Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tämä jos mikä, isänmaalle onneksi  (Luettu 1841 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22105
Enää kolmen prosenttiyksikön siirtymä, niin kepu alkaa taistelemaan kannatuksestaan vihreiden kanssa neljänneksi suurimman puolueen oppositioroolista.

No samanlaisia selkärangattomia puolueita molemmathan ovat ja mieli muuttu kuin tuuliviiri valtaväestön mielen mukaan, esimerkkinä ydinvoima.

Puolueen puheenjohtajakin, kerjäämiskieltoa käsiteltäessä tunnustaa ajattelevansa selkärangallaan. Jokainenhan jo tuntee millainen selkäranka kepuleilla on ja ajatuksetkin liikkuvat lähinnä vain siellä selkärangan alaosasta.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Tämä jos mikä, isänmaalle onneksi
Enää kolmen prosenttiyksikön siirtymä, niin kepu alkaa taistelemaan kannatuksestaan vihreiden kanssa neljänneksi suurimman puolueen oppositioroolista.

No samanlaisia selkärangattomia puolueita molemmathan ovat ja mieli muuttu kuin tuuliviiri valtaväestön mielen mukaan, esimerkkinä ydinvoima.

Puolueen puheenjohtajakin, kerjäämiskieltoa käsiteltäessä tunnustaa ajattelevansa selkärangallaan. Jokainenhan jo tuntee millainen selkäranka kepuleilla on ja ajatuksetkin liikkuvat lähinnä vain siellä selkärangan alaosasta.

 Kepulaasilla on perinteisesti ollut "seteliselkäranka" ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Tämä jos mikä, isänmaalle onneksi
noooo, katotaas mitä siitä seuraa kun ludmila paljastaa kokkareitten jutut vuoden vaihteen jälkeen........! ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Tämä jos mikä, isänmaalle onneksi
Minä en ymmärrä tätä kepuvihaa?Ei kaikkea voi laittaa heidän syykseen. Niisson paljon fiksuja ihmisiä ::)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Tämä jos mikä, isänmaalle onneksi
Minä en ymmärrä tätä kepuvihaa?Ei kaikkea voi laittaa heidän syykseen. Niisson paljon fiksuja ihmisiä ::)

 Pistä listalle mitä hyvää ??????????????????????????????????????????????????? ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tämä jos mikä, isänmaalle onneksi
Minä en ymmärrä tätä kepuvihaa?Ei kaikkea voi laittaa heidän syykseen. Niisson paljon fiksuja ihmisiä ::)

Onko tämä se sama simmo joka viime viikolla liittyi PerSuihin ja valisti KePun turmiollisuudesta  ???

sorkkis

  • Vieras
Vs: Tämä jos mikä, isänmaalle onneksi
Minä en ymmärrä tätä kepuvihaa?Ei kaikkea voi laittaa heidän syykseen. Niisson paljon fiksuja ihmisiä ::)

 Pistä listalle mitä hyvää ??????????????????????????????????????????????????? ;D
No onneks Sepe ei ole kepulainen . Siinä on paljon hyvää .

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Tämä jos mikä, isänmaalle onneksi
Minä en ymmärrä tätä kepuvihaa?Ei kaikkea voi laittaa heidän syykseen. Niisson paljon fiksuja ihmisiä ::)

Onko tämä se sama simmo joka viime viikolla liittyi PerSuihin ja valisti KePun turmiollisuudesta  ???

simmo on perheosuuskunta ;D ;D ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tämä jos mikä, isänmaalle onneksi
Minä en ymmärrä tätä kepuvihaa?Ei kaikkea voi laittaa heidän syykseen. Niisson paljon fiksuja ihmisiä ::)

Onko tämä se sama simmo joka viime viikolla liittyi PerSuihin ja valisti KePun turmiollisuudesta  ???

Sama on. Ensi viikolla liittyy Kristillisiin, sitä seuraavalla johonkin muuhun jne........ :D :D :D

simmo taitaa olla sellainen "liikkuva äänestäjä"  :D