Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eilinen homokeskustelu  (Luettu 13192 kertaa)

simmo

• Vieras
Eilinen homokeskustelu
..Tv:ssä oli yhtä tyhjän kanssa.Mikään asia ei selvinnyt eikä valjennut.Se persu mies,Päivi Räsänen ja  pappi puhuivat asiaa.
Miksei homot perusta omaa kirkkoa ja hae sille vihkimis oikeutta?Valmiina on varmaan liuta homo pappeja,jotka on valmiina sen kirkon virkoihin.Kirkon nimeksi vois tulla vaikka Luterilainen sukupuolineutraali kirkko.
Jos kirkko antaa homoille periksi nyt,niin siitä seuraa se,että kirkosta eroamiset lisääntyy,koska ne jotka haluavat,että kirkko toimii raamatun periaatteiden mukaan,eivät halua jäädä sitten enää kirkon jäseneksi.
Joku sanoo nyt,että minä vihaan homoja.En suinkaan.Homoille kuuluu Jumalan armo siinä kuin muillekkin,jos he luopuvat synnistään.Sillä Raamattu sanoo,että "miehimykset"eivät peri Jumalan valtakuntaa ja heidän tekonsa ovat iljettäviä Jumalan silmissä.Uusi testamentti on samaa mieltä.
Saa nähdä,joudunko nyt linnaan,kun kirjoitin tällaista ???

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Eilinen homokeskustelu
Koko show oli yhtä itkua kirkkohäistä  ??? No niinku täh, ehkä jos haluaa virallistaa suhteensa jonkun kanssa, niin tuskinpa kirkkohäät on ainut sen mahdolliseksi tekevä asia, edes heteroilla  ::)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Sepedeus

• Vieras
..Tv:ssä oli yhtä tyhjän kanssa.Mikään asia ei selvinnyt eikä valjennut.Se persu mies,Päivi Räsänen ja  pappi puhuivat asiaa.
Miksei homot perusta omaa kirkkoa ja hae sille vihkimis oikeutta?Valmiina on varmaan liuta homo pappeja,jotka on valmiina sen kirkon virkoihin.Kirkon nimeksi vois tulla vaikka Luterilainen sukupuolineutraali kirkko.
Jos kirkko antaa homoille periksi nyt,niin siitä seuraa se,että kirkosta eroamiset lisääntyy,koska ne jotka haluavat,että kirkko toimii raamatun periaatteiden mukaan,eivät halua jäädä sitten enää kirkon jäseneksi.
Joku sanoo nyt,että minä vihaan homoja.En suinkaan.Homoille kuuluu Jumalan armo siinä kuin muillekkin,jos he luopuvat synnistään.Sillä Raamattu sanoo,että "miehimykset"eivät peri Jumalan valtakuntaa ja heidän tekonsa ovat iljettäviä Jumalan silmissä.Uusi testamentti on samaa mieltä.
Saa nähdä,joudunko nyt linnaan,kun kirjoitin tällaista ???

Periaatteessa Simmon kanssa samaa mieltä. Tosin olen samaa mieltä tään yhden kaverin kanssa, että jos homot joutuu helvettiin, niin kiinnostaa onko siellä hyvät tarjoulut :D
   Luterilainen kirkko on itse tään teatterin kehitellyt, kun pyrkii säilymään valtiokirkkona. Kirjon kannattaisi tehdä täysi pesäero valtiosta. Verottajan ei kuulu kerätä kirkon jäsenmaksuja (kuten ei myös MHY:n) Jäsenmaksu olisi paras laittaa henkilömaksuksi. Jos seurakunnan säännöissä lukee, ettei avioliitto kuuluu homoille, niin piste. Ortodoksien ei tarvitse näistä keskustella.
   Toinen asia on sitten se, että homot voi mennä' naimisiin maistraatissa ja hommata penskoja jos niin haluavat. Kirkolla ei tässä asiassa ole juuri sananvaltaa ;D

simmo

• Vieras
Onpa ihme,että tätä kirjoitusta ei ole poistettu!!!!
Se on selvää,että koska kirkon jäseneltä ei vaadita henk.kohtaista uskoa,niin se on jatkuvaa taiteilua jumalattomien ja uskovien näkemysten välillä ja on surullista,että kirkko joutuu taipumaan  usein jumalattomien tahtoon,koska he ovat enemmistönä kirkossa. >:(

Sepedeus

• Vieras
Onpa ihme,että tätä kirjoitusta ei ole poistettu!!!!
Se on selvää,että koska kirkon jäseneltä ei vaadita henk.kohtaista uskoa,niin se on jatkuvaa taiteilua jumalattomien ja uskovien näkemysten välillä ja on surullista,että kirkko joutuu taipumaan  usein jumalattomien tahtoon,koska he ovat enemmistönä kirkossa. >:(

Helepottais hirveesti kun kirkko vaatis ,että jumalanpalveluksissa pitäis käydä vähintään joka toinen viikko. Erottamisen uhalla. Mutta eihän kirkko erota, koska silloinhan tulee verorahojen menetys. Siis kirkko on pelkkää bisnestä ;D

JoHaRa

• Vieras
Kaikkea tekin viitsitte töllöistänne katsella  ;D Kai tuo tuli sentään kaupallisella kanavalla vai lupamaksuillako tuollaista "yhtä tyhjän kanssa soopaa" lähetetään  ???

Bonden

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/103646-homoilta-raivostutti-–-raju-piikki-eroakirkostafissa?cmp=suosituimmat

500 erosi kun ohjelma loppui !!

ristoreipas

• Vieras
Kukaan ei ajattele sitä seikkaa kuinka paljon väkeä voisi erota kirkosta jos lopulta vihkiminen sallitaan. Pitäisin tätä kirkon toimivuuden kannalta suurenpana uhkana kuin sitä että erotaan kirkosta sen "suvaitsemattomuuden" vuoksi. Radiossa tuli tänään eilisestä aiheesta ja ohjelman jälkeisten erojen syyksi  oli ilmoitettu kirkon suvaitsemattomuus.
Kirkko on siitä omituinen laitos että kuka tahansa voi sanoa mielipiteensä kirkosta jopa kuulumatta siihen . Ja kansalaismielipiteet ohjaa kirkon toimintaa yhä vain liberaalinpaan suuntaan.Tässä mielessä kirkko ja valtio tulisi erottaa ehdottomasti .Toisaalta jos olisi kuten Amerikoissa jossa on täydellinen uskonvapaus niin jotkut  uskonsuunnnat ovat suomalaiskäsityksen mukaan jopa äärifundamentalistisia.Myöskin osa näistä suunnista pyrkii elämään suljettuina yhteiskunnan ulkopuolella omine sääntöineen.Tällöin yhteiskunnan on vaikea valvoa noudatetaanko  näissä yhteisöissä maan lakeja ja peitelläänkö joitain asioita.

Kirkon ja valtion erottaminen johtaisi ainakin siihen että "tosi-uskovien" ja jumalattomien   välimaastossa elävät hiljaiset uskovat ihmiset eivät tietäisi mihin lopulta kuuluisivat. Suomalaiselle ajatusmaailmalle ominaista on että  Jumala ja usko koetaan henkilökohtaiseksi asiaksi jota ei tuoda julki ja jolla ei "elämöidä" eikä uskoontulon päivämääristä  tai hetkistä pidetä lukua. Älkää nyt jotkin tahot loukkaantuko ,näin vain on.

Sepedeus

• Vieras
Kaikkea tekin viitsitte töllöistänne katsella  ;D Kai tuo tuli sentään kaupallisella kanavalla vai lupamaksuillako tuollaista "yhtä tyhjän kanssa soopaa" lähetetään  ???

Katso sit tietokoneelta  http://areena.yle.fi/video/1354542

Bonden

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/103646-homoilta-raivostutti-–-raju-piikki-eroakirkostafissa?cmp=suosituimmat

500 erosi kun ohjelma loppui !!

Eilinen ohjelma teki uuden ennätyksen... 1200 erosi tänään !!!

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/103688-eroakirkostafi-teki-tanaan-historiaa-–-syy-homoilta

simmo

• Vieras
---En minä kokonaan viittiny katsoa,kun se yks elokuvaohjaaja rupes kerskumaan sillä touhullaan,nii silloin meinas tulla oksennus ja vaihdoin kanavaa :o

simmo

• Vieras

Kirkon ja valtion erottaminen johtaisi ainakin siihen että "tosi-uskovien" ja jumalattomien   välimaastossa elävät hiljaiset uskovat ihmiset eivät tietäisi mihin lopulta kuuluisivat. Suomalaiselle ajatusmaailmalle ominaista on että  Jumala ja usko koetaan henkilökohtaiseksi asiaksi jota ei tuoda julki ja jolla ei "elämöidä" eikä uskoontulon päivämääristä  tai hetkistä pidetä lukua. Älkää nyt jotkin tahot loukkaantuko ,näin vain on.
--Mitäs sitä nyt loukkaantumaan,mitä hyötyä siitä olisi.Jos minä olisin voinut jäädä silloin kirkkoon,kun tulin uskoon, niin mitä olisi voinut tapahtua.Olin lähetystyön johtokunnassa ollut jo pitemmän aikaa,kunnes tajusin etten ole uskossa ja että tarvitsen sovituksen.Kun sitten prosessin päätteeksi koin uudesti syntymän ja koin vapautuneeni taakoistani,niin johtokunta ihan ruustinnan myötävaikutuksella teki tämän mun kokemuksen täysin turhaksi ja tarpeettomaksi ja minut suorastaan nolattiin.En tarvinnut uskoontuloa,olin ollut heidän mielestään  uskossa lapsesta asti!!!Minua kohdeltiin kuin vähä järkistä ja yritettiin saada ruotuun oikein porukalla.Silloin meni viimeinenkin usko valtion kirkkoon ja minä rukoilin itselleni seurakuntaa,jossa minua ymmärrettäisiin.Kun sitten löysin,niin roikuin kirkon jäsenenä vielä muutaman vuoden,koska se ero oli kuitenkin vaikeaa.Mutta katunut en ole hetkeäkään.Itkimme molemmat,rovasti ja minä,kun eropaperit kirjoitettiin.

[/quote]

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Rasvaperseet saa mun puolesta touhuta mitä tykkäävät mutta avioliitto kuuluu
vain miehen ja naisen väliseksi asiaksi.
Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

• Vieras
Rasvaperseet saa mun puolesta touhuta mitä tykkäävät mutta avioliitto kuuluu
vain miehen ja naisen väliseksi asiaksi.

Tarkoitit siis kirkollista avioliittoa.  ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ollaankohan muuten näkemässä "rooman tuho" kun tuntuu että mitään tärkeämpää kuinjoku ihmo porukka; homot, on päivän tärkein anti!?                      sitä tulee töllössä, dvd;ltä, radiossa monelta kanavalta ja siitä on lehdissä ja kaikkialla!                              eiköhän aina ole ollut homoja mutta mikä v.....u niistä nyt niin tärkeän on tehny?                                     jo muinainen rooma rypi siinä ja sen jäljethän jokainen näkee;  -raunioina koko paska!   ja hyvä niin, pääsi sivistys taas nousuun ja eettiset arvot jollekin tasolle!

mitä erityistä arvoa on noissa homojutuissa että jopa ylenkin pitää siitä tehdä tollasiakin ohjelmia niiden filmien ja sarjojen esittämisen lisäksi?    

tulisiko maailman loppu jos niistä EI jatkuvasti kouhkattais ?

minua ei huvita tänään yhtään mikään! >:(