Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Soini sanoi.....  (Luettu 3066 kertaa)

simmo

• Vieras
Vs: Soini sanoi.....
simmo!   onkos tuosta kokoomuksesta ollut paljonkin hyötyä juuri maataloudelle ?     olen laskeskellut että muutamia miljardeja vain törsänneet muutaman viime vuoden aikana, ja kaikki ulkomaille!
-------------En kannata kokkareita ollenkaan!!!

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
en nyt sitä tarkotakaan vaan; mitä muut puolueet ovat saaneet aikaan maalaisten hyväksi, kun ei kerran kepun työt kelpaa?

simmo

• Vieras
Mutta euro ja eu hajoaa muutaman vuoden sisällä.Ei tämmönen yhtymä voi toimia,jossa toiset noudattaa kaikkia direktiivejä orjallisesti ja toiset viis veisaa mistään ja maksattavat toisilla laskunsa.Kunhan kaikki vääryys paljastuu kansalle,niin päättäjiä ei kiitetä >:(

simmo

• Vieras
en nyt sitä tarkotakaan vaan; mitä muut puolueet ovat saaneet aikaan maalaisten hyväksi, kun ei kerran kepun työt kelpaa?
------------siitä vois kirjoittaa romaanin!Keskusta vannoi jäsenilleen,ettei mennä eu:n ja sitten petti heidät.En yleensä harrasta haukkumisia,kun itsekin olen äänestänyt koko ikäni keskustaa,vaikka tuskin pitävät mua ees ihmisenä.Kyllä olen pettynyt monessa asiassa,täällähän niitä on puitu monta vuotta.Puolueen pitäisi kunnioittaa jäseniään,eikä olla ylimielinen.

emo-heikki

• Vieras
Mutta euro ja eu hajoaa muutaman vuoden sisällä.Ei tämmönen yhtymä voi toimia,jossa toiset noudattaa kaikkia direktiivejä orjallisesti ja toiset viis veisaa mistään ja maksattavat toisilla laskunsa.Kunhan kaikki vääryys paljastuu kansalle,niin päättäjiä ei kiitetä >:(

Tohon EU:n hajoamiseen en usko, euro voi kyllä mennä remonttiin ...