Voihan tätä ajatella niinkin että kyllä Verkunkin pitäisi vielä pelata kun vasta 1000 tuntia on mittarissa.
Kun seuraa noita tuntimääriä niin huomaa että joidenkin koneet ovat paljon ajettuja ja silti hyvässä kunnossa kuten emo-heikkin kone .
Kone kuulostaa ihan tervekäyntiseltä vastaa kaasuun ja vääntökäyrä on ominainen matalakierroskoneelle joten ajotunteja on vielä paljon edessä
Sepen koneesta olen vähän huolestunut vaikka reilut 8000 tuntia ei pitäisi olla vielä paljon. Kone käy kuitenkin ihan normaalisti mutta hieman kireänä ja veikkaankin että kone käy hieman liikaa punaisella ja on ehkä termostaattivikainen . Toinen mahdollisuus on lämpöanturi vika tai ko mittarivika . Suosittelen huoltoa ja mahdollisesti lämpöanturin vaihtoa sinisempään päin.
Entäs sitten johara ,Kone on ihan kunnossa ja uudella tekniikalla varustettu commonrail ,mutta ehkä koneessa on kuitenkin väärä ohjausyksikkö tai vikaa on yksikön päivityksessä kun se vastaa kuormitukseen epätavallisesti .Ikäänkuin kone ajattelisi leikkimielisesti ja tuhlaa löpöä tarpeettomastikin pienellä kuormituksella .
Ehkä ruiskutusohjauksen päivitys tahi uusi lastu korjaa tilanteen.