Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sekopäitten sivut  (Luettu 5735 kertaa)

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Sekopäitten sivut
Näinhän se on, luonnonolot on tukenamme. Vanha sanantapahan on että, " Tulis kylmä talvi ja tappais köyhät.."

tukena ovat veronmaksajien rahat

annetaan ne niiden lisäksi jotka nämä seurueet ovat vohkineet ja pääosa
on postitettu kotimaahan ja loput autossa

onneksi uutisten mukaan järjestävät hesassa läksiäisjuhlat ja toivottavat
keväällä takaisin,   niin sitä pitää :P

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Noi Romanian kerjäläiset on aika lievä siirtolaisuuden ilmiö ja uhka meillä.

Me pääsemme aika helpolla moneen muuhun maahan verrattu, esim. Saksassa, Ranskassa ja Italiassa on suuria ongelmia (laittoman) siirtolaisuuden kanssa. Onneksi meidän ankarat luonnonolosuhteet karsii ne innokkaimmat tulokkaat....

kiertelivä nuo seurueet siellä tundallakin ahkerasti viime kesänä :P

tavaroita jotka olivat autoissa eivät poliisit voineet ottaa pois koska
eivät voineet osoittaa niitä varastetuksi >:(

taitaa maavara olla pieni autoissa ja vaunuissa tuon autosaattueen siirtyessä lautalle :D

Tiedän että ovat kiertäneet täällä Tundrallakin ja tiedän hyvin miten niihin suhtautuisin. Väitän yhä että ulkomaalaiset ovat maillä pieni ongelma muihin EU- maihin verrattuna.

kerroppa kaikille miten suhtautuisit,  oletko rasisti, vai suhtaudutko kuten  uskonnon kauppiasiin ::)

Jokaisessa meistä asuu kai se pieni rasisti mutta minä en hyväksy sitä PerSujen populistista rasismia enkä myöskään vasemmistön sinisilmäistä maahanmuuttoa. Mielestäni maahanmuutolle tulee olla hyvät perusteet.

Se raha minkä käytämme maahanmuuttajan elättämiseen maassamme, elättäisimme sillä monta kymmentä tai jopa monta sataa heidän omassa elinympäristössään. Kannatan siis kustannustehokkuutta meidän pakolaisavussa ja maahanmuuttopolitiikassamme. Muistelen kaiholla menneiden vuosikymmenien tiedonantoja siitä kuinka muonta kaivoa olemme saaneet aikaan siellä jossain......

Voi olla että olen siis ajatuksiltani PerSu....

Viimeksi muokattu: 26.11.10 - klo:18:31 kirjoittanut Luomujussi

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Me pääsemme aika helpolla moneen muuhun maahan verrattu, esim. Saksassa, Ranskassa ja Italiassa on suuria ongelmia (laittoman) siirtolaisuuden kanssa. Onneksi meidän ankarat luonnonolosuhteet karsii ne innokkaimmat tulokkaat....

kiertelivä nuo seurueet siellä tundallakin ahkerasti viime kesänä :P

tavaroita jotka olivat autoissa eivät poliisit voineet ottaa pois koska
eivät voineet osoittaa niitä varastetuksi >:(

taitaa maavara olla pieni autoissa ja vaunuissa tuon autosaattueen siirtyessä lautalle :D

Tiedän että ovat kiertäneet täällä Tundrallakin ja tiedän hyvin miten niihin suhtautuisin. Väitän yhä että ulkomaalaiset ovat maillä pieni ongelma muihin EU- maihin verrattuna.

kerroppa kaikille miten suhtautuisit,  oletko rasisti, vai suhtaudutko kuten  uskonnon kauppiasiin ::)

Jokaisessa meistä asuu kai se pieni rasisti mutta minä en hyväksy sitä PerSujen populistista rasismia enkä myöskään vasemmistön sinisilmäistä maahanmuuttoa. Mielestäni maahanmuutolle tulee olla hyvät perusteet.

Se raha minkä käytämme maahanmuuttajan elättämiseen maassamme, elättäisimme sillä monta kymmentä tai jopa monta sataa heidän omassa elinympäristössään. Kannatan siis kustannustehokkuutta meidän pakolaisavussa ja maahanmuuttopolitiikassamme. Muistelen kaiholla menneiden vuosikymmenien tiedonantoja siitä kuinka muonta kaivoa olemme saaneet aikaan siellä jossain......

Voi olla että olen siis ajatuksiltani PerSu....

voi poju, persut haluavat vain loiset pois ja tuskin karvaperseduunarikaan haluaa kaikkia  maahanmuuttajia vapaasti
syömään leipäänsä raksalle ::)

mitä tulee kehitysapuun, niin  viimeisenä vuoikymmenenä  köyhien valtioiden määrä on kaksinkertaistunut,  eikä  ne kaivotkaan toimi enää tai on paskottu kelvottomaksi :P

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Seuratkaas epäilijät säätä tällä viikolla täällä Tundralla. Kovaa pakkasta ja ankaraa tuulta. Ei kai täällä etelän pakolaiset pärjää mutta Tundran asukit ovat tottuneet näihin olosuhteisiin.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta eikös keväällä tullut joku porukka omalla autolla suoraan jostai ukrainasta pakolaiskeskukseen  ja totesivat että taas tultiin kaverien kanssa lomailemaan kaheks kuukaudeks?       ihan kiva ja taas saivat virkamiähet töitä kun piti kirjuuttaa häätämääräys maksulappuin lisäks!

simmo

• Vieras

-meitä on niin vähän,eikä me pystytä elättämään muita,kun ei kunnolla edes itseämme.Ei resurssit riitä.Tuo ilmasto ei kyllä pelota kaikkia.Kysyin eräältä ulkolaiselta,että etkö palele täällä Suomessa hän sanoi,ettei oo pakko olla ulkona,kun sisällä' on lämmintä.Hän viihtyy erinomaisesti.Minä olen vielä sitä polvea,ett

simmo

• Vieras

[/quote].....ei ne pelkää kylmää.Eräski sanoi,ettei kylmä haittaa,kun ei ole pakko olla ulkona >:(

sorkkis

• Vieras

Niin. Toistaiseksi  ;D Ennen kun sieltä alkaa tulla toden teolla nohevia ammattilaisia, taskuvarkaita, ja muita retkuja.

Ehkä suurempi ongelma ovat ne maahan jollain perusteilla asumaan asettuvat siirtolaiset. Esim. Ranskassa ollut jopa suuria mellakoita kun eivät ählämit sopeudu niin suvaitsevaan yhteiskuntaan vaikka heillä taannoisen vallankumouksen perintönä kansalaisten yhdenvertaisuus onkin keskeinen periaate.
On täällä etelässä ongelmia , esim Lappalaiset .  :D

sorkkis

• Vieras
Seuratkaas epäilijät säätä tällä viikolla täällä Tundralla. Kovaa pakkasta ja ankaraa tuulta. Ei kai täällä etelän pakolaiset pärjää mutta Tundran asukit ovat tottuneet näihin olosuhteisiin.

Voi kauheeta . Muuttakaa pois .  ;)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
mun mielest helsinki pitääs täyttää ensi kesänä romanian romaneilla ;D ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

juumassi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kuolema kuittaa univelat.
Näinhän se on, luonnonolot on tukenamme. Vanha sanantapahan on että, " Tulis kylmä talvi ja tappais köyhät.."

tai että " tulis routa ja tappais kerjäläiset."

Aulis Anttila

• Vieras
Stadi...

Eiks se ny jumankekka riitä, että täällä Stadissa velloo tuhatmäärin kepulaisia kerjäläisiä meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - jaloissa ja riesana  ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 27.11.10 - klo:10:08 kirjoittanut Aulis Anttila

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: Stadi...

Eiks se ny jumankekka riitä, että täällä Stadissa velloo tuhatmäärin kepulaisia kerjäläisiä meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - jaloissa ja riesana  ;D ;D ;D

ei vissihin riitä ko noi hymynaamoja kylvät,loppuu au tollojen hymyily ko alkaa romanin nurkissa lymyily ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

somalit hätistää ne maakuntaan sieltä :P

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

somalit hätistää ne maakuntaan sieltä :P

höpöhöpö ensi kesänä nährään hesas ennätysmäärä romaaneita ;D