Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Merellä  (Luettu 1997 kertaa)

simmo

  • Vieras
Merellä
Täällä sitä nyt sitte maalaismoukka tollistelee hienojen ihimisten seurasa ;D Eilen illalla tulimme Iraklioniin ja sieltä nousimme Kristina Katariinaan.Laiva on hienompi,kuin mitä luulin.Tämä on täysin remontoitu,lattiastaki näkkee naaman joka käytävällä.
On täälä yks tuttu,Jaakko ihamuotila.Mun kaverit nukkuu,mutta minä kävin jo aamupalalla,söin läskiä ison lautasellisen ja vähä noita rehujaki.ja join litran tuoremehua.Illalla saavumme Alexandriaan.
Oli pakko kurkata tänne,ku teki mieli katsoa,oottako olleet kilttejä ??? Kyllä tämä päivä menee siihen,että oppii tuntemaan laivan kaikki aktiviteetit.lämmintä on n.20 astetta,mutta lupasivat Kairoon 30,joten ei oo kylymä ::)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Merellä
Hyviä loman jatkoja ! Pidä hauskaa .  :)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Merellä
Täällä sitä nyt sitte maalaismoukka tollistelee hienojen ihimisten seurasa ;D Eilen illalla tulimme Iraklioniin ja sieltä nousimme Kristina Katariinaan.Laiva on hienompi,kuin mitä luulin.Tämä on täysin remontoitu,lattiastaki näkkee naaman joka käytävällä.
On täälä yks tuttu,Jaakko ihamuotila.Mun kaverit nukkuu,mutta minä kävin jo aamupalalla,söin läskiä ison lautasellisen ja vähä noita rehujaki.ja join litran tuoremehua.Illalla saavumme Alexandriaan.
Oli pakko kurkata tänne,ku teki mieli katsoa,oottako olleet kilttejä ??? Kyllä tämä päivä menee siihen,että oppii tuntemaan laivan kaikki aktiviteetit.lämmintä on n.20 astetta,mutta lupasivat Kairoon 30,joten ei oo kylymä ::)

Älähän unohdu Alexandrian kirjastoon opuksia lukemaan. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

simmo

  • Vieras
Vs: Merellä
Ja taas mun kaverit nukkuu!!!Nyt on lämmintä 24 ja vettä laivan alla pari kilometriä.Ruokaa tarjotaan neljässä eri ravintolassa ja se on ihan älyttömän hyvää. On tämä vanahalle vähän liian iso laiva,aina oon hukassa josaki. >:( Aurinkoa ei passaa ottaa,kun se aiheuttaa ryppyjä,ja niitä on liikaa jo ennestäänkin.mutta uima-altaaseen aion pulahtaa,koska se on yhtä viileää,kuin meri vesi.Delfiineitä ei näy,vaikka olen yrittänyt tiirata.On mukava,että olette olleet kilttejä.Mutta punanen meri ei kuulemma ookkaan punanen,vaikka nimi on se. Ylihuomenna sinne saavutaan.kirjotan sitten lisää.moikka!!

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Merellä
Ja taas mun kaverit nukkuu!!!Nyt on lämmintä 24 ja vettä laivan alla pari kilometriä.Ruokaa tarjotaan neljässä eri ravintolassa ja se on ihan älyttömän hyvää. On tämä vanahalle vähän liian iso laiva,aina oon hukassa josaki. >:( Aurinkoa ei passaa ottaa,kun se aiheuttaa ryppyjä,ja niitä on liikaa jo ennestäänkin.mutta uima-altaaseen aion pulahtaa,koska se on yhtä viileää,kuin meri vesi.Delfiineitä ei näy,vaikka olen yrittänyt tiirata.On mukava,että olette olleet kilttejä.Mutta punanen meri ei kuulemma ookkaan punanen,vaikka nimi on se. Ylihuomenna sinne saavutaan.kirjotan sitten lisää.moikka!!

  Punaisen meren nimi johtuu niistä punaisista kallioista molemmin puolin.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66208
Vs: Merellä
ja nykyinen väri johtuu niistä romanian tavaroista mitä sinne uittivat!    kai?             eiks ookki hauska kun menee tonne matkaan nukkumaan?    ihan kuin kotona tai töissä ei vois nukkua!               jaa, että öksyt pikkupaattiin!   laitas narukela hytin oven taa ja sitten kävelet sen narunpään kanssa ympäri, -aina löytät takaasin,  ps. ei kannata kokasta leivänmuruilla, -aina on joku nälkäinen perässä hiihtäjä! ;D    pss. kerro terveisiä jos tuttuja näät! ::)

simmo

  • Vieras
Vs: Merellä
ja nykyinen väri johtuu niistä romanian tavaroista mitä sinne uittivat!    kai?             eiks ookki hauska kun menee tonne matkaan nukkumaan?    ihan kuin kotona tai töissä ei vois nukkua!               jaa, että öksyt pikkupaattiin!   laitas narukela hytin oven taa ja sitten kävelet sen narunpään kanssa ympäri, -aina löytät takaasin,  ps. ei kannata kokasta leivänmuruilla, -aina on joku nälkäinen perässä hiihtäjä! ;D    pss. kerro terveisiä jos tuttuja näät! ::)
---tottakait kerron terveisiä ja kiitti neuvoista.
tänään käytiin kaupunki kierrokksella alexandriassa ja oliha se haipakkata!!liikenne on mitä sattuu,joku voi korjata autoaan keskellä risteystä ja toiset yrittää ajaa jokaisen jalankulkijan yli.Mutta baarissa saatiin hyvä palvelu,juotiin capuccinoa ja syötiin suklaaleivosta.Mutta kukaan ei näytä keskaria ja lapset on erityisen kilttejä,samoin nuoriso.katakombiin en lähteny,koska se on n iin surullinen paikka,mutta museossa sain tutustua koptikristittyjen taiteeseen ja se oli mielenkiintoista.Naisilla on kauniit maahanasti ulottuvat mekot ja huivit päässä,nähtiimpä joitakin burkha naisiaki,mutta ne oli varmaan muuttaneet jostakin toisesta arabimaasta.yhtään juoppoa ei näkynyt missään.huomenna menn''n Kairoon ja se on pitk' reissu,port saidista aamu sweitsem'lt'' ja vasta illalla ollaan takasin.ty'm' rakkine ei suostu tekem''n '' kaikkia kirjaimia,mutta toivottavasti saatte selv'n.Nyt laiva l'htikin satamasta.Pit'' valittaa t't' konetta,ett' ei tee kaikkia kirjaimia.N'kemiin huomiseen.

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 672
Vs: Merellä
Ei kai simmolla kihahtanut juoma päähän,kun kirjaimet alkoi karata? ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66208
Vs: Merellä
helle pöyhii päätä!   ei nakit tahdo osua oikeille nappuloille tai sitten on vaan visvaversio selaimessa nin hävittää kohta muutakin kuin kirjaimet!            hopi hopi, paas mittari käyntiin ja eikun menoks! ;D

Teroman

Vs: Merellä

Eikö Simmo ollutkaan Raitistunut ?
 :'(

,,,,,,,,,,,,:::::::::::;;;;;;;;;;;,,,,,,,,,,,,,Å
 :-[