Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tunnusluvut  (Luettu 2068 kertaa)

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Tunnusluvut
Mie oon aina ihmetelly sitä että kun pankkikorteissa on nelinumeroinen tunnusluku, niin  siten erilaisia numeroyhdistelmiä on 9999 erilaista, ja kortteja on kuitenkin satoja tuhansia, ellei miljoonia kappaleita, niin sittenhän on monilla sama  tunnusluku, mites toi homma oikein toimii käytännössä?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Tunnusluvut
Mie oon aina ihmetelly sitä että kun pankkikorteissa on nelinumeroinen tunnusluku, niin  siten erilaisia numeroyhdistelmiä on 9999 erilaista, ja kortteja on kuitenkin satoja tuhansia, ellei miljoonia kappaleita, niin sittenhän on monilla sama  tunnusluku, mites toi homma oikein toimii käytännössä?
madoikkos tehdä laskuvirheen ???

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Tunnusluvut
Kyllä niitä on 10000 ::)
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tunnusluvut
Pankkikortin numero taitaa olla aikayksilöllinen.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tunnusluvut
Minä uskon että kaikissa korteissa on OIKEASTI sama tunnusluku. Pankin käskevät pitää luvun salassa jotta tämä salaisuus ei paljastu  :o

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Tunnusluvut
Takavuosina työnjohtajana tehtävänäni oli ohjelmoida uusille työntekijöille henkilökohtainen 4-numeroinen koodi työpaikan murtohälytyslaitteeseen. Alussa pyysin työntekijää keksimään itse koodin mutta kun pari kertaa huomasin sen olevan jo käytössä jouduin luopumaan käytännöstä. Suurempi mahdollisuus keksiä toimiva koodi kuin voittaa lotossa. Tähänkin järjestelmään pystyi ohjelmoimaan sata eri käyttäjää ja koodia pystyi kokeilemaan 3 kertaa ennenkuin järjestelmä lukittui ja antoi hälytyksen. Kannatta kokeilla suoria linjoja. :-X
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Tunnusluvut
Minä uskon että kaikissa korteissa on OIKEASTI sama tunnusluku. Pankin käskevät pitää luvun salassa jotta tämä salaisuus ei paljastu  :o

AI JAAAAA . Sinä nero

3070 E

  • Vieras
Vs: Tunnusluvut
Mie oon aina ihmetelly sitä että kun pankkikorteissa on nelinumeroinen tunnusluku, niin  siten erilaisia numeroyhdistelmiä on 9999 erilaista, ja kortteja on kuitenkin satoja tuhansia, ellei miljoonia kappaleita, niin sittenhän on monilla sama  tunnusluku, mites toi homma oikein toimii käytännössä?

Niin mutta nuo yhdeksikötkin voi pistää eri järjestykseen... ,,,  ;D

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Tunnusluvut
Minä uskon että kaikissa korteissa on OIKEASTI sama tunnusluku. Pankin käskevät pitää luvun salassa jotta tämä salaisuus ei paljastu  :o


Kertoisitko meille omasi tunnusnumeron niin voimme tarkistaa onko meillä muilla sama numero?
Poliittinen *****.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65748
Vs: Tunnusluvut
onko muillakii 1234 !   miullapa on! ;D ;D ;D ;D     arvaa harmittaako kun voro yrittää kaikkia muita mutta ei tuota kun se on liiian helppo!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tunnusluvut
Minä uskon että kaikissa korteissa on OIKEASTI sama tunnusluku. Pankin käskevät pitää luvun salassa jotta tämä salaisuus ei paljastu  :o


Kertoisitko meille omasi tunnusnumeron niin voimme tarkistaa onko meillä muilla sama numero?

Joo! Se on minun ÄO:ni jaettuna luvulla  n. 70.  :D

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tunnusluvut
Alkaa siis 0,.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tunnusluvut
Eikös se tunnusluku ole vaan sitä varten, että pystyt käyttämään sitä korttia.
Vaikka jollakin onkin sama tunnusluku, niin sillä on kumminkin oma kortti, joka on sen omalle tilille.