oha mulla jo[Heinon kans näkkyy olevan samoja kamraattejakin.
Viimeksi muokattu: 07.10.10 - klo:15:47 kirjoittanut Courtney1
Pellehyppelyä koko naamakirja. Kipee tapa hoitaa ihmissuhteitansa,mutta ah niin trendikästä pikkukivoille trendipelleille. Kaikkea muuta kannattaa kokeilla, mutta ei tanhua, kansantanssia ja naamakirjaa.
Lainaus käyttäjältä: UCD - 07.10.10 - klo:15:57Pellehyppelyä koko naamakirja. Kipee tapa hoitaa ihmissuhteitansa,mutta ah niin trendikästä pikkukivoille trendipelleille. Kaikkea muuta kannattaa kokeilla, mutta ei tanhua, kansantanssia ja naamakirjaa. Ton "tanhun" tilalla pitäis kyl olla SUKURUTSAUSTA! Tanhu ja kansantanssi ovat tässä yhteydessä niin samoja asioita että niiden kuittaamiseen riittää jompikumpi...
työhän nyt tosikkoja ootte.Minä ootan aina jännässä,kuka mua pyytää kaveriksi ja sitten kun tulee uusi tuttavuus,niin katson kaikki valokuvat,mitä sillä on.On siellä sellasiakin,jotka tunkee ittesä joka kuvaan ja eri kantilta,mutta niitä en katso.Luonto ja matkakuvat on mielenkiintoisia ja kuvat jotka kertoo harrastuksista.Nyt taidan pyytää kaveriksi Paavo Arhinmäkeä.Katson,mitä sieltä löytyy.Kovin se on aina totinen eduskunnassa
Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 07.10.10 - klo:16:01Lainaus käyttäjältä: UCD - 07.10.10 - klo:15:57Pellehyppelyä koko naamakirja. Kipee tapa hoitaa ihmissuhteitansa,mutta ah niin trendikästä pikkukivoille trendipelleille. Kaikkea muuta kannattaa kokeilla, mutta ei tanhua, kansantanssia ja naamakirjaa. Ton "tanhun" tilalla pitäis kyl olla SUKURUTSAUSTA! Tanhu ja kansantanssi ovat tässä yhteydessä niin samoja asioita että niiden kuittaamiseen riittää jompikumpi... Voi olla näinkin... en ole kokeillu mitään edellä olevista.
ja sen kyllä huomaa
Mua ei oikein lämmitä tuo, että pitäisi peukutella jotain ala-asteen aikaista luokkatoveria, jota ei voinut sietää silloinkaan... Tai pitääkö jonkun lomittajan tai siementäjän kaveri olla...ei kiitos...työt työnä ja kaverit kavereina
Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 07.10.10 - klo:21:55ja sen kyllä huomaa Toisinsanoen pp:lta siis sujuu skepujen perustaidot: sukurutsa ja kansantanhut? Sukutilapoika on kova tuleen iholle, huomaan...