Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Linnan juhlat  (Luettu 12287 kertaa)

ristoreipas

• Vieras
Linnan juhlat
Tämä joutava historiallinen dinosauruksen jäänne pitäisi jo lopettaa . Tasavaltainen Suomi haluaa yhä leikkiä yhden päivän vuodessa kuningaskuntaa lähes samojen naamojen kanssa . Akat tuhlaa rahoja pukeutumiseen ja kolttuja  rahdataan jopa ulkomailta asti yhtä juhlaa varten. Pingviini-puku on sentään pysynyt muodissa mutta pukuun  kuuluu olennaisesti joulukuusen koristelu.  >:(

Säästyneet rahat voisi lahjoittaa vähävaraisille takarivin ihmisille ja pitää itsenäisyysjuhlat heille.. samalla rahalla  saa perusaterian lisukkeilla huomattavasti suuremalle porukalle. 

JoHaRa

• Vieras
Vs: Linnan juhlat
Kyllä siitä nyt pari miljoonaa kannattaa maksaa että näkee onko Tanja edelleen iskussa  :D

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Kyllä minä ainakin kutsuille pyrkisin, jos tämä herra olisi valittu suomen pressaksi  ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Eikä pitäisi lopettaa  >:( Ihan mahtavaa arvostella pukuja jne kaverien kanssa  :) Linnan juhlat ja Tuntematon kuuluu Itsenäisyyspäivään kuin nyrkki persiiseen! Kuoharia kyytipokana ja tuntikausien tv-maraton JES   :-*
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

mah

• Vieras
Eikä pitäisi lopettaa  >:( Ihan mahtavaa arvostella pukuja jne kaverien kanssa  :) Linnan juhlat ja Tuntematon kuuluu Itsenäisyyspäivään kuin nyrkki persiiseen! Kuoharia kyytipokana ja tuntikausien tv-maraton JES   :-*
Väinölinnan juhlat...sekin on jo kuollut.  :'( Miksi itsenäisyyspäivänä kukaan haluaisi olla nyrkki perseessä? ??? :'( Kuohaviiniä kun juo pullon suusta, niin tulee nenästä sitä vaahtoa. Inhaa. :'(

JoHaRa

• Vieras
Väinölinnan juhlat...sekin on jo kuollut.  :'( Miksi itsenäisyyspäivänä kukaan haluaisi olla nyrkki perseessä? ??? :'( Kuohaviiniä kun juo pullon suusta, niin tulee nenästä sitä vaahtoa. Inhaa. :'(

Sota-aikana Muna-armeijan solttupojille tarjoiltiin panssarinyrkkiä persiiseen ja rohkeimmille päin pleksiä  ??? Ehkä tämä Cyrntnyn nyrkkitradition alkulähde on juonnettu noista ajoista/tunnelmista  ???

Teroman

http://www.youtube.com/watch?v=FmkviyOmh0I
 :o

Moniko sai kutsun linnaan tai mitalin rintaan ?

ristoreipas

• Vieras

http://www.youtube.com/watch?v=FmkviyOmh0I
 :o

Teroman vei ajatukseni  :D
. Ajattelin  juuri tätä  kun herrat ne vaan juhlii ja "juhlat ne heiltä käy " ja Sven Tuuva se pistää koljonvirran sillalla vihulaista jokeen.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
[/quote]

Mun tytär sai kutsun pressan linnan juhliin nyt itsenäisyyspäivänä.

Voi näkyä telkkarissa, täytyy tiirailla tarkkaan.
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

• Vieras

[/quote]

OOOOOOO . Kenen kanssa olet tehnyt hänet .  ::) ::) ::)

JoHaRa

• Vieras

[/quote]
Luulen että ihmisnaisen. Oot ehkä nähnyt joskus sellaisista kuvia  ???

sorkkis

• Vieras

Luulen että ihmisnaisen. Oot ehkä nähnyt joskus sellaisista kuvia  ???
[/quote]Pjerkele . Sää olet JoHaRa viiiisaaaassss !!!!! . Vielä ihmiseksi sut kun saaraan niin riemu repee .  :D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
On muuten tosi juttu tuo tällä kertaa.  :D
Kui mää ain olen paras?

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
siis ihmiseksi saanti vai?     vai se toinen?            yks tuttu käväs tuolla jo vuonna elvis ja sanoi että silloin paikka oli kyllä yliarvostettu!   hirmu kuuma ja ruoka mitä sattuu ja ahasta!       ei paljoa välittäis tonne männä!                ja mitä seuraaa? ::)                tavja höttöpäivää ja se arajärvi kuin ....... olkoon, hällä väliä!

JoHaRa

• Vieras
On muuten tosi juttu tuo tällä kertaa.  :D

Saatan jopa uskoa. Onko vormussa  ???