Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ostoksilla Puolassa?  (Luettu 9942 kertaa)

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ostoksilla Puolassa?
Onko kukaan ollut? Tai olisiko menossa lähiaikoina? Hintataso vaikuttaa ihmeen edulliselta, ehkä epäilyttävänkin joten ei mitenkään voi näkemättä tehdä kauppoja.
 Eräs maatalouspalikka tuolla kiinnostaa kovasti ja kun saksasta on eräs toinen palikka tulossa balttian kautta niin tulisi samalla sopivasti.
 Kyllä tuolla toki kävisi autolla, 1100km tallinnasta, on vaan vähän kuin pieni venäjä tuo maa. Vai onko? Yksin en ainakaan hirveä lähteä tuonne seikkailemaan.
 Voisi tuonne tietysti lentääkin ja tulla jollain vanhalla autokotterolla pois niin kuin saksastakin :D

Tractor Grip

• Vieras
Vs: Ostoksilla Puolassa?
Olen antanut kertoa itselleni,että autoilu on Puolassa hullun hommaa. Kolme rinnakkain ohittelevat ja sen sellaista.

Tälläistä vain kuullut.Eipä ole paikan päällä tullut poikettua.

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Olen antanut kertoa itselleni,että autoilu on Puolassa hullun hommaa. Kolme rinnakkain ohittelevat ja sen sellaista.

On koettu ja pitää paikkansa. Meno on todella päätöntä.  :o
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

realisti

• Vieras
minä voisin lähteä kaveriksi kunhan tuo jälkikasvu on poistunut emännän mahasta. Eli varmaan parin viikon päästä voisin lähteä, puola on mielenkiintoinen suuri maatalousmaa.

Cornfarmer

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Tässä mallia puolan liikenteestä ;D  tuntuu et nää henkilöautolla perässä tulevat on iha orkun partaalla ku o nii mukavaa!! 8)

http://www.youtube.com/watch?v=td6fHrMUHlQ

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)

Tässä mallia puolan liikenteestä ;D  tuntuu et nää henkilöautolla perässä tulevat on iha orkun partaalla ku o nii mukavaa!! 8)

http://www.youtube.com/watch?v=td6fHrMUHlQ

Ei hyvää päivää!!! :o :o :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tuon olen kuullut minäkin. Villiä liikennettä on kyllä nähty ennenkin, se meinaa että jos vuokraa auton niin vakuutukset pitää sitten kanssa ottaa.  Liikenne ei ikinä ole etukäteen pelottanut eikä muutenkaan, enemmän huolettaa mafiosot, valepoliisit ja muut kriminaalit.

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Ja auto kannattaa sitten parkkeerata valvotulle pysäköintipaikalle.  8)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
minä voisin lähteä kaveriksi kunhan tuo jälkikasvu on poistunut emännän mahasta. Eli varmaan parin viikon päästä voisin lähteä, puola on mielenkiintoinen suuri maatalousmaa.
No mutta pidetään asiaa lämpimänä. Kunhan ei vaan emäntäsi liikaa pahastu.
 Puola on todella iso maatalousmaa, mahdollisuudet puolalaisilla olisi vaikka mihin. Joka sortin äärimmäisyyksiä varmaan löytyy niin ihmisistä kuin yrityksistäkin.

ritu

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:

Juup, taidat sitte olla niitä miehiä jokka ei palio emännästä välitä... Emäntä laitokselta kotio ja samantien ite Puolaa kohti >:(. Mä olisin ainaki heivannu isännyyren pihalle jos se olis jättäny mut yksin vastasyntyneen kans!!! Haloo! Sillon tarvitaan läheltä tukea, ei satojen kilometrien päästä!!! Yhdessähän se tenavaki on tehty niin yhdessä sitä pitäis hoitaakki!

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Via Baltikan remontinaikaisia kiertoteitä vuonna 2002 Puolan läpiajaneena en nyt pitänyt sitä liikennettä mitenkään erityisen kummallisena. Vähän Liettuan raja-aseman jälkeen ilmestyi kiertotiemerkkejä "Warzawa", jotka johtivat useiden pienten kaupunkien ja kylien halki. Jostain pimeyden joukosta aina sellainen tuli eteen. Noin 30 km ennen Varsovaa joku pikkubussimme matkustajista onnistui jotenkin rekonstruoimaan ajamamme reitin, itse olin aika pihalla noin 500 km matkan...

Ihan länsieurooppalaiseksi Puola-ajelu muuttui viimeistään vuoden 2004 Viipuri-Pietari-Viipuri -automatkan jälkeen...

Petri

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Via Baltikan remontinaikaisia kiertoteitä vuonna 2002 Puolan läpiajaneena en nyt pitänyt sitä liikennettä mitenkään erityisen kummallisena. Vähän Liettuan raja-aseman jälkeen ilmestyi kiertotiemerkkejä "Warzawa", jotka johtivat useiden pienten kaupunkien ja kylien halki. Jostain pimeyden joukosta aina sellainen tuli eteen. Noin 30 km ennen Varsovaa joku pikkubussimme matkustajista onnistui jotenkin rekonstruoimaan ajamamme reitin, itse olin aika pihalla noin 500 km matkan...

Ihan länsieurooppalaiseksi Puola-ajelu muuttui viimeistään vuoden 2004 Viipuri-Pietari-Viipuri -automatkan jälkeen...

Petri
Puolan läpi on ajanut tietysti moni. Isoa tietä vaan päästää menemään, ei siinä mitään kovin ihmeellistä ole. Kiertoajelut tuolla maassa on jotain sellaista jota ei ole kukaan lähipiiristä tehnyt.
  Etukuormainkonetta tuolta hiukan pitäisi katsella tai traktoria yleensäkin. On hinnat osin kohdallaan edullisen hintaluokan koneissa.

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Juup, taidat sitte olla niitä miehiä jokka ei palio emännästä välitä... Emäntä laitokselta kotio ja samantien ite Puolaa kohti >:(. Mä olisin ainaki heivannu isännyyren pihalle jos se olis jättäny mut yksin vastasyntyneen kans!!! Haloo! Sillon tarvitaan läheltä tukea, ei satojen kilometrien päästä!!! Yhdessähän se tenavaki on tehty niin yhdessä sitä pitäis hoitaakki!
  Hei haloo itelles! En ymmärrä miksi siin synnyttämisessäkään miestä tarvitaan,eihän ne o kun tiellä.Sen takia ennenvanhaan käskettiin ukot lämmittämään vettä että olisivat pois jaloista. ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

ritu

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:

Hei haloo itelles! En ymmärrä miksi siin synnyttämisessäkään miestä tarvitaan,eihän ne o kun tiellä.Sen takia ennenvanhaan käskettiin ukot lämmittämään vettä että olisivat pois jaloista. ;)

Taantumuksellista ajattelua! Mitä miehillä sitte ylipäätään tekee missään?!?!?

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Taantumuksellista ajattelua! Mitä miehillä sitte ylipäätään tekee missään?!?!?
No, esimerkiksi ne voivat käydä Puolassa kattelemassa "koneita" sillävälin kun naiset hoitavat lapsia! :P :D