ....
Miten muuten on. Jos hoitaa itse sorkat ja tulee siitä lehmien kanssa tyytyväiseksi niin onko se sitä itsetyydytystä  ???

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: EKP ....
Miten muuten on. Jos hoitaa itse sorkat ja tulee siitä lehmien kanssa tyytyväiseksi niin onko se sitä itsetyydytystä  ???

Maksalaatikkoa syöneenä ryhtyy sorkkia hoitamaan, ja laikka iskee kipinää, niin siinä tapahtuu itsesytyntä, kun perseeseen lyö takatulen.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: EKP ....
Miten muuten on. Jos hoitaa itse sorkat ja tulee siitä lehmien kanssa tyytyväiseksi niin onko se sitä itsetyydytystä  ???

Maksalaatikkoa syöneenä ryhtyy sorkkia hoitamaan, ja laikka iskee kipinää, niin siinä tapahtuu itsesytyntä, kun perseeseen lyö takatulen.

Tulen loisteessa on hyvä tehdä töitä, on valoa eivätkä sormet palele  ???

sorkkis

  • Vieras
Vs: EKP ....
Kun on tarpeeks knöölejä ja mikinlangan pätkiä ristiin rastiin, niin siitä tulee nykytaiteen näköistä.  Pikku vihje sivupisnekselle!  :)

No empäs tiijä . Mutta Farmari kävi hitsaustyön noutamassa ja maksoi käteisellä . Kiitokset sain ja rahaa jonka vien paikallisees kauppaan , olutta ostan .  :)

Ai, pimmetä tuloako ilman kuittia?     :o
Kyllä mää kuitin kirjoitin . Ei tässä lampaanlihaa myydä .  8) 8)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: EKP ....
Täälläpäs on varsinainen catfight  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

mah

  • Vieras
Vs: EKP ....
Joo. Kauheeta kattoo kun kollit painii. :'( Lande Hoo (Lieneekö sukua Iso Hoolle? ???) varmaan kohta huomaa, että sorkkiksen kanssa väittely on yhtä hedelmällistä kuin pään seinään hakkaus. :'( Sorkkis on niin kova jätkä. Jää teräsmies kakkoseksi. Sorkkis voi vaikka "hitsata" teräsmiestä kakkoseen. :'(

sorkkis

  • Vieras
Vs: EKP ....
Joo. Kauheeta kattoo kun kollit painii. :'( Lande Hoo (Lieneekö sukua Iso Hoolle? ???) varmaan kohta huomaa, että sorkkiksen kanssa väittely on yhtä hedelmällistä kuin pään seinään hakkaus. :'( Sorkkis on niin kova jätkä. Jää teräsmies kakkoseksi. Sorkkis voi vaikka "hitsata" teräsmiestä kakkoseen. :'(

Onko se lintu vai lentokone , ei vaan Teräsmies huoltoon tulossa .  8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Poooooooohoooooojanmaa...
Joo. Kauheeta kattoo kun kollit painii. :

Eiks se oo jossain oikeen maan tapa  ;D ;D ;D

mah

  • Vieras
Vs: EKP ....
Joo. Kauheeta kattoo kun kollit painii. :'( Lande Hoo (Lieneekö sukua Iso Hoolle? ???) varmaan kohta huomaa, että sorkkiksen kanssa väittely on yhtä hedelmällistä kuin pään seinään hakkaus. :'( Sorkkis on niin kova jätkä. Jää teräsmies kakkoseksi. Sorkkis voi vaikka "hitsata" teräsmiestä kakkoseen. :'(

Onko se lintu vai lentokone , ei vaan Teräsmies huoltoon tulossa .  8)
Tulee hetkiä, kun on paras ettei sano, tai siis kirjoita, yhtään mitään..... :'( ;D ??? :'(

mah

  • Vieras
Vs: Poooooooohoooooojanmaa...
Joo. Kauheeta kattoo kun kollit painii. :

Eiks se oo jossain oikeen maan tapa  ;D ;D ;D
Joo. :'( Sorkkis ja kosken kollit. Kuka on kingi? Asiaa!Asiaa! Sieltä se kepukin slouganinsa keksi, vintiöistä... :'(

sorkkis

  • Vieras
Vs: Poooooooohoooooojanmaa...
Joo. Kauheeta kattoo kun kollit painii. :

Eiks se oo jossain oikeen maan tapa  ;D ;D ;D
Joo. :'( Sorkkis ja kosken kollit. Kuka on kingi? Asiaa!Asiaa! Sieltä se kepukin slouganinsa keksi, vintiöistä... :'(
Kosken kollit ? Ei täällä sellaisia ja jos niin turpiin vaan perkeleesti .  8)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: EKP ....
Uhkailet siis . Sehän sulta käy . Kattos pari vuotta sitten mulle ilmoitettiin että olen boikotissa koska kieltäidyin yhden tilan lomituksista . Onneks osataan vähän muutakin joten suurta haittaa ei tuosta ole ollut , päin vastoin .

On tietysti mukava leikkiä suurta johtajaa sinunkin mutta kannattaa aina muistaa ken toiselle kuoppaa kaivaa hän itse siihen lankee .

Kuopan reunalla oletkin .  ;D ;D ;D ;D



Ei, vaan: '' Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa!'' sano suntio.  Sorkkis kuopassa, meikä reunalla  ;D.

Viimeksi muokattu: 05.12.10 - klo:18:52 kirjoittanut landehande

sorkkis

  • Vieras
Vs: EKP ....
Uhkailet siis . Sehän sulta käy . Kattos pari vuotta sitten mulle ilmoitettiin että olen boikotissa koska kieltäidyin yhden tilan lomituksista . Onneks osataan vähän muutakin joten suurta haittaa ei tuosta ole ollut , päin vastoin .

On tietysti mukava leikkiä suurta johtajaa sinunkin mutta kannattaa aina muistaa ken toiselle kuoppaa kaivaa hän itse siihen lankee .

Kuopan reunalla oletkin .  ;D ;D ;D ;D



Ei, vaan: '' Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa!'' sano suntio.  Sorkkis kuopassa, meikä reunalla  ;D.
Kyllä mää kiipesin siitä kuopasta ylös . Mää luulen et ....  ::) ::)teitille muutamille ollaan pikkusen kiukkuisia mutta mitäs siitä .  ;D ;D ;D ;D ;D

Sanoin meinaan kun siasapuu pyydettiin et toi boikotti on nyt päällänsä joten enpäs taida tulla .  ;D ;D ;D ;D