Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Menekööhän puukauppa  (Luettu 5035 kertaa)

ristoreipas

  • Vieras
Menekööhän puukauppa
vielä kokonaan jumiin ja kuinka pitkäksi aikaa .  ???

talutehnika

  • Vieras
Vs: Menekööhän puukauppa
Arvataan että puoli vuotta on erittäin hiljaista.  :-[ Toisaalta hyvä aika tehdä tarjouksia metsäpalstoista :)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Menekööhän puukauppa
Arvataan että puoli vuotta on erittäin hiljaista.  :-[ Toisaalta hyvä aika tehdä tarjouksia metsäpalstoista :)

Osta peltuva välillä ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Menekööhän puukauppa
Puukauppa on itseasiassa vilkastumassa ja vahvasti !!!!!! Joulukuusia ja klapeja menee  :D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Menekööhän puukauppa
Puukauppa on itseasiassa vilkastumassa ja vahvasti !!!!!! Joulukuusia ja klapeja menee  :D
Mä olen nyt tylynä, hakkuut seis ja välittömästi  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Menekööhän puukauppa
Puukauppa on itseasiassa vilkastumassa ja vahvasti !!!!!! Joulukuusia ja klapeja menee  :D
Mä olen nyt tylynä, hakkuut seis ja välittömästi  :D

Myös hakkuut nakkijonoissa pitäisi lopettaa

3070 E

  • Vieras
Vs: Menekööhän puukauppa
Puukauppa on itseasiassa vilkastumassa ja vahvasti !!!!!! Joulukuusia ja klapeja menee  :D

Hinnatkin olivat kallistuneet kymppitien vieressä lähellä Lietoa parin kymmenen klapin säkki oli kallistunut 5 eurosta kuuteen...  :o

talutehnika

  • Vieras
Vs: Menekööhän puukauppa
Arvataan että puoli vuotta on erittäin hiljaista.  :-[ Toisaalta hyvä aika tehdä tarjouksia metsäpalstoista :)

Osta peltuva välillä ;D

Tarjottelin ostaakin tai koska omistaja ei myy niin tarjosin vaihtokauppaa metsäpalstaan. Ei kauppoja. Istuttakoon sitten metsänsä puulle. Peltoahan kannattaa ostaa koska tulevaisuudessa ruoka on arvossaan. Kuka sen hyödyn korjaa on taas toinen juttu.

talutehnika

  • Vieras
Vs: Menekööhän puukauppa
Puukauppa on itseasiassa vilkastumassa ja vahvasti !!!!!! Joulukuusia ja klapeja menee  :D

Huonohan näitä suhdanteita on ennustaa mutta arvataan että joulukuusikauppa hiljenee kyllä Joulun jälkeen voimakkaasti? Ja ainakin puoleksi vuodeksi tai jopa lähes vuodeksi???

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Menekööhän puukauppa
Puukauppa on itseasiassa vilkastumassa ja vahvasti !!!!!! Joulukuusia ja klapeja menee  :D

Huonohan näitä suhdanteita on ennustaa mutta arvataan että joulukuusikauppa hiljenee kyllä Joulun jälkeen voimakkaasti? Ja ainakin puoleksi vuodeksi tai jopa lähes vuodeksi???

Lyön vetoa että ennusteesi toteutuu. Itse odotan että pääsiäisen seudulla pajunvitsat tekevät hyvin kauppansa, juhannuksena koivuja kaadellaan ja roudataan rapunpieliin lakastumaan  :D

talutehnika

  • Vieras
Vs: Menekööhän puukauppa
Puukauppa on itseasiassa vilkastumassa ja vahvasti !!!!!! Joulukuusia ja klapeja menee  :D

Huonohan näitä suhdanteita on ennustaa mutta arvataan että joulukuusikauppa hiljenee kyllä Joulun jälkeen voimakkaasti? Ja ainakin puoleksi vuodeksi tai jopa lähes vuodeksi???

Lyön vetoa että ennusteesi toteutuu. Itse odotan että pääsiäisen seudulla pajunvitsat tekevät hyvin kauppansa, juhannuksena koivuja kaadellaan ja roudataan rapunpieliin lakastumaan  :D

Sinä osaat katsoa puumarkkinat avarakatseisemmin kuin minä. Selvää markkinamies-asenennetta. Minä oon jumahtanut tukki-pikkutukki-kuitupuu asetelmaan ja klapin hahmottaminen myyntituotteeksi onnistuu enää vaivoin.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Menekööhän puukauppa
Sinä taluteknika olet bisnesmies. Minua bisnesajattelu lähinnä huvittaa  ;D

Pajuista pajupilleihin. Suomenennätys pajupillin valmistuksessa on 36 sekunttia! Kullostaa kovalta. Minun vaatimaton ennätykseni 12-vuotiaana oli 11 sekunttia  ;D Voisiko tämän kaupallistaa, vai onko tämä typerintä ja turhinta maailmassa  :D

ristoreipas

  • Vieras
Vs: Menekööhän puukauppa
Oli tarkoitus myydä aukoksi ostettu pienehkö läntti jotta saisi tuon verohuojennuksen vielä.Tuo palsta on sekametsää ja täysin hoitamaton ja lähes pystyyn riukuuntunut männikköä 60 %ja vähän elinvoimaisempi kuusikkoa 20 %.Seassa aluspuina oleva koivikko taitaa olla jo lahonnut.Metsälle ei ole enää muuta tehtävissä kuin uudistaminen

Harmi vaan kun  kauppa ei ole vielä lainvoimainen etuosto-oikeuksien vuoksi ja pitää odottaa vielä kuukausi.

fote

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 444
Vs: Menekööhän puukauppa
Oli tarkoitus myydä aukoksi ostettu pienehkö läntti jotta saisi tuon verohuojennuksen vielä.Tuo palsta on sekametsää ja täysin hoitamaton ja lähes pystyyn riukuuntunut männikköä 60 %ja vähän elinvoimaisempi kuusikkoa 20 %.Seassa aluspuina oleva koivikko taitaa olla jo lahonnut.Metsälle ei ole enää muuta tehtävissä kuin uudistaminen

Harmi vaan kun  kauppa ei ole vielä lainvoimainen etuosto-oikeuksien vuoksi ja pitää odottaa vielä kuukausi.
verohuojennus on jotain 2-3 euroo motille eli ei oikeastaan yhtään mitään. Muutaman kuukauden kuluttua voit saada vitosen motilta enempi. ;) ;) ;)

rookie

  • Vieras
Vs: Menekööhän puukauppa
Oli tarkoitus myydä aukoksi ostettu pienehkö läntti jotta saisi tuon verohuojennuksen vielä.Tuo palsta on sekametsää ja täysin hoitamaton ja lähes pystyyn riukuuntunut männikköä 60 %ja vähän elinvoimaisempi kuusikkoa 20 %.Seassa aluspuina oleva koivikko taitaa olla jo lahonnut.Metsälle ei ole enää muuta tehtävissä kuin uudistaminen

Harmi vaan kun  kauppa ei ole vielä lainvoimainen etuosto-oikeuksien vuoksi ja pitää odottaa vielä kuukausi.
verohuojennus on jotain 2-3 euroo motille eli ei oikeastaan yhtään mitään. Muutaman kuukauden kuluttua voit saada vitosen motilta enempi. ;) ;) ;)

epäilyttää enemmän kuin vähän että olisi hinnat ylöspäin menossa ainakaan muutamaan kuukauteen.. :-[