tänään oli todella hieno päivä! vanhukset lähti aamu seitsemältä sukulaisen luo ja minulle jäi koko päivä aikaa vain omaan touhuun ! aamusella kun tankki oli käynyt niin aloin elää vain oman aikatauluni mukaan! navetalta päästyäni laitoin siivousvaihteen päälle ja sain ihan rauhassa siivota koko mökin ( 260 neliöö) ihan rauhassa ja sitten puolilta päivin pääsin ajamaan jo muutaman ajan odottaneet koivuropsit tien laitaan, sitten olikin iltalyspyn aika ja siitä sitten saunaan jossa sain olla kuin ellun kana! ei mihinkään kiirettä! antaa vain lämmön tehdä se mitä tarviikiin! noooo, meukov on nyt loppu mutta olihan se kiva kun naapuri kävi toteamassa että hänen kreikan laina on selvä, - vain 104, 65 euroa oli kulut 7 00 lainasta! 10 kuukauden lainasta! ihan kiva tietää kun olin kerran senkin taannut! noooo, nyt elämä todella hymyileeee!
ihan mukavaaa pitää 'lomaa' kun viimeisestä lomastani on nyt kulunut jo noin 18 vuotta!
tuossa kesällä , rippijuhlissa, tuttava perhe kertoi että he pitävät ns. jonkintasoisen luokkatapaamisen syksyllä joihin tulee se porukka joka on ns. pitänyt uhtä ja minua pyytivät mukaan mutta ..... en tiedä pystynkö irtoamaan askareistani silloin joten se jää nähtäväksi!
mutta nyt olen nauttinut ainakin!