Avanttille ei välttämättä tarvita kärryä tai riittää ehkä jarruton. Itse todella tekisin jarrullisen tukevan kärryn, niin tukevan että voi traktorin perässä olla 5 tonnia kyytillä. Tuollaisella on auton perässäkin reipas pari tonnia kantavuutta ja tuota voi viedä myös sillä pienkuormaimella. Tee samalla, jos mahdollista, sen verran iso että sopii joku auto kyytiin niin on enemmän käyttöastetta eli lava jotain 2 x vajaa neljä metriä.
Kärryllä on puolensa jos pyörät on lavan alla mutta ajoluiskat pitää silloin hiukan olla pidemmät. Jos nyt tekisin kärryä niin laittaisin ilman muuta renkaat lavan alle. Minulla on kärry 2x6,2 lavalla ja renkaat on tuosta ulkopuolelle, on ikävän leveä. Tuossa laillista kantavuutta on vain 1800 kun kokonaispaino on 2500 mutta autonkin perässä on joskus ollut liki 5 tonnia kuormaa

Joskus olen suunnitellut sellaista "hinattavaa laitetta" jonka saisi tyhjänä viedä autolla mutta joka kestäisi jotain 10 tonnia traktorin perässä. 6 tai 8 c-pyörää pitäisi vähintään olla.