Minulla muuten on juuri sama ongelma. Olen antanut itselleni ehdottaa sähköllä ohjattavaa jakajaa pumpun päätyyn, kun painaa nappia niin osa virtauksesta päätyisi toimilaitteelle. Aion kuitenkin ratkaista asian niin että laitan sähköisen ohitusventtiilin kauhan käännön toiseen letkuun ja vapaan paluuletkun säiliöön. Väliin pieni sähköinen venttiilipöytä joka pitäisi vielä löytää.
Viimeksi muokattu: 15.11.10 - klo:17:59 kirjoittanut zetor8045
Kuinka oletta toteuttaneet kauhan kallistimen ohjauksen kun alkuperäistä lisälohkoa ei ole?Kone on 135 kobelco 2001.Tuottoa sais lohkon päästä mut vain silloin kun käyttää muita liikkeitä .Olettako käyttäneet täysiä paineita vai laittaneet paineenalenninta?
Mulla on napit jo vipujen päissä etusormelle ja sähköpoksi ventiilin ohjaukseen. Ventiililohko on pronax:in on\off tyyppinen suljettu . Vaihtoventtiili kävis kai mut taittaa olla tökkivämpi ja siihen tarvii myös sen paineenalennusventtiilin.
Lainaus käyttäjältä: rene - 15.11.10 - klo:17:54Minulla muuten on juuri sama ongelma. Olen antanut itselleni ehdottaa sähköllä ohjattavaa jakajaa pumpun päätyyn, kun painaa nappia niin osa virtauksesta päätyisi toimilaitteelle. Aion kuitenkin ratkaista asian niin että laitan sähköisen ohitusventtiilin kauhan käännön toiseen letkuun ja vapaan paluuletkun säiliöön. Väliin pieni sähköinen venttiilipöytä joka pitäisi vielä löytää. Siis meinaat että ohjaat kauhankäännöllä myös kallistajaa Ei tulis kyllä ees omaan pieneen mieleeni... Nappien tai polkimen kanssa tuo kallistaja olis mukavin ohjata Älkää vaan sitten mitään pomen kallistajia menkö ostamaan ne on kyllä surkeita ja niitten omat kauhatkaan ei aina sovi niihin ja muutenkin laatu on mitä on
Lainaus käyttäjältä: Äyrämöinen - 15.11.10 - klo:09:48Kuinka oletta toteuttaneet kauhan kallistimen ohjauksen kun alkuperäistä lisälohkoa ei ole?Kone on 135 kobelco 2001.Tuottoa sais lohkon päästä mut vain silloin kun käyttää muita liikkeitä .Olettako käyttäneet täysiä paineita vai laittaneet paineenalenninta? Lohon päästä letku kasitoimiselle n 100l läpäsevälle lohkolle. Esiohjaukseen ryöstät kopinalta paineen jakotukista JIS standardin liittimet.. esiohjaus 3/4 sähköohjattu keskiaseto aja b tankkiin varustettuna p porttia haistelevalla täyttöventtiilillä a ja b portistalähteviin letkuihinb vaihtovastaväliin johon paineanturi jonkaliitätä alkuperäiseen johtosarjaan ja ohjausletkut vedät lisälohkolle jonka olet siis ruuvannut puomiselkää. Lisälohkolta tankkipaluu suodaatimelle.. siin suurinpiirtein ... sitten vain säädät täyttöventtiilillä liikenopuden kohdilleen eikä aihudu hirveitä liikenopuksien muutoksia jos vain tuon paineen säädön teet tosin alkuperäinen vasaralohko ois parempi. Jotkut rakentaa tuon pikkupumppulinjaan niin ei koneen omat liikkeet saa ylimääräisiä sätkyjä tosin kallistusta voi joutua odottelemaan..
Viimeksi muokattu: 15.11.10 - klo:22:01 kirjoittanut SKN
Lainaus käyttäjältä: bertsi - 15.11.10 - klo:21:43Lainaus käyttäjältä: Äyrämöinen - 15.11.10 - klo:09:48Kuinka oletta toteuttaneet kauhan kallistimen ohjauksen kun alkuperäistä lisälohkoa ei ole?Kone on 135 kobelco 2001.Tuottoa sais lohkon päästä mut vain silloin kun käyttää muita liikkeitä .Olettako käyttäneet täysiä paineita vai laittaneet paineenalenninta? Lohon päästä letku kasitoimiselle n 100l läpäsevälle lohkolle. Esiohjaukseen ryöstät kopinalta paineen jakotukista JIS standardin liittimet.. esiohjaus 3/4 sähköohjattu keskiaseto aja b tankkiin varustettuna p porttia haistelevalla täyttöventtiilillä a ja b portistalähteviin letkuihinb vaihtovastaväliin johon paineanturi jonkaliitätä alkuperäiseen johtosarjaan ja ohjausletkut vedät lisälohkolle jonka olet siis ruuvannut puomiselkää. Lisälohkolta tankkipaluu suodaatimelle.. siin suurinpiirtein ... sitten vain säädät täyttöventtiilillä liikenopuden kohdilleen eikä aihudu hirveitä liikenopuksien muutoksia jos vain tuon paineen säädön teet tosin alkuperäinen vasaralohko ois parempi. Jotkut rakentaa tuon pikkupumppulinjaan niin ei koneen omat liikkeet saa ylimääräisiä sätkyjä tosin kallistusta voi joutua odottelemaan..Vai JIS-liittimet ja p porttia haisteleva....Ja että vasaralohkolta ottasit paineen kallistimelle. Justjust..... Kolmannen kerran ku luki ton läpi ni oot sää oikeen tekijä mies. Se on muuten JIC......
Lainaus käyttäjältä: SKN - 15.11.10 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: bertsi - 15.11.10 - klo:21:43Lainaus käyttäjältä: Äyrämöinen - 15.11.10 - klo:09:48Kuinka oletta toteuttaneet kauhan kallistimen ohjauksen kun alkuperäistä lisälohkoa ei ole?Kone on 135 kobelco 2001.Tuottoa sais lohkon päästä mut vain silloin kun käyttää muita liikkeitä .Olettako käyttäneet täysiä paineita vai laittaneet paineenalenninta? Lohon päästä letku kasitoimiselle n 100l läpäsevälle lohkolle. Esiohjaukseen ryöstät kopinalta paineen jakotukista JIS standardin liittimet.. esiohjaus 3/4 sähköohjattu keskiaseto aja b tankkiin varustettuna p porttia haistelevalla täyttöventtiilillä a ja b portistalähteviin letkuihinb vaihtovastaväliin johon paineanturi jonkaliitätä alkuperäiseen johtosarjaan ja ohjausletkut vedät lisälohkolle jonka olet siis ruuvannut puomiselkää. Lisälohkolta tankkipaluu suodaatimelle.. siin suurinpiirtein ... sitten vain säädät täyttöventtiilillä liikenopuden kohdilleen eikä aihudu hirveitä liikenopuksien muutoksia jos vain tuon paineen säädön teet tosin alkuperäinen vasaralohko ois parempi. Jotkut rakentaa tuon pikkupumppulinjaan niin ei koneen omat liikkeet saa ylimääräisiä sätkyjä tosin kallistusta voi joutua odottelemaan..Vai JIS-liittimet ja p porttia haisteleva....Ja että vasaralohkolta ottasit paineen kallistimelle. Justjust..... Kolmannen kerran ku luki ton läpi ni oot sää oikeen tekijä mies. Se on muuten JIC......no nytpä tietäjä löytyy jos et tiedä eroa JIS ja JIC meee takas sinne mistä oot tullu ja pysy siellä ... mutsis ....
Lainaus käyttäjältä: bertsi - 15.11.10 - klo:22:25Lainaus käyttäjältä: SKN - 15.11.10 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: bertsi - 15.11.10 - klo:21:43Lainaus käyttäjältä: Äyrämöinen - 15.11.10 - klo:09:48Kuinka oletta toteuttaneet kauhan kallistimen ohjauksen kun alkuperäistä lisälohkoa ei ole?Kone on 135 kobelco 2001.Tuottoa sais lohkon päästä mut vain silloin kun käyttää muita liikkeitä .Olettako käyttäneet täysiä paineita vai laittaneet paineenalenninta? Lohon päästä letku kasitoimiselle n 100l läpäsevälle lohkolle. Esiohjaukseen ryöstät kopinalta paineen jakotukista JIS standardin liittimet.. esiohjaus 3/4 sähköohjattu keskiaseto aja b tankkiin varustettuna p porttia haistelevalla täyttöventtiilillä a ja b portistalähteviin letkuihinb vaihtovastaväliin johon paineanturi jonkaliitätä alkuperäiseen johtosarjaan ja ohjausletkut vedät lisälohkolle jonka olet siis ruuvannut puomiselkää. Lisälohkolta tankkipaluu suodaatimelle.. siin suurinpiirtein ... sitten vain säädät täyttöventtiilillä liikenopuden kohdilleen eikä aihudu hirveitä liikenopuksien muutoksia jos vain tuon paineen säädön teet tosin alkuperäinen vasaralohko ois parempi. Jotkut rakentaa tuon pikkupumppulinjaan niin ei koneen omat liikkeet saa ylimääräisiä sätkyjä tosin kallistusta voi joutua odottelemaan..Vai JIS-liittimet ja p porttia haisteleva....Ja että vasaralohkolta ottasit paineen kallistimelle. Justjust..... Kolmannen kerran ku luki ton läpi ni oot sää oikeen tekijä mies. Se on muuten JIC......no nytpä tietäjä löytyy jos et tiedä eroa JIS ja JIC meee takas sinne mistä oot tullu ja pysy siellä ... mutsis ....Vai oliko se ORFS tai BSP..... Sää oot tainnu haistella liikaa tota pee-porttia....