Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koneforum 2010 miitti.  (Luettu 21429 kertaa)

KAri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Koneforum 2010 miitti.
Ei perjantaille oo mitään extra miittiä mattimyöhäsille? ???

Vois pitää pikaiset varjomiitit - itse liikun perjantaina Prikkahalleissa.

keskomies

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei ois paha ajatus. Varmaan sillon kanssa foorumin porukkaa paikalla. SB vois ottaa vetovastuun tosta perjantain miitistä jos varmasti menossa. Ite tiiä viel.

konehalli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
karttaa osastojen sijoituksesta.
http://www.koneforum.com/user_files/Messualue.pdf
agrimarketin osastolla näköjään triolietin apemasiinoja

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kohta pitääs lähtiä. Noutaja tulossa.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
Muistakaa sitten tänään tulijat klo 12 pääsisäänkäynnin oven ulkopuolella.Jos saan aikaiseksi, niin teen jonkun Agronet-kyltin.Jos ei kylttiä näy niin mulla on tummansiniset farkut ja musta puolipitkä nahkatakki sekä lyhyehköt,pystyt hiukset.Mut eiköhän siin sit tunneta...
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Ei perjantaille oo mitään extra miittiä mattimyöhäsille? ???

Vois pitää pikaiset varjomiitit - itse liikun perjantaina Prikkahalleissa.
Eiks hvinnamo oo siellä koko viikon. Oon itse vasta kahden jälkeen paikalla, kun tarkoitus on vaan käydä lavalin osastolla ja Taarupin apevaunua katsomas.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

milkboi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Muistakaa sitten tänään tulijat klo 12 pääsisäänkäynnin oven ulkopuolella.Jos saan aikaiseksi, niin teen jonkun Agronet-kyltin.Jos ei kylttiä näy niin mulla on tummansiniset farkut ja musta puolipitkä nahkatakki sekä lyhyehköt,pystyt hiukset.Mut eiköhän siin sit tunneta...
varsin erottuva vaatetus ja hiustyyli ;),mää tuun vasta huomenissa.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Ei ehdi kuin lavvantaina näyttelyyn. On niin kiirus.  :D
Timpan kiireet on sitä, että katsoo boksilta uudestaan ja uudestaan ja jopa hidastettuna tiistaina Mtv3:lla alkanutta V-sarjaa...jaa miksikö? Noh, kun Timppa luulee, että se kertoo siitä, miten Dyna V:n omistajat valloittavat maailman  ;D Vihaista ohjelmapalautetta on kuulema jo lähtenyt kanavajohtajalle  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Nyt on historian mahdollisesti ensimmäiset agronet miittingit takana. Olipa mielenkiintoista nähdä minkälaista porukkaa nimmarien taakse kätkeytyy. Porukka oli paljon persaukisempaa ja perverssimpää, mitä olin kuvitellut :D

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
jeep, meikä hiippaili miittingin aikoihin mahdollisimman huomaamattomasti aulan ohi, hallista toiseen...
Nothing is Something Worth Doing

mike

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
[/quote

Tän näköönen?
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

mike

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Timpan kiireet on sitä, että katsoo boksilta uudestaan ja uudestaan ja jopa hidastettuna tiistaina Mtv3:lla alkanutta V-sarjaa...jaa miksikö? Noh, kun Timppa luulee, että se kertoo siitä, miten Dyna V:n omistajat valloittavat maailman  ;D Vihaista ohjelmapalautetta on kuulema jo lähtenyt kanavajohtajalle  :D

Onko tuo sinun omakuva vai.......Elton John?
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

v kuin vikakoodi ;D ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
  Joo...hyvin meni ja n.15 uskaliasta oli paikalla.Livenä paljon fiksumpaa porukkaa kuin monesti kirjoitusten perusteella luulis. :) 
Tarinaa riitti siinä parin oluen/naama ohessa.Kaikki jotka eivät naamaansa näyttäneet kehuttiin yhteen ääneen! :P Kiitoksia osallistujille ja sovittiin että Koneagriassa jatketaan viikon päästä perinnettä.Avaan uuden topicin aiheesta.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

koivumaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Mukava oli tavata nimmarien taakse kätkeytyneitä persoonia.Osoittautui maailma hiukka taas pieneksi,kun melkein tuttuunkin tuli törmättyä...