Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe POHJOISEN TUET POIS!  (Luettu 33374 kertaa)

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: POHJOISEN TUET POIS!
Riita poikki pukarit. Eiköhän se oo just niinku subtsätissä on kerrottu. "Navettahommien päälle on vielä tehtävä ne peltotyötkin kotieläintilalla"...johon mahtava etelän ylemmystö osasi kertoa seuraavaa: "Mitä ihmettä ne peltotyöt karjatilalliselle kuuluu"

THE END

Täysin offtopic, mutta sanottava oli kun siltä tuntu...
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: POHJOISEN TUET POIS!

Fendt helpompi myydä kuin pihasta navetta
 ::)


Saa siitä ainakin omansa pois jollakinlailla, päinvastoin kuin navetasta ...

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: POHJOISEN TUET POIS!

Fendt helpompi myydä kuin pihasta navetta
 ::)


Saa siitä ainakin omansa pois jollakinlailla, päinvastoin kuin navetasta ...

jos ny muistetaan niin fenttimiehelt meni navetta ja fentit ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: POHJOISEN TUET POIS!

Fendt helpompi myydä kuin pihasta navetta
 ::)


Saa siitä ainakin omansa pois jollakinlailla, päinvastoin kuin navetasta ...

jos ny muistetaan niin fenttimiehelt meni navetta ja fentit ;D

  Kaatoiko ventit navetan vai navetta ventit..

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: POHJOISEN TUET POIS!

Fendt helpompi myydä kuin pihasta navetta
 ::)


Saa siitä ainakin omansa pois jollakinlailla, päinvastoin kuin navetasta ...

jos ny muistetaan niin fenttimiehelt meni navetta ja fentit ;D

  Kaatoiko ventit navetan vai navetta ventit..

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=9556.0 ;D tuolt päätelköhön itsekukin ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: POHJOISEN TUET POIS!
Riita poikki pukarit. Eiköhän se oo just niinku subtsätissä on kerrottu. "Navettahommien päälle on vielä tehtävä ne peltotyötkin kotieläintilalla"...johon mahtava etelän ylemmystö osasi kertoa seuraavaa: "Mitä ihmettä ne peltotyöt karjatilalliselle kuuluu"

THE END

Täysin offtopic, mutta sanottava oli kun siltä tuntu...

Siinä toinen tosikko. Mihin tätä palstaa tarvitaan jos ei keskusteluun? Eri merkkiset traktorit ovat jokaisen maanviljelijänaapurin jokapäiväistä sosiaalikanssakäymisruokaa. 

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: POHJOISEN TUET POIS!
Riita poikki pukarit. Eiköhän se oo just niinku subtsätissä on kerrottu. "Navettahommien päälle on vielä tehtävä ne peltotyötkin kotieläintilalla"...johon mahtava etelän ylemmystö osasi kertoa seuraavaa: "Mitä ihmettä ne peltotyöt karjatilalliselle kuuluu"

THE END

Täysin offtopic, mutta sanottava oli kun siltä tuntu...

Siinä toinen tosikko. Mihin tätä palstaa tarvitaan jos ei keskusteluun? Eri merkkiset traktorit ovat jokaisen maanviljelijänaapurin jokapäiväistä sosiaalikanssakäymisruokaa. 

No tosikkoohan minusta nyt ei saa ees kirveen kanssa voissa paistamalla!  ;D
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: POHJOISEN TUET POIS!


No tosikkoohan minusta nyt ei saa ees kirveen kanssa voissa paistamalla!  ;D
[/quote]

 No mnähän se nyt kai olen se ensimmäinen tosikko,mutta kyllä minä katson sen oman merkin kehumisen ilman mitään sen kummemmin perustelua vähän kakaramaiselta.
 Ei ne hinnanerot ole oikein suuria eikä saatavuudessakaan ole paljon eroa niin minusta jokainen saa ajaa millä lystää,jos muut eivät kerran tajua kuinka hyvä merkki on kellekin osunut niin tarvitseeko sitä jatkuvasti tuoda esille..

Jakari

  • Vieras
Vs: POHJOISEN TUET POIS!
Eihän tällä ole mitään tekemistä otsikon kanssa, mutta jatketaan. Olen kierrellyt useampaan kertaan ( uskoisin, että täällä kirjoittelevista moni muukin ) silloin tällöin jokaisen merkin korjaamoilla, ja kaikista löytyy purettuja perusteellisessa remontissa olevia koneita. On vain niin, että huolellisella käyttäjällä kestää kone kuin kone - huonolla ei mikkään. Liekkö enään muuta omaa tuotantoa kuin merkki. Loppu samoista palikoista kasattu.
=sosiaalikanssakäymisruokaa (hyvä termi)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: POHJOISEN TUET POIS!

 No mnähän se nyt kai olen se ensimmäinen tosikko,mutta kyllä minä katson sen oman merkin kehumisen ilman mitään sen kummemmin perustelua vähän kakaramaiselta.
 Ei ne hinnanerot ole oikein suuria eikä saatavuudessakaan ole paljon eroa niin minusta jokainen saa ajaa millä lystää,jos muut eivät kerran tajua kuinka hyvä merkki on kellekin osunut niin tarvitseeko sitä jatkuvasti tuoda esille..


Olen kanssasi samaa mieltä. Toisaalta, jos on omaan merkkiin niin tyytyväinen, niin viitsisinkö sitä iloa muille suoda, tapelkoon omilla merkeillään. Jos kohdalle sattuisi huonoja koneita, niin takuuvarmasti merkki vaihtuisi.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: POHJOISEN TUET POIS!


No tosikkoohan minusta nyt ei saa ees kirveen kanssa voissa paistamalla!  ;D

 No mnähän se nyt kai olen se ensimmäinen tosikko,mutta kyllä minä katson sen oman merkin kehumisen ilman mitään sen kummemmin perustelua vähän kakaramaiselta.
 Ei ne hinnanerot ole oikein suuria eikä saatavuudessakaan ole paljon eroa niin minusta jokainen saa ajaa millä lystää,jos muut eivät kerran tajua kuinka hyvä merkki on kellekin osunut niin tarvitseeko sitä jatkuvasti tuoda esille..
[/quote]

Kyllä palstalla myös perusteellaan näkemyksiä. Siten voidaan puhua kokemuksista, jotka taas ovat perusteltuja.  Jos tilalla on jostakin merkistä ja sen eri malleista esim kuudenkymmenen vuoden ja kymmensien- jopa satojentuhansien tuntien kokemus, niin siinä on pohjaa kehuskella rinta rottingilla. Aina on palstalla uusia lukijoita, joiden pitää saada kuulla mikä merkki on paras. Pikkuisen kakaramaisuutta tämmöisellä palstalla pitääkin olla; keskustelu saadaan värikkääksi ja asiat peuhataan pohjamutia myöden. Samalla voidaan siinä sivussa katsoa nimimerkin syvempään sielunelämään: 'sinä olet tosikko'!

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: POHJOISEN TUET POIS!
Tuollaisella yhdenmerkin miehellä ei ole kokemusta kuin yhdestä merkistä. Ne joilla on useampaa merkkiä on jonkinverran vertailupohjaakin.
Mystinen kesälaatumies

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: POHJOISEN TUET POIS!
Tuollaisella yhdenmerkin miehellä ei ole kokemusta kuin yhdestä merkistä. Ne joilla on useampaa merkkiä on jonkinverran vertailupohjaakin.
  Heko heko,ettei van LH-stakin löydy sitä tosikkoa,itse en ymmärrä perusteluksi jotain ylivoimaa ja muuta sellaista..
 ihmettelen jos jollain on 60 vuoden kokemus jostain merkistä,näitten merkkien arvostus on minunkin muistin mukaan muuttunut aika lailla,ja monta on kadonnutkin.
  Jotenkin tuntuu että ennen kun firmat olivat pienempiä ja vaikka jotain sukuyrityksiä niin sitä laatuakin pidettiin vähän niinkuin kunnia-asiana mutta nykyäänhän se homma on noitten pörssimiesten käsissä jotka yrittävät sada vain mahdolisimman suren tuloksen sijoitukselleen.
  Itse en lähde moittimaan mitään merkkiä,ostan minkä parhaaksi näen ja minkä tunnen,tässä torpassa on se 60 vuotta ollut sinisestä punaisen ja keltaruskean kautta noita härveleitä,nyt 85-vuodesta on ostokset siirtyneet vihreisiin(ei keltavanteisiin),ja olen ollut ainakin tähän saakka täysin tyytyväinen valintaani,ja sanotaan nyt sitten vielä että toistaiseksi,etten nyt ole mikään merkkifanaatikko.
  Ai niin ,sitten tässä jutussahan oon vielä tää firmojenkin edustuksien vaihtelu,aikoinaan yks vanhan hankkijan myyntimies mollasi vallua sillä perusteella että eihän suomalaisella viljelijällä ole mitään velkaa suomalaisele kommarille,että sen takia pitäs valmettia ostaa,sitten kun se hankkia sai sen edustuksen niin ei siitä puhuttu mitään.

 No,pojat tapelkaa saatte tupakkaa sanottiin joskus ennenvanhaan..
 Löytyy muuten se Ferkkukintuolta riihestä,vm.51 TF20..että terveisiä luomumiehelle..

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: POHJOISEN TUET POIS!
landehandella menöö nyt nuo lainaukset vähän kelle saattuu ja keltä sattuu ^^
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...