Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Peseytymisutelu  (Luettu 11850 kertaa)

mah

• Vieras
Peseytymisutelu
Olen tehnyt tutkimusta kannikan välin pesusta. Eli itse kun saippuoin kankkuväliä oikealla kädellä, nostan hieman oikean jalan kantapäätä, eli varaan painon päkiän varaan ja käännän kantapäätä samanaikaisesti ulospäin. Ja sama toiselta puolen, eli vasen käsi, vasen jalka. Mutta olen huomannut toisten tekevän toiminnon ns. ristiin, eli jos pesee oikealla kädellä pyllyvakoa, kääntäkin vasenta kantapäätä ulos päin ja päinvastoin, eli vasen käsi, oikea jalka. Lisäksi olen havainnut myös sellaisen linjan, jotka kääntävät aina vain tiettyä kantapäätä pesukädestä riippumatta, eli oikea käsi, oikea jalka ja vasen käsi, oikea jalka.

Nyt siis väitöskirjaa varten tarvitaan suurempaa otantaa kuin nämä muutamat kymmenet (noh, korkeintaan sata) joita olen seurannut. Eli kuinka te toimitte pakaravaon  pesutilanteessa?

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Peseytymisutelu
Pyllistän ja suihkutan, erillistä hinkkausta ei tarvita, kun huolehtii wc-hygienian päivän mittaan  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Olen tehnyt tutkimusta kannikan välin pesusta. Eli itse kun saippuoin kankkuväliä oikealla kädellä, nostan hieman oikean jalan kantapäätä, eli varaan painon päkiän varaan ja käännän kantapäätä samanaikaisesti ulospäin. Ja sama toiselta puolen, eli vasen käsi, vasen jalka. Mutta olen huomannut toisten tekevän toiminnon ns. ristiin, eli jos pesee oikealla kädellä pyllyvakoa, kääntäkin vasenta kantapäätä ulos päin ja päinvastoin, eli vasen käsi, oikea jalka. Lisäksi olen havainnut myös sellaisen linjan, jotka kääntävät aina vain tiettyä kantapäätä pesukädestä riippumatta, eli oikea käsi, oikea jalka ja vasen käsi, oikea jalka.

Nyt siis väitöskirjaa varten tarvitaan suurempaa otantaa kuin nämä muutamat kymmenet (noh, korkeintaan sata) joita olen seurannut. Eli kuinka te toimitte pakaravaon  pesutilanteessa?

missä se kamerasi on ???? :o

JoHaRa

• Vieras
Näin tunnelmallinen keskustelunaloitus tuo vanhalla ihan kyynelet silmiin. Aloittaja osoittaa tällä puheenaiheellaan sekä tilanne- että estetiikantajua. Ainakin estetiikka (tiede kauneudesta) unohtuu monesti nykyajan maataloustoimessa. Usein myös tilannetaju on hämärtynyt.

Itse asiaan. Ihmisvartalolle on ominaista että epäsymmetriaan nöyryminen avaa paremman pääsyn kielletyille ruumiinalueille. Kantapäiden nostelu peräaukkoa kosketellessa on siis normaalia, eikä seksuaalinormaalia toimintaa. Nimimerkki "mah" voi siis huokaista jo tällä kohtaa helpotuksesta.

Muslimit ja juutalaiset koskettelevat anustaan ainostaan vasemmalla kädellään. Oikea käsi on varattu puhtaisiin asioihin, syömiseen ja Agronetin käyttöön. Näissä ihmisryhmissä vastaus "vasen" on siis se oikea. (Tässä on pieni paradoksi)

Itse käytän vasemmassa jalassa korkokenkää. Vasen lohko nousee-> vasen käsi suorittaa pesuliikkeen. Kaikki tämä käy minulle normaalisti, normaalin miehen päivittäisinä toimenpiteinä. En keskity asiaan sen enempää. Vssen on siis valttia.

sorkkis

• Vieras
Vaimon kanssa pestään .......

Jaa , ei teitille paranekkaan kertoa .  ::) ::)

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Sorkkis kuulemma sidotaan sorkkatelineeseen joka lavvantai ja painepesurille pestään viikon mittaan maakunnissa kertyneet kuonat  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

milkboi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vaimon kanssa pestään .......painepesurilla

Jaa , ei teitille paranekkaan kertoa .  ::) ::)
;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
niin, nuorisoa kuulolla, kieli pitkällään...! :P

landehande

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • verkuilla tulevaisuuteen
Sorkkis kuulemma sidotaan sorkkatelineeseen joka lavvantai ja painepesurille pestään viikon mittaan maakunnissa kertyneet kuonat  :o

Siitähän on kuvatkin sen nettisivulla.  ;D

JoHaRa

• Vieras

Toivottavavasti se kuva on ennen pesua  :D

sorkkis

• Vieras

Landehoota pestään mutta puhtaaks ei saada . On se niin likainen  ;D

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuosta lykkään niinkuin edestä haarojen välistä käden taakse, hieman joutuu kumartumaan, kannikoitten väliin.
Samalla kun saippuoi ja huuhtelee kädellä käsivarsi mukavasti hinkkkaa sekä kasseja että veitikkaa. Sillä kummalla kädellä toimituksen tekee ei suurta merkitystä, jos hieman pidempi väli peseytymisessä ja joutuu niin sanotusta käyttämään runsaampaa voimaa voi käyttää myös kumpaakin kättä yhtä aikaisesti.

ristoreipas

• Vieras

Nyt se on sitten doktpilille selvää mikä vaiva mah.illa oikein . Nuo erilaiset taudinkuvaamiset eri keskusteluissa antavat vaikutelman psyykkisistä sairaudesta ,mutta kun lukee tämä jutun diagnoosi on valmis.

Olet muuten aivan terve mutta mielenkiinnon keskittyminen takapään alueelle kertoo selvästi että kyseessä on tuikitavalliset kihomadot. Reseptiksi tulee loishäätö ja hytrokorttisooni kutiavalle alueelle aamuin illoin. :D
Tämän jälkeen voit keskittyä tavallisen ihmisen toimiin ja takapää on takapää niinkuin normalistikin sen enempää ei siihen tarvitse kiinnittää huomiota.  päätän tiiwii shouni tähän ja palaan valtoihin.

Sandels

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ilima aekojaan Iisalamesta
Pyllistän ja suihkutan, erillistä hinkkausta ei tarvita, kun huolehtii wc-hygienian päivän mittaan  ???

Maskuliisisen sukupuolen pesutoimet vaativat usein runsaankin, usein kannikoiden välliin tunkeutuvan karvoituksen vuoksi rivakampia otteita, jotta tulee puhdasta.

PR

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Maskuliisisen sukupuolen pesutoimet vaativat usein runsaankin, usein kannikoiden välliin tunkeutuvan karvoituksen vuoksi rivakampia otteita, jotta tulee puhdasta.

Niin se on. Ei voi lykätä 1/2 tuuman letkua perseeseen koska on karvat edessä.  :D