Aamulla motellissa aamupalaa syödessäni ilmoittivat Virolaisille Afla lavallin asentajille et sauna on peruutettu . Siellä on naisia illalla joten miehillä ei ole sinne asiaa . Virolaiset vastasivat : "Ei heistä haittaa ole , voimme saunoa rauhassa , ei meitä häiritse ". Herrasmiehiä oikein
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.10.10 - klo:19:36Aamulla motellissa aamupalaa syödessäni ilmoittivat Virolaisille Afla lavallin asentajille et sauna on peruutettu . Siellä on naisia illalla joten miehillä ei ole sinne asiaa . Virolaiset vastasivat : "Ei heistä haittaa ole , voimme saunoa rauhassa , ei meitä häiritse ". Herrasmiehiä oikein pyritkö mukaan
SDePedeuksen sinne olisi pitänyt mennä saunomaan naisten kanssa kun sillä ei edes seiso naapurin emännän kanssa saunotessa Jokuhan kirjoitti että seisoisi edes kohteliaisuudesta tai mainosmielessä,mutta kun ei niin EI
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 28.10.10 - klo:20:55Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.10.10 - klo:19:36Aamulla motellissa aamupalaa syödessäni ilmoittivat Virolaisille Afla lavallin asentajille et sauna on peruutettu . Siellä on naisia illalla joten miehillä ei ole sinne asiaa . Virolaiset vastasivat : "Ei heistä haittaa ole , voimme saunoa rauhassa , ei meitä häiritse ". Herrasmiehiä oikein pyritkö mukaan En . Olen kotona .
Lainaus käyttäjältä: Fuller - 28.10.10 - klo:21:27SDePedeuksen sinne olisi pitänyt mennä saunomaan naisten kanssa kun sillä ei edes seiso naapurin emännän kanssa saunotessa Jokuhan kirjoitti että seisoisi edes kohteliaisuudesta tai mainosmielessä,mutta kun ei niin EI Olen kuullut tuota samaa .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.10.10 - klo:21:37Lainaus käyttäjältä: Fuller - 28.10.10 - klo:21:27SDePedeuksen sinne olisi pitänyt mennä saunomaan naisten kanssa kun sillä ei edes seiso naapurin emännän kanssa saunotessa Jokuhan kirjoitti että seisoisi edes kohteliaisuudesta tai mainosmielessä,mutta kun ei niin EI Olen kuullut tuota samaa . Omalta muijaltas oot kuullu?
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.10.10 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 28.10.10 - klo:20:55Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.10.10 - klo:19:36Aamulla motellissa aamupalaa syödessäni ilmoittivat Virolaisille Afla lavallin asentajille et sauna on peruutettu . Siellä on naisia illalla joten miehillä ei ole sinne asiaa . Virolaiset vastasivat : "Ei heistä haittaa ole , voimme saunoa rauhassa , ei meitä häiritse ". Herrasmiehiä oikein pyritkö mukaan En . Olen kotona . Oliko ne virolaiset teillä aaamupalalla ja saunassa?
Sorkkis kävi nuorempana gentleman-kurssin. Sammui pieneen huoneeseen, aamulla heräsi ja luki tavaamalla ovesta "Gentlemen".Sen pituinen se