Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe onks kukaan lähössä agri-risteilylle?  (Luettu 17274 kertaa)

mikkocu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
mä en oo kattonu veetä..ainaska tätä uuvempaa.
siält sampo-roosenlewin osastolta saa hyviä vinkkejä tehtaan miähiltä,et mitä vois samposta ens syksynä hajoo. ;D
ne tehtaanmiähet kehtaa ne viat tunnustaa(ainaski vanhoista koneista),myyntimiähet vaan kusettaa.. :P

Bonden

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 583
Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
Meneekö se Ruåttiin ?
Tuokaa mulle nuuskaa ;)

Verku

Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
Mistä näitä agriuskovaisia riittää.......? :P

En tiedä, en minä ole tuonne menossa. Voisin kyllä muuten mennä mutta en ehdi/viitsi/jaksa eikä muutenkaan huvita.

Tärkein syy jäi luettelosta pois. Savolaisena (siirto tai ei) voi sanoa en kehtaa..

Joutuu sanomaan että mikään sanonta ei kyllä oo tässä maailmassa vituttanut niin paljon kuin savolaisten, "eipä kehtoo kun....."  >:(

Ei onneksi oo omat tekemiset ollu ikinä saatana kehtaamisesta kiinni.

***** perkele saatana ilta vituiksi pikkujutusta.

 ;D
Kypsä tapaus

Verku

Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
Meillä on apilaan ja Timpan kanssa yhen hengen hytti. Mahutaan kaikki nukkumaan samaan sänkyyn. Keskellä lattiaa on tanko jossa omamyyjä ja apilas esittää tankotanssia norsutangoissa...... Tulee kuumat ja piukat paikat. Tammikuuta odotellessa....NAM!!!!  ;D

Eikö nuo voisi tanssia Timpan tangossa  ;D
Riippuu viinaksien määrästä kuinka tanko toimii.
No onks se teleskooppitanko ny sitten sitä semmosta ***** kestävää materiaalia  ::)

"Ooksä strippari?"

"Eiku mä vaan poistan perseelläni kromia tästä tangosta"

 :D
Kypsä tapaus

mikkocu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
no toiset lähtee risteilylle,toiset lähtee thaimaaseen..mä kuulun noihin ensiksmainittuihin..josmää sit joskus meen sinne kaukoitään?-pitäs mennä sit oikeisiin töihin- ;D

rookie

  • Vieras
Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
Mistä näitä agriuskovaisia riittää.......? :P

hyvin riittää kun palvelu toimii ja hinnat on kohillaan..ei mtn valittamista. Se saattaa näitä foorumeita lueskellessa tuntua että 99 prosenttia ihmisistä on agrivastaisia vaikka todellisuudessa se on tuo 1 prosentti :)

Bentti

  • Vieras
Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
Kyllä agrivastaisia on jo niin paljon, että joutuu kohta lopettamaan koko maatalousmyynnin agrimarket-ketjut,  ilman agria tulee toimeen mainiosti.

myllymäki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 93
Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
2 kertaa on käyty agrimarketissa tänä vuonna ja ostot n. 200€. Se riittää tälle vuodelle taas.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
Meillä on apilaan ja Timpan kanssa yhen hengen hytti. Mahutaan kaikki nukkumaan samaan sänkyyn. Keskellä lattiaa on tanko jossa omamyyjä ja apilas esittää tankotanssia norsutangoissa...... Tulee kuumat ja piukat paikat. Tammikuuta odotellessa....NAM!!!!  ;D

ei kiinnosta mä oon lesbo ja tykkään naisista ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
Mistä näitä agriuskovaisia riittää.......? :P

hyvin riittää kun palvelu toimii ja hinnat on kohillaan..ei mtn valittamista. Se saattaa näitä foorumeita lueskellessa tuntua että 99 prosenttia ihmisistä on agrivastaisia vaikka todellisuudessa se on tuo 1 prosentti :)

kannattaa kysellä hintoja muualtakin kuin agrista.

agri melkein poikkeuksetta kallein.

Verku

Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
Mistä näitä agriuskovaisia riittää.......? :P

hyvin riittää kun palvelu toimii ja hinnat on kohillaan..ei mtn valittamista. Se saattaa näitä foorumeita lueskellessa tuntua että 99 prosenttia ihmisistä on agrivastaisia vaikka todellisuudessa se on tuo 1 prosentti :)

kannattaa kysellä hintoja muualtakin kuin agrista.

agri melkein poikkeuksetta kallein.

Toiset saa alennusta, toiset ei. Siinäpä pulma ja kumpaan porukkaan sattuu kuulumaan.

Kypsä tapaus

rookie

  • Vieras
Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
Mistä näitä agriuskovaisia riittää.......? :P

hyvin riittää kun palvelu toimii ja hinnat on kohillaan..ei mtn valittamista. Se saattaa näitä foorumeita lueskellessa tuntua että 99 prosenttia ihmisistä on agrivastaisia vaikka todellisuudessa se on tuo 1 prosentti :)

kannattaa kysellä hintoja muualtakin kuin agrista.

agri melkein poikkeuksetta kallein.

kylläpä on tullu kyseltyä...itellä viljelyssä perunaa ja mansikkaa joiden viljelypanosten tarjouksissa pärjännyt parhaiten agri.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
Kyllä agrivastaisia on jo niin paljon, että joutuu kohta lopettamaan koko maatalousmyynnin agrimarket-ketjut,  ilman agria tulee toimeen mainiosti.
Minä paranin agri-uskovaisuudesta, kun mulle tällättiin omamyyjä, jonka kanssa ei henkilökemiat suju yhtään  >:( Ei se mitään, vien kuppaset roponi kokonaan toiseen firmaan kostoksi   ;)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
Heh, mulla ei agriin ole edes tiliä ollut ikinä olemassa, eikä se johdu siitä että olisin käteisasiakas. Ei häiritse omamyyjät, eikä mainoslehdet..  ;D
Nothing is Something Worth Doing

Mäksä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: onks kukaan lähössä agri-risteilylle?
Agri on maanmainio maatalouskauppa :) Risteilylle en lähde... pitäis olla yksityishytti/sviitti A luokassa.