...tulevat ensi vaaleis olemaan: 1. Ei ole maakunnissa Yhtään Valovoimaista Ehdokasta. 2. Äänestäjämateriaali erittäin häilyväistä ja epävarmaa.
Tuskinpa kannatus varsinaisissa vaaleissa tulee kovinkaan korkea olemaan 
Juuri tuosta tutkitusta faktasta olen huomautellut agron PerSuille aikaisemminkin. Ja jos nyt jostain syystä tulisi veret seisauttava vaalivoitto, niin populismilla ruokittu kannatus tulee taatusti nopeasti alas. Onhan tuo nähty monessa maassa ennenkin.....
miksi olet persuista huolissasi, eikö sinun pitäisi olla keppuleista huolissasi 
Minä olen nyt valistuneen kansalaisen ja potentiaalisen äänestäjän tavoin kiinnostunut siitä mikä puolue tarjoaa eniten mannaa....Eräät Sontavaaralaiset voimme kai laskea pois varteenotettavien vaihtoehtojen joukosta???
Luomujussilla on täysin väärä elämänasenne, etkä ole valitettavasti asenteesi kanssa yksin.
Poliitikot ja politiikka ovat niin epäsuosittuja siksi, että poliitikoilta odotetaan aivan liikaa, ihminen on oman onnensa seppä ja itse vastuussa omasta elämästään, mutta ihmiset odottavat että poliitikot järjestävät heille sen hyvän elämän, mutta kun niin ei käykään, niin poliitikoita aletaan haukkumaan.
Tämä juuri onkin hyvinvointiyhteiskunnan riesa, annetaan valtiolle vastuu omasta elämästä, sen toki myönnän, että valtio voi joskus liikaa kahlita ihmisiä heidän pyrkiessään elämässään oman onnensa sepiksi, mutta on täysin asennevammista sanoa, että äänestää sitä puoluetta, joka tarjoaa eniten mannaa.