Tilanne korjaantuisi jos sorkkis ottaisi viinaa vähemmän ja Landehande seleeniä enemmän 
Ei mul ol halvausta! 
Kuules runkkari . Luomutuet on suuremmat kuin muilla ja se on toisilta pois . Leiki sinä vaan suurta vaikuttajaa mutta kun toiminta alkaa on esinahalla enemmän järkee kuin sinulla .
Laiskat toisten töistä paruu , etenkin Landehookana , pelle mikä pelle .

Ilmeisesti osu niinku ihon alle? 
Minust luomutuki on ihan ok, vaikka itse luomusta oonkin mitä mieltä tahansa niin ei se joka jätkältä onnistu. Vähänkun onnistunut suorakylvö 
Miks Landehoo parkuu toisten töitten tekemisistä . Ilmatteeksko pitäis tehdä vai ?
Olen tavannut hyviä luomutuottajia joiden kanssa työt ja laskutus sujuu hyvin . Landehoo kaltaisia parkujia on myöskin tullut
vastaan . Mitä niistä .
En mä mitään itseni puolesta paru. Leikkaan omien elukoitteni sorkat itse, mutta kun sanoit: ''En saa katos mitään tukia joten...'' , niin lempeämielisinkin ja hyvätahtoisinkin repeää puolustamaan arvokkaiden kanssaveljien mainetta ja kunniaa kaikenmaailman hyväksikäyttäjiä vastaan. Alapään nimittelyt vain osoittavat opponentin huonoa omaatuntoa ja hyvien puolustusten puutetta.
Ahaa . En saa mitään tukia , mistä asiakkaat saavat rahaa en pidä lukua . Pikkusen kummastuttaa toi sun piikittelys . Olen ammatinharjoitta enkä tule sulta mitään kyselemään .
Mitä tulee tohon lainan saantiin niin josta aika ajoin huomauttelet voin todeta etten missään listalla ole ollut mutta asikastiedon kautta löytyy yhtä sun toista . Älä pelkää en minä paljasta . 
En minä sun tietojas kaipaakkaan, ei sun tarvitse niitä paljastaa. En käytä sorkanleikkaajia.
Minun luottotietoihini sinä, lörppasuu, et pääse ja vaikka pääsisitkin, niin niissä ei ole sinulle mitään mielenkiintoista.
On lapsellista väittää, että on tietoa toisten luottotiedoista. Pankkisalaisuuksien haltioiden ehdotomiin vaatimuksiin kuuluu, ettei edes saa korjata vääriä tietoja ulkopuolisille. Vaikuttaa, että jos sinulla on pääsy muiden luottotietoihin, niin teit juuri pankkisalaisuusrikoksen, josta on enimmäisrangaistuksena ehdotonta vankeutta kuusi vuotta.
Vaan kun olet itse niin kovan tökkimään, niin huvittaa kun vedät herneen nenään kohta kun vähän sinua kutittelee. Muista nyt vaan kuka ne sorkat kasvattaa ja kuka ne saa kumarrellen leikkata!