Aikoinaan pata valu halvaantu samalla lailla kun lomittaja hautasi sen akselia myöden savikkoon paripyörien kanssa 12 motin palmu perässä ja 3-4 tuntia yritti sitä saada kytkintä luistattamalla irti savikosta.
Mutta agronetin raadin mukaan tuohan on valmetissa valmistus vika ja muissa edellä mainitut on ominaisuuksia
[/quote]
kyllä nyt vaikuttaa siltä että syy on ratin ja penkin välissä, tai vähintään siinä vääränmerkkisessä moottorissa joka on syrjäyttänyt sen ainoan oikean. No ainakin olet veemäinen jätkä kun tuommoisia totuutena kirjoittelet...
[/quote]
Paatuneimmatkin ferkumiehet saavat pikkuhiljaa totutella asiaan että enää ei tehdä ferkuja kuutos perkinseillä!
Eli jos nyt tilaat, toimitus siirtyy ensi vuoden puolelle, jolloin kuutosmoottorina on AGCO:n sisudiesel!
Eli maassa olevat esittelykoneet on vielä perkinsseillä. Joidenkin nelosferkujen moottorina on vielä perkins.
