Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eilinen homokeskustelu  (Luettu 13202 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Vs: Eilinen homokeskustelu
ollaankohan muuten näkemässä "rooman tuho" kun tuntuu että mitään tärkeämpää kuinjoku ihmo porukka; homot, on päivän tärkein anti!?                      sitä tulee töllössä, dvd;ltä, radiossa monelta kanavalta ja siitä on lehdissä ja kaikkialla!                              eiköhän aina ole ollut homoja mutta mikä v.....u niistä nyt niin tärkeän on tehny?                                     jo muinainen rooma rypi siinä ja sen jäljethän jokainen näkee;  -raunioina koko paska!   ja hyvä niin, pääsi sivistys taas nousuun ja eettiset arvot jollekin tasolle!

mitä erityistä arvoa on noissa homojutuissa että jopa ylenkin pitää siitä tehdä tollasiakin ohjelmia niiden filmien ja sarjojen esittämisen lisäksi?    

tulisiko maailman loppu jos niistä EI jatkuvasti kouhkattais ?

minua ei huvita tänään yhtään mikään! >:(

Mitä seurasi Rooman tuhosta ?  ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onpa ihme,että tätä kirjoitusta ei ole poistettu!!!!
Se on selvää,että koska kirkon jäseneltä ei vaadita henk.kohtaista uskoa,niin se on jatkuvaa taiteilua jumalattomien ja uskovien näkemysten välillä ja on surullista,että kirkko joutuu taipumaan  usein jumalattomien tahtoon,koska he ovat enemmistönä kirkossa. >:(

Helepottais hirveesti kun kirkko vaatis ,että jumalanpalveluksissa pitäis käydä vähintään joka toinen viikko. Erottamisen uhalla. Mutta eihän kirkko erota, koska silloinhan tulee verorahojen menetys. Siis kirkko on pelkkää bisnestä ;D

kirkossa vihkiminen pitäisi sallia vain aktiivisesti kirkossa käyville

miksi pariskunnat jotka eivät kirkkoa käytä muulloinkaan vaativat siellä vihkimisen,
sellaisen voi  suorittaa vaika hotellin aulassa ja sitten sviittiin :P

vihkimisoikeuttakin voisi laajentaa  vaikka lentokoneen kapteeneille, laivojen kapteeneille,
pataljoonan komentajille,  ely keskusten johtajille yms.... :P

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
rooman tuhouduttua vallasta alkoi kehitys taas nousta ja eettiset arvot nousi arvoon joksikin aikaa...

muutkin kansat alkoivat saada valtaa hoitaa asioita!       

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mulle on ainaki yks ***** maku menenkö naimisiin kotimaan kirkossa, las vegasissa elviksen vihkimänä vai pysynkö susiparina loppuelämän!!
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

landehande

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • verkuilla tulevaisuuteen
Jos homppelihommat olisi luonnollista, homot olisivat kuolleet sukupuuttoon jo aikoja sitten.

JoHaRa

• Vieras
Kaikkea tekin viitsitte töllöistänne katsella  ;D Kai tuo tuli sentään kaupallisella kanavalla vai lupamaksuillako tuollaista "yhtä tyhjän kanssa soopaa" lähetetään  ???

Katso sit tietokoneelta  http://areena.yle.fi/video/1354542

Juu  :D Kannattaa avata tuokin homolinkki vaan koneelle.. Kaikista tuollaisista jää kivat muistijäljet servereiden uumeniin -> Kivoja g-miehille suunnattuja mainoksia alkaa satelemaan selaimien pop-uppeina   ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
oho, onko ylekii mukana tollasissa?   miä oon joskus aatellu että mitähän seurais jos kävis jollain...... taidesivulla ettimässä noita ... vidagejuttuja?      vai mikä retru se nyt onkaan!

heh, ja tällä vauhtilaajakaistalla sais varmaan viruksenkii kuoleen vanhuuteen ennen kuin olis täysin latautunna?!!!! :-\

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
oho, onko ylekii mukana tollasissa?   miä oon joskus aatellu että mitähän seurais jos kävis jollain...... taidesivulla ettimässä noita ... vidagejuttuja?      vai mikä retru se nyt onkaan!

heh, ja tällä vauhtilaajakaistalla sais varmaan viruksenkii kuoleen vanhuuteen ennen kuin olis täysin latautunna?!!!! :-\
Taitaa olla melkosta vintagee toi sun laajakaistakin  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ai noin se kirjuutetaanki, hopi hopi kookkleen! ;D

JoHaRa

• Vieras

Oksan peilistä näkyy retroa ja vintagea ihan tarpeeksi yhdeksi päiväksi  :D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ole sit varovainen, ettet kirjota vahingossa, että bondage  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

ristoreipas

• Vieras
--Mitäs sitä nyt loukkaantumaan,mitä hyötyä siitä olisi.Jos minä olisin voinut jäädä silloin kirkkoon,kun tulin uskoon, niin mitä olisi voinut tapahtua.Olin lähetystyön johtokunnassa ollut jo pitemmän aikaa,kunnes tajusin etten ole uskossa ja että tarvitsen sovituksen.Kun sitten prosessin päätteeksi koin uudesti syntymän ja koin vapautuneeni taakoistani,niin johtokunta ihan ruustinnan myötävaikutuksella teki tämän mun kokemuksen täysin turhaksi ja tarpeettomaksi ja minut suorastaan nolattiin.En tarvinnut uskoontuloa,olin ollut heidän mielestään  uskossa lapsesta asti!!!Minua kohdeltiin kuin vähä järkistä ja yritettiin saada ruotuun oikein porukalla.Silloin meni viimeinenkin usko valtion kirkkoon ja minä rukoilin itselleni seurakuntaa,jossa minua ymmärrettäisiin.Kun sitten löysin,niin roikuin kirkon jäsenenä vielä muutaman vuoden,koska se ero oli kuitenkin vaikeaa.Mutta katunut en ole hetkeäkään.Itkimme molemmat,rovasti ja minä,kun eropaperit kirjoitettiin.

Niin, kirjoitin tarkoituksellani sen kirjoitukseni lopun  koska pitihän minun saada selville aloittajan vakaumus... suuntaus , hmmm... jotenkin minusta tuntuu että kristityt karsinoivat tarpeettomasti toisiaan ja takertuvat tietyllä tapaa    muotoseikkoihin mikä on oikeaa uskoa tai oikea tapa tulla uskoon.sana muotoseikat on väärä ,mutta en parempaakaan äkikseltään keksinyt  Siinä olemme samaa mieltä että liberalistinen ajattelu harhauttaa ihmisiä luulemaan että usko muka voi kehittyä nykyaikaan sopivaksi ja väärä tapa elää tulee  oikeaksi. Synti on niin vahva tuomion sana, että ihminen tekee kaikkensa todistaakseen etten minä ainakaan.Muuten kun miettii sitä asettuuko itse sitten jollain tavalla tuomariksi kun imaisee asian  tietyllä lailla ,jotuu miettimään voiko ylipäätään jotain asiaa sitten ilmaista näin.
.

emo-heikki

• Vieras
Minä en ole mikään uskovainen, eikä tule käytyä kirkossakaan oikeastaan kuin hautajaisissa ja häissä ????
Mutta jos multa kysytään, niin siinä vaan saata...na erotkoon homot kirkosta, mutta häitä ei järjestetä siellä kaikille perk...leen hihhuleille ...

mah

• Vieras
Mun mielestä olisi ihan oikein, että homotkin joutuisi menemään naimisiin. Ei niiden tarvi päästä sen helpommalla kuin heteroidenkaan. :-*

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mun mielestä olisi ihan oikein, että homotkin joutuisi menemään naimisiin. Ei niiden tarvi päästä sen helpommalla kuin heteroidenkaan. :-*
Siinä on vaan se, että joku homo vois oikeesti nauttia vaikka mahtihäiden järjestämisestä...vois suunnitella kaikkee ihq koristeluu ja hassunhauskaa  ohjelmaa jne  :P