Itsellä on 130 ja 135 kestäviä pelejä ovat,tuo kärryn veto tuskaista vakiosäädöllä mutta kun lastuttaa lisätehoa n 40 hepoa niin alkaa tapahtumaan,eikä vaikuta suuremmin kulutukseen.
Ohjaamosta on tosi hyvä näkyväisyys joka suuntaan varsinkin etukuormainkoneena verraton,trukkipiikin kärjet näkyy alaasennossa.
deutzi on myös todellinen neliveto mitä jotkut kilpailijat ei ole eli hammaslukot edes ja takana+lukkoautomatiikka.
Jos tarvii paljon voimanottoa, nopeuksia löytyy neljä.
Ite oon ollu deutzin laatuun erittäin tyytyväinen ja seuraavatkin koneet on samaa merkkiä mikäli yrman kans kauppoihin pääsee.
Tosiaankin on kätevä tuo Deutzin ASM lukkoautomatiikka.
Automatiikan ollessa kytkettynä, lukot aukeaa kun etupyörien kääntökulma ylittää 15 astetta tai nopeus yli 15 km/h.
Toki saa kytkettyä lukot päälle myös jatkuvasti.
Uudemmissa myös nelivedon kytkeytymisen saa liitettyä tähän ASM toimintoon.
Liikkellelähdön automaattisen nelivedon kytkeytymisen soisi olevan kuskin valittavissa, ollako päällä vai ei. Tehdasasetus on että se on päällä. Huoltomies voi sen muuttaa ettei kytkeydy automaattisesti aina kun traktori lähtee liikkeelle. Hyvä "varuste" liukkaalla, mutta kynsii tarpeettomasti nurmikoita. Minun TTV:stä se ohjelmoitiin pois käytöstä. ASM:llä voi hoitaa kytkeytymisen hallinnan itse.